• Ja, ik kan veel beter shoppen met m'n vader dan met m'n moeder. Mijn mama gaat dan de hele tijd lopen te zeuren, en als ze er genoeg van heeft, wilt ze meteen naar huis. En met mijn papa shoppen is echt zo van: winkel in, 'oh dat is het', kopen, winkel uit, op naar de volgende winkel. En hoewel ik niet zó een goede band met mijn vader heb, vind ik dat toch wel leuk. Nog iemand leuke shopbuddies met de papa? ;3


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Nee. Ik kan met geen een van de twee shoppen. (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Neuh, kan ik beter met m'n mama doen. M'n vader mag alleen zeggen of iets me wel of niet staat als 'ie er toevallig bij is, maar meestal is 'ie voor die tijd al de winkel uit of gaat hij niet eens mee naar binnen. :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ik heb een paar keer gaan shoppen met mijn papa en dat vind ik stiekem ook leuker dan met mijn mama. Het interesseert hem gewoon niets, dus krijg ik alles wat ik mooi vind, zodat we zo snel mogelijk de winkel weer uit zijn :'D


    Never run out of reasons to smile...

    Ik kan mijn vader niet uitstaan tijdens het winkelen, dus ik niet in ieder geval.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Mijn vader en shoppen...
    Mijn vader wordt al chagrijnig als hij mee moet zijn eigen kleding uitzoeken (nouja, mijn moeder en ik hebben het al uitgezocht en hij moet het alleen nog passen)
    Dus shoppen met mijn vader zou geen succes zijn denk ik -.-'


    Turn your face to the sun and the shadows fall behind you.

    Mijn papa heeft niet dezelfde smaak als mij.. Ben ik wel achtergekomen met schoenen.. toen werd hij er beetje zat van en gingen we naar huis :$

    met kleren is nog wel cuwl (: meestal rommelmarkt dan ;D

    Met me ma komt het altijd wel goed ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    lol no, dat probeer ik juist te vermijden haahhah :')


    As travars

    ik heb dat nog nooit gedaan met m'n vader. met m'n moeder duurt het altijd te lang, of juist te kort. daarom ga ik het liefst met m'n zus :p


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Uh nee.


    -

    Ik shop meestal met vriendinnen.
    Mijn vader boeit kleren helemaal niet, dus hij gaat bijna nooit shoppen haha.


    Don't tell me sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Ik ga wel eens met m'n vader winkelen, maar dan voor hem. Dat is echt leuk haha, ik geef altijd advies. Als ik zeg dat het niets is, doet hij het niet. Ik vind dat echt leuk. (: Winkelen zelf vind ik meestal niet zo leuk, eigenlijk. In het buitenland wel, maar niet in NL zelf. Daar is alles zo hetzelfde.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Haha, shoppen is niet echt weggelegd voor m'n daddy. Hij vindt dat het altijd veel te lang duurt. (krul)


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Nou ik kan winkelen met mijn moeder(krul)
    Mijn vader houdt het nog geen 5 min uit als ik voor kleding gaa kijken:Y)
    dat kimt omdat ik overal en nergens naar toe loopt:Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Nee, ik ga altijd met mijn moeder en die vind altijd de dingen die ik nooit zie liggen, hihi.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik (:
    Hij zegt eerlijk wat hij ervan vind en draait niet rond de pot.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.