• -

    [ bericht aangepast op 8 jan 2014 - 12:46 ]


    Sometimes it's best not to care.

    Dat lijkt me echt verschrikkelijk om mee te moeten maken! ;O
    Maar nee, ik heb zoiets nog nooit gehad denk ik... want meestal vergeet ik de dromen al weer wanneer ik wakker word. (:

    wow, gek dat is echt vaag lijkt me.

    Ik had zoiets meegemaakt, of ja. Toen ik klein was droomde ik dat er van die grote spinnen in onze tuin zaten. die je ook in zo'n reclame voorkwamen. In die tij was ik niet bang voor dieren enzovoort. Dus toen was ik vrolijk met die spinnen aan het spelen, en toen opeens zag ik een andere spin -die eigenlijk toch wel op die andere leek- en begon toen hard te gillen en ben naar binnengerend. Ik dacht dus jaren er na nog dat het echt gebeurd was.


    <3

    Woow,dat lijkt me eng en ja,soms heb ik ook zo van die dromen dat zo echt lijkt dat je het gelooft,ik hou niet van z'n dromen,eerlijk gezegd.

    Celestial schreef:
    Dat lijkt me echt verschrikkelijk om mee te moeten maken! ;O
    Maar nee, ik heb zoiets nog nooit gehad denk ik... want meestal vergeet ik de dromen al weer wanneer ik wakker word. (:

    Het was ook echt een rot gevoel. Zo'n gevoel dat je niet kan uitleggen. Het voelde zo klote :x
    Normaal vergeet ik mijn dromen ook altijd. Maar deze was gewoon net echt, net alsof die droom de echte wereld was. Nouuu ik zou gek worden als het echt gebeurd was :x


    Sometimes it's best not to care.

    Wow O.o
    Gelukkig is het niet echt zo ;D
    Ik heb ook zoiets gehad, met een vriend van me. Ik wist eigenlijk niet zeker of we onze vriendschap nog voort moesten zetten, en toen droomde ik dat we ontzettende ruzie maakten. Dus ik hem op school vet negeren want ik dacht dat we dat echt hadden gedaan, en nu hebben we geen contact meer. Dus het kan ook heel anders aflopen...


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    LetMeBe schreef:
    Wow O.o
    Gelukkig is het niet echt zo ;D
    Ik heb ook zoiets gehad, met een vriend van me. Ik wist eigenlijk niet zeker of we onze vriendschap nog voort moesten zetten, en toen droomde ik dat we ontzettende ruzie maakten. Dus ik hem op school vet negeren want ik dacht dat we dat echt hadden gedaan, en nu hebben we geen contact meer. Dus het kan ook heel anders aflopen...

    Ohcrap, dat is zo mega shit! o.o Ik dacht dus ook gewoon echt dat het uit was, terwijl we een half jaar hebben. En ik hou ook nog eens mega veel van hem, dus het deed ontzettend pijn. Ik had gewoon zoiets van, waarom leef ik dan nog. En in mijn droom had ik ook gezegt dat ik me zelf van kant zou maken omdat ik niet zonder hem kon. Dus ik ben echt blij dat het echt niet waar is. En nou wil hij vanmiddag bij me komen en me flink knuffelen =3 haha.


    Sometimes it's best not to care.

    Ben je niet onzeker over jezelf of over je relatie, want meestal als je droomt over dat je buiten bent; dan betekend het dat je onzeker bent. En dat kan over vanalles zijn.

    Maarja, ik heb dit zelf al wel 's gehad ja! Echt erg eigenlijk, na afloop schaamde ik me ook kapot. Maar het ging wel een stuk anders dan dat van jou.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    wow das heftig. ik heb een keer de begravenis van mn moeder die nog leeft meegemaakt in een drom(huil)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik heb een keer gedroomd dat mijn vader dood was. En een keer dat mijn hond dood was. Echt geen fijn gevoel!


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Xannon schreef:
    Ben je niet onzeker over jezelf of over je relatie, want meestal als je droomt over dat je buiten bent; dan betekend het dat je onzeker bent. En dat kan over vanalles zijn.

    Maarja, ik heb dit zelf al wel 's gehad ja! Echt erg eigenlijk, na afloop schaamde ik me ook kapot. Maar het ging wel een stuk anders dan dat van jou.

    Ik zou zo echt niet weten waar ik onzeker over ben :x Blegh, hoop echt nooit meer zo'n droom te krijgen, vreselijk.


    Sometimes it's best not to care.

    Embrace schreef:
    (...)
    Ik zou zo echt niet weten waar ik onzeker over ben :x Blegh, hoop echt nooit meer zo'n droom te krijgen, vreselijk.


    Nee dat snap ik. Ik hoop voor je dat je het niet meer krijgt. (:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik heb vannacht ook raar gedroomd xD

    Ik had met een soapacteur :P En we vonden elkaar helemaal het einde en zaten bij elkaar op school. Ik had een scooter, en ik moest van de school directeur met mijn scooter door de school om een opdracht te vervullen :S Ik weigerde dat te doen, maar die soapacteur zei dat het leuk was. En omdat ik stapel op hem was, deed ik het ook. Dus ik met mijn scooter door de school rijden. Vliegen er instrumenten door de lucht :| Dus ik stoot mijn kop (het gekke is, ik heb nu ook koppijn) En toen kwam ik in de kantine uit. Waar die vrouw, die de broodjes verkoopt, heel boos op mij werd, omdat ik met mijn scooter haar kantine inreed :S Ik zei dat ik toestemming had van de directeur, maar ze geloofde me niet. Ik huilend naar mijn soapacteur gerent, die me probeerde te troosten xD En toen was de directeur ook boos op me, omdat ik mijn opdracht niet had volbracht. :O En toen werd ik wakkerxD

    Echt heel dom dit.


    Maar over jou droom Dat is echt heftig :O Gelukkig is het niet echt zo:)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.