• sgatten_O_
    ga verder...

    [ bericht aangepast op 26 sep 2010 - 22:36 ]


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    maar vertel, hoe ziet je shirtje eruit??


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Vandaag zei Jeroen zo tegen me dat als hij heel boos op me zou zijn voor iets dat hij het dan zou uitmaken. Voor hem zijn er geen ups en downs.. Dus als het een keer goed mis gaat is het uit blijkbaar :8 Dus als ik gisteren naar huis zou zijn gegaan omdat ik niet meer bij hem wou zijn dan was ie boos geworden op me en had het dan uitgemaakt. Geen idee of hij het meent of niet maar vind het wel angstaanjagend x'D


    -

    Ik vind het ook nogal angstaanjagend ja o_o Dan word je zeg maar gedwongen om sorry te zeggen terwijl je dat niet wilt, maar anders maakt ie het uit.. Daar zou ik niet al te blij mee zijn ><


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Genius schreef:
    Vandaag zei Jeroen zo tegen me dat als hij heel boos op me zou zijn voor iets dat hij het dan zou uitmaken. Voor hem zijn er geen ups en downs.. Dus als het een keer goed mis gaat is het uit blijkbaar :8 Dus als ik gisteren naar huis zou zijn gegaan omdat ik niet meer bij hem wou zijn dan was ie boos geworden op me en had het dan uitgemaakt. Geen idee of hij het meent of niet maar vind het wel angstaanjagend x'D
    Ja, dat is precies wat Cas heeft gedaan ¬¬


    Life is hard and then we die

    Genius schreef:
    Vandaag zei Jeroen zo tegen me dat als hij heel boos op me zou zijn voor iets dat hij het dan zou uitmaken. Voor hem zijn er geen ups en downs.. Dus als het een keer goed mis gaat is het uit blijkbaar :8 Dus als ik gisteren naar huis zou zijn gegaan omdat ik niet meer bij hem wou zijn dan was ie boos geworden op me en had het dan uitgemaakt. Geen idee of hij het meent of niet maar vind het wel angstaanjagend x'D


    oeh, das best een enge gedachte. maar jullie zijn nog gwn samen dus...


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    oeh en mijn haar is geknipt! zie eindresultaat in fotoboek:Y)


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Diaphanous schreef:
    maar vertel, hoe ziet je shirtje eruit??

    Oh geweun beetje blauwachtig met knoopjes (: Heel simpel, maar wel leuk.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Ja, dat is precies wat Cas heeft gedaan ¬¬

    En dat is écht niet eerlijk ><


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Hobbelpaard schreef:
    Ik vind het ook nogal angstaanjagend ja o_o Dan word je zeg maar gedwongen om sorry te zeggen terwijl je dat niet wilt, maar anders maakt ie het uit.. Daar zou ik niet al te blij mee zijn ><

    Ik geloof er persoonlijk niks van hoor.. Maargoed ben ook niet van plan iets te doen waardoor hij boos op me zou kunnen worden :')


    -

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Ja, dat is precies wat Cas heeft gedaan ¬¬

    Jongens.. :8


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Ik geloof er persoonlijk niks van hoor.. Maargoed ben ook niet van plan iets te doen waardoor hij boos op me zou kunnen worden :')

    Nja kijk, je zou natuurlijk ook een ruzie krijgen als gevolg van een meningsverschil :o Dan zou je ook boos kunnen worden op elkaar, maar dan maak je het toch niet meteen uit? ;p


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Hobbelpaard schreef:
    (...)
    Oh geweun beetje blauwachtig met knoopjes (: Heel simpel, maar wel leuk.


    leuk! ik hou niet zo van hele moeilijke kleding met veel frutsels en kantjes.xD
    ik vind een donkere skinny met laarzen, wit shirtje met brede riem even leuk als een jurkje ofzo


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Genius schreef:
    (...)
    Jongens.. :8


    idd. ik heb daar ook een verhaal mee. grmbl


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Diaphanous schreef:
    (...)

    leuk! ik hou niet zo van hele moeilijke kleding met veel frutsels en kantjes.xD
    ik vind een donkere skinny met laarzen, wit shirtje met brede riem even leuk als een jurkje ofzo


    Geef mij dan het jurkje maar :'D.
    Ik loop (bijna) elke doordeweekse dag in jurkjes/rokjes. Alleen op zaterdag in een skinny vanwege scouting en zondags in mijn joggingsbroek omdat ik dan gewoon te lui ben om me om te gaan kleden :9~


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Hobbelpaard schreef:
    (...)
    Nja kijk, je zou natuurlijk ook een ruzie krijgen als gevolg van een meningsverschil :o Dan zou je ook boos kunnen worden op elkaar, maar dan maak je het toch niet meteen uit? ;p

    Klopt, maar ik geloof hem ook niet echt hoor haha ;p


    -