• don't know if this belongs to school or books, change it if it's wrong

    Alright... Mijn engels leraar is wel en niet geniaal. We moeten dit jaar drie engelse boeken lezen en we mogen er dan 1 zelf kiezen. En het eerste halfjaar/kwartaal/whatever moeten we een of ander vaag boek lezen genaamd 'The short story of nearly everything' maar de andere periode moeten we Harry Potter 7 lezen en dat vind ik echt geweldig (: Jammer genoeg mag dat keuze boek dan niet een van de andere Harry Potter boeken zijn --'

    Weet iemand een ander leuk engels boek dat ongeveer van dezelfde graad is als HP7 of hoger?
    En hebben jullie ook zulke leuke dingen?


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Twilight?
    Maar dat is wel leuk! Mijn maatschappijleer-leraar komt iedere vrijdag in cowboypak op school :Y)


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Eeehm, ik wist een super vet boek, maar ik ben de naam kwijt. ><


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Hunger Games?


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Defensive schreef:
    Twilight?
    Maar dat is wel leuk! Mijn maatschappijleer-leraar komt iedere vrijdag in cowboypak op school :Y)


    Echt?!? Ik moet er niet aan dénken.
    Die van ons is echt vreselijk, hij beledigd alles en iedereen, inclusief zichzelf. En ik mag hem echt niet.
    Hij houdt hele conversaties met zichzelf, ik word al gek van hem van twee uur per week.
    En dan heb ik zoiets van: Word die man nou echt nooit gek van zichzelf?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    The Hunger Games?


    Happy Birthday my Potter!

    Twilight. (cat)

    [ bericht aangepast op 8 sep 2011 - 17:55 ]


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    The Hunger Games. Daar ben je zo doorheen (: En anders, als je voor wat realistischere dingen bent; Before I Die van Jenny Downham of My sisters keeper.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Twilight ^^

    offe house of night


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    fallen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Northern lights.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    De serie van The Immortals. Het eerste boek heet Evermore


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Hey, vaak Twilight. En ik moet alleen nog Midnight Sun in het engels lezen en bij ons hebben ze die boeken niet --'


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik las vorig jaar al de hongerspelen enzo
    Misschein Stephen king


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    The boy in the striped pyjama, of hoe je dat ook schrijft!


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Wij moeten er vijf per jaar lezen, en ook nog eens vijf voor Nederlands.

    Je móét een boek van Jaclyn Moriarty lezen, die zijn echt geweldig.


    Our perspective only changes when we change our position.