• Ik heb echt zo kinderachtige vriendin..

    Nou ik moest haar bellen, waarom weet ik niet, het is ook niet veel belangrijks.. Dus begon ze op msn, ja je belt ook nooit, wat voor vriendin ben je dan? Helemaal boos op msn zo gesprek.. Maar ik hoef haar echt niet iedere dag te bellen, waarom zou ik dat doen, natuurlijk bel ik haar wel minsten 1 x keer in de week, maar nu heb ik paar weken niet meer gebeld... En dan moet ik oook vaak naar haar toe gaan, terwijl ze maar 2 keer bij mij is gewees, en ik moet ook altijd naar haar toe, terwijl zei ook kan komen, ze heeft twee honden, en die kan ze dan niet alleen laten, dus dat vind ik zo slechte smoes, je laat dan je hondjes goed uit, de honden kunnen ook best klein tijdje alleen zijn, maar zei vind dat ik dus naar haar moet komen, want voor haar is het makkelijk dan, nou ik heb zoiets van dag, nu kan je ook naar mij toe, ik ga niet iedere keer naar haar toe.
    Sorry voor mijn gezeik, het zal slecht uitgelegd zijn! ik ben nu gewoon zo pissig..

    Ik zal wel opnieuw gaan uitleggen, ik hoop dat jullie dit beetje begrijpen..


    What is youre favo scary movie?

    wat een raar kind, sorry hoor O_o
    ik en mijn vriendinnen bellen helemaal niet zo vaak.


    Don't tell me sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Van dat bij dat afspreken had ik vroeger in de kleuterklas altijd. Zeg dat jehet niet leuk vind, en anders moeten jullie maar geen vriendinnen meer zjin?


    <3

    Het kan zijn dat die honden agressief en wild worden als ze alleen thuis zijn, dan voelen ze zich in de steek gelaten, dus dat kan best dat ze die niet alleen kan laten. (:
    In ieder geval, praat er eens met haar over.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Haha, tsja; ik snap het ook wel hoor. Ze vraagt dus gewoon erg veel tijd van jou? En dat kost jou natuurlijk erg veel energie, hierdoor wordt je snel geirriteerd (en dan vooral door die 'vriendin' van je) en raas je helemaal door. Net zoals in dit topic en je wilt het gewoon kwijt. (:
    Meiske, ik heb een tip voor jou: zeg het gewoon eerlijk tegen haar! Over dat je het niet eerlijk vind dat jij wel telkens naar haar toe moet gaan, terwijl zij maar 2 x bij jou langs geweest is en dat zij ook wel wat vaker de moeite voor je mag doen. En als ze hier dan alsnog gaat over doorzeuren, vertel het dan aan je moeder of vader. Misschien dat zij nog een paar tips voor jou weten.
    Je kunt ook alsnog tegen die 'vriendin' zeggen; dat je eerst even wat tijd voor jezelf wilt. Ik bedoel; je verbruikt al je energie voor haar, dat lijkt me niet echt goed?
    Ik hoop dat je hier wat aan hebt!
    :Y)


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik bel zo goed als nooit met mijn vriendinnen..


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Thannxxx

    Ik heb haar net weer gebeld en ze pakte op, ik heb het verteld wat ik er van vond, en toen begreep ze het wel enzow.

    We hebben het uitgepraat nou ja zoiets..
    We gaan elkaar gewoon twee keer in de week opbellen. Dan gaat ze mij bellen en dan zal ik haar weer gaan bellen... Bedankt voor jullie tips :)


    What is youre favo scary movie?

    Alstublieft, ik doe het graag. (:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik bel mijn beste vriendin nooit en daar is ze nog nooit boos om geworden hoor. (krul) Nu, ik vind in elk geval wel dat je gelijk hebt in het feit dat zij ook wel eens naar jou mag komen e.d.
    Praat er eens over met haar? (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Dan zegt zij iets over jou... Dat ze eerst eens naar haarzelf kijkt!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.