• Ik was gisteren op Jera On Air, een muziekfestival in Ysselsteyn, was trouwens wel echt vet. Na een tijdje was ik dus gezellig met zo'n jongen aan het praten en werd ik voorgesteld aan zijn vrienden - wiens namen ik nu al vergeten ben - en daarna bleef ik dus fijn met hem, mijn beste vriendin en een vriend van hem praten. Opeens begint één van zijn vrienden me te duwen en naar me te schreeuwen dat 'ik van hem af moet blijven'. Ik natuurlijk geen idee waar die het over heeft en denken dat hij een grap maakte, totdat ik zijn kop zag. Gelukkig kwamen twee andere jongens mij redden en trokken die jongen weg.
    Laterna komt die jongen dus weer op me af om nogmaals ze zeggen dat ik van hem af moet blijven. Ik was zo bang dat hij me ging slaan, hè, serieus. Hij was zo groot en gemeen en eng.

    Mijn vermoeden was laterna wel dat hij misschien iets verkeerds had gehad. Dat mag ik hopen tenminste, of anders is het gewoon een geschift joch. Dat sowieso.

    Om het maar nuttig te houden: jullie ook al eens iets soortgelijks overkomen?


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Wtf ;o

    Nope, maar het is wel erg voor je! Gelukkig dat ze niets gedaan hebben.


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Heb je niet aan één van zijn vrienden gevraagd waarom hij dat deed? o.o Vet eng!


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Oh my god,
    En nee, dat heb ik gelukkig niet meegemaakt :Y)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Civilian schreef:
    Heb je niet aan één van zijn vrienden gevraagd waarom hij dat deed? o.o Vet eng!

    Jawel, maar die wist het ook niet. Die jongen dacht blijkbaar dat ik aan hem zat of zo.


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Wat een engerd. (cat)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Nog nooit meegemaakt,maar lijkt me wel eng om mee te maken.