• Dat hij echt boos is op me.

    Mijn vriend, laten we hem x noemen. Deze middag hadden we onze eerste echte ruzie over iets heel doms. Ik werd emotioneel en begon al huilend te schreeuwen en hij stopte onmiddellijk met ruzie maken en begon me rustig te maken en me te knuffelen. Hij zei ook dat hij niet meer boos was, maar normaal begint hij me altijd te smsen rond 22u30/23u en nu heeft hij dat niet gedaan ;x ik heb ook al een smsje gestuurd, maar hij antwoord niet. Ik wil hem écht niet kwijt.


    all I want is the taste that your lips allow

    Komt wel goed, hun, don't worry ;) Misschien is hij even druk met iets ofzo, wacht het even af.


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Komt allemaal goed, wie weet is hij gewoon doodop en in slaap gevallen of druk bezig met iets zoals Impala zei.

    No worries, big smiles and no stress


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Marquise schreef:
    Komt allemaal goed, wie weet is hij gewoon doodop en in slaap gevallen of druk bezig met iets zoals Impala zei.

    No worries, big smiles and no stress


    Marquise schreef:
    Komt allemaal goed, wie weet is hij gewoon doodop en in slaap gevallen of druk bezig met iets zoals Impala zei.

    No worries, big smiles and no stress


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Misschien staat zijn gsm af, vind hij die niet of is 'ie kapot ofzo.
    Het feit dat hij je knuffelde toen je huilde wil zeggen dat hij echt niet meer boos is en wel degelijk om je geeft.


    You are the poetry Shakespeare was missing.