• ik word echt gek van ze!
    Tijdens de examenperioden (niet dat ik daar last van had, maar veel andere mensen wel) gingen ze elke dag keihard muziek draaien met de deuren open. Je kunt best je muziek zachter zetten als je de deur open doet? Zeker als er mensen moeten leren. Toen hun zoon examen deed... je had ze eens moeten horen als je maar de deur iets te hard dichtgooide.
    En nu staan ze op het balkon te roken en krijg ik telkens een halve asbak op mijn hoofd waaien. Dus ik zo daar aanbellen, vragen of ze het ook op de andere hoek van het balkon kunnen doen zodat het er niet bij ons opwaait, worden ze boos, moet ik maar ergens anders gaan zitten. Wat is dat nou weer voor onzin?
    En gisteravond hadden ze een feestje met keiharde muziek tot half6, kon ik ook al niet slapen. En nu ben ik dus vet chagerijnig. En net was het echt de druppel. Komen ze aanbellen om te vragen of ik naar binnen wil gaan, omdat ze last hebben van mijn muziek, terwijl dat de muziek van mijn broertje is. Mijn broertje zit in zijn kamer, deur en raam dicht en de muziek komt uit zijn computer, je gaat me echt niet vertellen dat zij daar overlast van hebben.
    Zeikerds. (cat)

    Ik vind je buren kinderachtig(cat)


    You'r Beautiful in You'r one way. Just like me.

    Ik haat jouw buren nu al. (cat)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Wishful schreef:
    Ik haat jouw buren nu al. (cat)


    <3

    Ik heb gelukkig leuke buren (:


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Nou, ben je klaar mee. NOT!
    Veel sterkte dan, hoop voor je dat er niet een al te grote burenruzie komt?


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Kun je er dan niet wat van zeggen, van die muziek? Gelukkig wonen mijn buren niet zo dicht bij zeg O.o


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Wat een niet leuke buren dan (zacht uitgedruktxD)
    Ben blij dat ik super leuke buren heb!
    Is dat tv programma niet wat voor jullie?:P


    Learn who you are before someone tells you who you should be.

    Through schreef:
    Ik heb gelukkig leuke buren (:


    Firm believer of all that is magic