• Ik had een vraagje. D:
    In de bijsluiter staat dat hoe meer dagen je je pil vergeet, hoe ernstiger het is. Maar er staat ook dat je je stopweek kan verkorten na bijvoorbeeld 3 dagen en daarna weer verder slikken. Maar komt dat niet op hetzelfde neer? En stel dat je een stopweek van 3 dagen inlast, maar nog niet hebt gebloed zegmaar, ben je dan wel/niet beschermd?

    uuuuuhhhh ik snap je neit helemaal @.@ maar dat kan ook liggen aan me hoofdpijn ik gebruik de pil ook


    Shoganai i ne~

    Komt niet op 'tzelfde neer, als ik jouw was zou ik gewoon 2 strips slikken en dan stoppen, weer 2 strips etc.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Komt niet op 'tzelfde neer, als ik jouw was zou ik gewoon 2 strips slikken en dan stoppen, weer 2 strips etc.

    Ik had dus het plan om nu een stopweek in te lassen, maar nu hoor ik dat we dit weekend gaan zwemmen en dan wil ik niet ongesteld zijn. Maar ik heb dus wel al 2 dagen geen pil geslikt en wil geen risico's lopen.

    ik slik 1 strip dan 1 week stop week das is de stop week spreek ik ook geen slaap feesten enzo n.n


    Shoganai i ne~

    Endure schreef:
    Komt niet op 'tzelfde neer, als ik jouw was zou ik gewoon 2 strips slikken en dan stoppen, weer 2 strips etc.


    I was an angel living in the garden of evil

    Ik vat 'em niet.. Ik heb een pil waar ook placebo's bij zitten, dus ik neem gewoon iedere dag een pilletje in..


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    hmm ik dank dat je wel weer kan beginne maar dan heb je denk ik wel kans dat je nog tussendoor bloed omdat je ongesteld zou worden maar opeens weer begint kan je lichaam in de war raken.. maar je kan proberen?


    don't live to eat, but eat to live ^^

    Geen idee. Ik ben tegen de pil, dus ja. :Y)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik gebruik de pil al járen niet meer door hormoonproblemen en sindsdien ben ik er geen voorstander van ... Hoe oud ben je? Want misschien kun je het spiraaltje eventueel al overwegen? (:


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    volgens mij ben je niet beschermd tegen zwangerschap, maar zou het nog wel moeten lukken om niet ongesteld te worden, als je de pillen die je niet geslikt hebt inhaald.


    ask her if she wants to stay a while

    In je stopweek ben je sowieso beschermd, maar als je 3 dagen stopt zou je wel moeten wachten tot je ook echt bloedt!


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik gebruik ook de pil, Maar ik slik drie weken lang de pil, stop een week, en in die week word ik dan ongesteld. en dan begin ik weer opnieuw :)

    Captivity schreef:
    Ik gebruik ook de pil, Maar ik slik drie weken lang de pil, stop een week, en in die week word ik dan ongesteld. en dan begin ik weer opnieuw :)

    Waarom slik je dan de pil? Dat is gewoon een normale menstruatiecyclus. Of doe je het om het regelmatig te houden? Ik slik de pil dan een aantal maanden door voordat ik weer eens ongesteld word.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Mensen, er is niks mis met de pil slikken hoor :'D
    Zag namelijk reacties van waarom? en ik ben tegen de pil dus blabla..
    Alleen er zitten ook dingen aan ;p

    Je raakt van je acne af, je kan zwaarder worden, je boezem kan er extra door gaan groeien etc. etc.

    Anyways, ik gebruik 'm al vanaf mijn 11e ^o) Het is super handig :'D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.