• Ik was vorige week bij de Blokker en ging pinnen. Nou oke moest ik dus dat dippen doen (achter in dat apparaat steken) dus ik druk op ok. Betaald dus ik loop weg. Hoor ik die vrouw achter de kassa roepen "Je pinpas!" was ik hem dus vergeten.. :$ dat heb ik echt vaak met dat nieuwe pinnen! maar het schijnt dat meer mensen dat vergeten dus ben ik niet de enigste =D wie was er ook wel eens zo dom om hem te vergeten?


    My heart is yours and so am I

    Haha wel bijna!
    Ik vind het zó onhandig, ze hadden dat van mij nooit in hoeven voeren.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik vaak, tot ik hem een keer in de bankautomaat liet zitten en toen ging ik pas flippen. Ik was echt bang dat iemand mijn rekening zou geplunderd hebben, maar gelukkige was m'n kaart gewoon ingeslikt en kon ik een nieuwe aanvragen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ik niet (nerd)

    ik vergeet hem niet, maar het nieuwe systeem is gewoon zwaar kut, lang leve onze Nederlandse regering weer -_-'

    Ik heb dat ook al eens gehad. (: En dat was met die van mijn vader, oeps. (A)


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Me zus wou dat schuif ding keer doen :$ me zus stond al klaar
    zij; O_O HELP
    ik; daar moet tie ;D

    en toen kreeg ze een rood gezicht ;P


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Dat heb ik wel eens in Parijs gehad :'D toen moest ik hem er ook in steken. Gelukkig kwam die 'winkelier' toen achter me aan met m'n pas :')


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Hahahaha ja ;D en mijn moeder ook ;p


    To infinity and beyond •

    Ik pin haast nooit in de winkel. (nerd)

    Gelukkig is het me nog niet gebeurd xD Maar dat zal wel niet lang meer duren... (flower)


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    Nee, heb ik nog nooit meegemaakt :')


    As travars

    Ik heb nog niet 'nieuw' gepint ='D


    ONLY SEVEN LEFT <3

    Ik mag nog geen pinpas! --'

    Nee en dat hebbente veel mensen ik kan dat wel 75x zeggen als ik achter de kassa zit ugh-


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Slimpie :P

    Ik betaal contant ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.