• Wanneer de Royal Academy of Dance, te Londen,
    een groep straatdansers naar binnen haalt zijn er veel vragen bij de leerlingen die daar les volgen.
    Waarom zijn ze hier? Waar komen ze vandaan?
    Wie heeft ze uitgenodigd? Wie zijn ze?
    Hun vragen hierop worden beantwoord wanneer de hoofdlerares, de crew bij haar les haalt.
    Ze vind dat haar beste dansers te stijf zijn,
    ze zien er te verveeld uit.
    Hierin wil ze verandering brengen.
    Ze geeft de crew de opdracht om haar dansers nieuwe dingen te leren.
    Ze meer pit te geven.
    Maar dit lukt natuurlijk niet voor ze elkaar vertrouwen,
    zal er een vriendschap ontstaan tussen de dansers?
    Liefde? Haat? Broederschap? Vertrouwen?




    Rollen;
    Leerlingen van de Royal Academy of Dance:
    - Scarlett Penelope Durchville, 18. Hazzakins.
    - Chachi 'Maybell' Braves, 18, Confortare.
    - Bella Rose Valentino, 17, Malino.
    - Sarah Rose Smiths, 18, Fleeko.
    - Dessy Yasmin Jones, 18, Depay.
    - George Lloyde, 18, Confortare.
    - Open.

    Leden van de crew:
    - Cresselia Vera Laocon, 17, Hour. (Leider.)
    - Ibrahim Omar el Nissene, 19, Malino. (Co-leider.)
    - Autumn Madison McJohnson, 18, Sempra. (Crewlid.)
    - Jasmine Angel Meakin, 19, DamnBieber. (Choreograaf, vrouwelijke co-leider.)
    - Gabriel Ethan Mc. Woods, 19, Fleeko. (Trucks.)
    - Austin James Sketch, 18, XxPeetaxX. (Co-choreograaf.)
    - Tyler Sky Draw, 18, DamnBieber. (Trucks.)

    Regels;
    - Geen oneliners! Er moeten minstens vier regels zijn.
    - Geen ruzie OOC, IC mag wel.
    - Geen Mary Sue's of Gary Stu's.
    - Geen sneltrein, geef anderen de tijd om te reageren.
    - OOC tussen haakjes [] || () {}
    - 16+ mag, maar hou het netjes.
    - Als je vragen hebt, niet bang zijn, ik bijt niet.
    - Als je lang niet kunt reageren, laat dit dan eventjes weten.
    - Niet na één topic stoppen met reageren.
    - Alleen ik, hazzakins, maak nieuwe topics aan.

    Het begin:

    Eigenlijk is het letterlijk de eerste dag dat de crew in de school aanwezig is, de eerste les die ze samen gaan hebben en iedereen maakt zich daar zo een beetje klaar voor.


    Rollentopic
    Rollenstory, ik raad iedereen aan dit eerst even te lezen.

    Idee door hazzakins, afgeleid van Step Up en Streetdance.

    [ bericht aangepast op 7 juni 2013 - 23:01 ]


    The artist is the kid that survived.

    Mijn topics


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    [Mijn topics]


    El Diablo.

    (yeah mon topics :3 )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Mijn topics.]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    [Yeah Mijn Topics.]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [ bericht aangepast op 8 juni 2013 - 10:43 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Cresselia "Crissy" Vera Laocon || Leider van Phase.
    Ik doe nog een paar uitgebreide danspassen, en druk dan de muziekinstallatie uit. 'Goedzo! Mooi.' Zeg ik enthousiast. 'Tyler en Gab, zouden jullie Austin en Jasmine nog eens helpen met die synchroonsalto? Als ze nog net iets sneller gaan, dan kunnen ze nog wat beter in de maat terugkomen.' Vraag ik. Ik zet de track Outta Your Mind van Lil Jon weer aan. Ondertussen jogde ik naar de koffer toe met de teamkleding, en haalde daar een outfit uit. 'Dit is de outfit voor de dames. Ik dacht aan het zwarte hemdje. Dat shirt kan er altijd nog overheen. Ik heb dit eerst een mee, als we het hierover eens zijn, dan bestel ik er genoeg. En dit is die van de jongens. Op deze shirts laat ik als het goed is ook "Love sucks" of zo'n doodskop drukken. Oh ja, voordat ik het vergeet. Vanmiddag gaan we naar Royal Academy of Dance.'

    [ bericht aangepast op 8 juni 2013 - 10:36 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Jasmine Angel Meakin

    Ik keek voorzichtig omhoog toen ze zij wat de outfits waren. Mijn gezicht vertrok. Hoe draag je nou een soort van spijkerbroek tijdens het dansen? Ik vond dat cresselia altijd maar rare outfits uitkoos, maar wat had ik te zeggen? Ik was alleen maar een choreograaf. Ik zag uit mijn ooghoeken Ty naar mij en Gab toekomen.. Zeker voor die synchroonsalto. Ik stond op en wreef enkele keren in mijn ogen. ''Sorry maar ik ben moe en ik ga naar huis om even 2 uurtjes te slapen voordat ik hier weer moet zijn om 12 uur'' vragend keek ik haar aan. Ook al deed ik dat bijna met één gesloten oog.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Gabriel Ethan Mc. Woods

    'Goedzo! Mooi.' zei Cress nadat ze de muziek uitgedaan had. 'Tyler en Gab, zouden jullie Austin en Jasmine nog eens helpen met die synchroon salto? Als ze nog net iets sneller gaan, dan kunnen ze nog wat beter in de maat terugkomen.' zei ze en ik knikte even ,waarna ik naar Jasmine keek die naast me stond.
    Daarna legde Cress haar kleding uit. Tja ik had niet echt veel daarover te zeggen ,zolang de kleding maar goed en losjes zat, vind ik alles best.
    Tyler kwam ondertussen ook naar ons ,voor die salto te oefenen ,maar ik luister eerst nog verder.
    'Oh ja, voordat ik het vergeet. Vanmiddag gaan we naar Royal Academy of Dance.' zei ze als laatst en ik frons even.
    "Naar waar?"vraag ik nog eens, aangezien ik het niet snap. Als het echt zo is als ik gehoord heb ,dat het the Royal Academy of Dance is ,dan stel ik er toch mijn vragen bij. Wat moeten wij bij een stelletje balletkinders ...

    (Ik wist niet zeker of iedereen het als wist of niet,als iedereen het weet dan pas ik mijn post wel aan ^^ )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Dus de leerlingen mogen gewoon zich klaarmaken voor Phase of gewoon random door de school lopen?]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    [@Fleeko wel, dat mag je zelf een beetje kiezen, het kan zijn dat er anderen van de crew het nog niet weten (:
    &
    @Confortare yep, dat mag, je kan bijvoorbeeld beginnen met het ontbijt of aankleden, misschien al de eerste les.]


    The artist is the kid that survived.

    [Mt.]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Ibrahim Omar el Nissene

    'Goedzo! Mooi.' zegt Crissy en ik grijns even. Dat ging weer goed.. Ik rek me even uit en leun nonchalant tegen de muur. Ik kijk even naar de outfits en bijt op mijn lip. 'Dit is de outfit voor de dames. Ik dacht aan het zwarte hemdje. Dat shirt kan er altijd nog overheen. Ik heb dit eerst een mee, als we het hierover eens zijn, dan bestel ik er genoeg. En dit is die van de jongens. Op deze shirts laat ik als het goed is ook "Love sucks" of zo'n doodskop drukken. Oh ja, voordat ik het vergeet. Vanmiddag gaan we naar Royal Academy of Dance.' zegt Crissy. 'Hmh... Het is anders..' mompel ik met een Arabisch accent. Ik woon nu al twee jaar in Engeland, maar ben nog steeds niet van dat accent af. Niet dat het ooit gaat gebeuren maar oké.. Ach, het klinkt wel leuk.. Tenminste, dat krijg ik telkens te horen.. Ik kijk nog even naar de outfit. 'Maar, het staat vast wel.' zeg ik vervolgens met een grijns. Ik maak snel een move en sta al snel weer bij de groep..


    El Diablo.

    Chachi Braves.
    Ik hoorde het alarm brandden in mijn oor en ik sloeg op de wekker. Moeilijk hees ik me omhoog omdat het eigenlijk gewoon hartstikke vroeg was. Het voelde aan als half 8. Ik haalde mijn hand door mijn helemaal geklitte krullen, maar ik wist dat het meteen weer mooi "recht" zou zijn als ik het zou borstelen. Langzaam stapte ik uit het bed en sprong wat om iets drukker te worden en minder moe. Ik vocht me, vanzelfsprekend, door de bergen kleding heen naar de kast. Ik zou echt eens mijn kamer moeten opruimen, want niemand anders deed het. Ik trok wat alledaagse kleding aan, een lichtgroene blouse zonder mouwen en een zwarte, korte broek, samen met mijn geliefde sneakers. Ik pakte van mijn make-up tafeltje een borstel en begon mijn haar te borstelen, wat vrijwel meteen goed ging. De krullen hingen nu tot over mijn schouders heen en ik liet me neerzakken op het krukje voor de make-up tafel. Ik deed wat mascara, blush en lipgloss op en ik voelde me perfect voor deze dag. Ik stond weer op, hing een schoudertas over mijn schouder heen en stapte mijn kamer uit. Ik had nog genoeg tijd om te ontbijten voor de eerste les, ten minste, ik zou wel weten wanneer de eerste les zou zijn als er een bel zou gaan. Dus tot die tijd kon ik lekker gaan ontbijten.

    George Lloyde.
    Ik was al langer op en had me al aangekleed; een donkerrood vest, een zwartgrijze spijkerbroek, Vans en een blauwe beanie. Ik zag er eerlijk gezegd als een totale sloeber uit, maar ik had het niet zo op mijn kleding gericht. Mijn krullen waren het belangrijkst voor mij omdat dat gewoon mijn kenmerk was. Ik liep door de gangen met een brede glimlach, zoals altijd, naar de plek waar je wat eten kon halen. Ik haalde een broodje voor mezelf en nam ergens plaats op een stoel. Ik hapte wat van het broodje en keek om me heen. Iedereen lag vast nog te slapen of iets. Ik zuchtte. Het was zo enorm stil dat je je eigen kon horen eten. Langzaam mompelde ik wat in mezelf en ik trok mijn benen wat op, zodat ik half op de stoel zat en mijn voeten ook op de stoel stonden. Ik legde mijn armen eromheen en hapte nog wat van een broodje. Ik kon me op alles concentreren, behalve op het broodje wat ik aan het eten was. Ik wist niet eens welke smaak het broodje had of wat er allemaal op zat. Het enige wat ik wist, was dat ik alleen was en me enorm verveelde zonder iemand om me een. Eigenlijk zou ik gewoon terug in bed moeten kruipen totdat de bel ging en ik te laat kwam voor de les, zoals ik vaker deed.

    [Ik had inspiratie, haha.]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Sarah Rose Smiths
    Het schelle geluid van mijn wekker galmde door de kamer ,waardoor ik kreunend mijn ogen open en mijn wekker afleg.
    Ik ga rechtop zitten en wrijf de slaap uit mijn ogen. Het was nu ergens rond 7 uur en ik had mijn eerste les om 8 uur 30 ,dus dat ging ik wel redden.
    Ik sta op en ,loop naar mijn kleding kast om mijn outfit te kiezen. Daanra ga ik naar de badkamer om me vlug te douchen ,daarna om te kleden en me ook nog eens op te maken. Ik doe mijn haar ,nadat het wat droog is in een dot en neem dan mijn spullen bij elkaar voor de lessen van vandaag.
    Ik ga mijn kamer uit en ga dan richting de eetzaal om te ontbijten. Ik koos een broodje met jam en zag George zitten. Ik glimlachte en liep naar hem toe.
    "Hey,vind je het goed als ik erbij kom zitten?"vraag ik hem met een glimlachje.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH