• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 18:04 ]

    Celestial schreef:
    Haha, zeer awesome! (wbw)


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Sevda jij bent mijn held


    "Ignite, my love. Ignite."

    Wat heeft 'grassprietje' met Gaby te maken? (krul)
    Maar oké. Lang Leve Gaby. En Rose. :Y)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Who the fuck's Gaby? .__.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Christ schreef:
    Who the fuck's Gaby? .__.


    Steek je energie er maar niet in om dat uit te vinden, ze is toch permanent geband. (krul)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    C18 schreef:
    Jewel. Ik zeg alvast dat ik niet pro Gaby of contra Gaby ben (als ik dat was zou ik m'n werk niet goed doen) maar ik weet wel dat mensen niet 'gewoon' worden geband op deze site. Zit hier bijna drie jaar en heb dat nooit zien gebeuren. Gaby heeft zelf wel de reden van haar ban ontvangen, dus het lijkt me overbodig om dat hier neer te pleuren :']
    Dys dit even ter verdediging van de mods, want ik zie het gebeuren dat die lui zwartgemaakt worden om iets wat niet waar is, vandaar mijn reactie.

    Amen.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    @C18, ik weet dat mods Gaby niet voor niks hebben geband, maar ze kwamen er wel aan de late kant mee aanzetten. Like:
    Maandag, week 1; Gaby doet iets stouts
    Zaterdag, week 1; Gaby gaat inactief
    Maandag, week 2; 'Oh, Gaby btw, je bent geband'
    Zo is het in mijn ogen althans :'D
    Verder wil ik hier niet op in gaan, ieder zijn mening en ideeën, en we verpesten zo mijn prachtige topic! :'D

    GrasSprietje schreef:
    @C18, ik weet dat mods Gaby niet voor niks hebben geband, maar ze kwamen er wel aan de late kant mee aanzetten. Like:
    Maandag, week 1; Gaby doet iets stouts
    Zaterdag, week 1; Gaby gaat inactief
    Maandag, week 2; 'Oh, Gaby btw, je bent geband'
    Zo is het in mijn ogen althans :'D
    Verder wil ik hier niet op in gaan, ieder zijn mening en ideeën, en we verpesten zo mijn prachtige topic! :'D


    bij die laatste zin moest ik wel even lachen. :)

    leuke naam:)


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky