• Weetje, jeugdzorg slaat echt helemaal nergens op. Eerst had ik er nog wel vertrouwen in dat het zou gaan werken, maar als ik zo even kijk in wat ze in twee weken hebben gedaan denk ik niet dat jeugdzorg ook maar iets voor me zal gaan betekenen.
    Kutzooi, schijnbaar is het te moeilijk om goede hulp voor me te zoeken. Ik ben gewoon een probleemgeval die ze niet weten te plaatsen, joehoe.


    Ik ben gemeen xoxo

    Ah oké, succes er dan verder nog mee.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Moet je niet zo'n probleemgeval zijn. (cat)
    Nee sorry, wel erg kut maar jeugdzorg is gewoon enorm idioot en ze kunnen er niets van.


    Your make-up is terrible

    Ik ben het helemaal mee eens. Als ze zeggen dat je altijd met alles bij hun terecht kan, gebeurt er niks van. Maar wat is je probleem precies? x' Succes.


    I will be.

    Assassin schreef:
    Moet je niet zo'n probleemgeval zijn. (cat)
    Nee sorry, wel erg kut maar jeugdzorg is gewoon enorm idioot en ze kunnen er niets van.

    Probeer dat maar eens aan mijn ouders uit te leggen. Die denken dat jeugdzorg een soort hemel is of zo.


    Ik ben gemeen xoxo

    Ik heb nooit te maken gehad met jeugdzorg dus en ben ik ook maar blij om (krul)


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Ik heb geen idee hoe dat zit met Jeugdzorg en die shit. En ik hoop ook niet dat ik er ooit wat mee te maken krijg.


    Baby I want you to die for my love

    Volgens mij is jeugdzorg gewoon één grote hoop shit (cat)


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Through schreef:
    Ik heb nooit te maken gehad met jeugdzorg dus en ben ik ook maar blij om (krul)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    @ De titel; Jep. Jeugdzorg is de meest kansloze instantie van Nederland. Maar waar precies in welke provincie/regio zit je dan bij Jeugdzorg? Misschien moet je eens hoger op gaan zoeken naar een beter aangeschreven instantie? En twee weken zeg je? Je moet die mensen ook wat tijd durven gunnen. Zij proberen in de meeste gevallen te helpen -ook al kunnen ze dat vaak niet of durt het langer voor ze iets echt begrijpen, omdat ze wel gestudeerd hebben, maar niet geleerd hebben voor 'menselijk gedrag en menselijke emoties' dus die kennen ze niet-. Twee weken is een erg korte tijd, dus dan moet je ze natuurlijk ook wel even de tijd en ruimte gunnen, om ze een kans te geven.

    Succes verder nog (flower). Ik hoop dat het allemaal een beetje los loopt.


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik heb er nooit mee te maken gehad, heb geen idee (':


    ars moriendi

    Misschien kan je proberen bij Fornhese, is niet echt een uit huis plaatsing van huiselijk geweld shitty, maar het is wel een goede instantie voor hulp :3


    SLOAN.

    Jeugdzorg doet zijn best. Het is niet evident dat ze echt iedereen kunnen helpen hé, het zijn ook maar mensen.


    Where there is a sea there are pirates...

    Beleza schreef:
    (...)
    Probeer dat maar eens aan mijn ouders uit te leggen. Die denken dat jeugdzorg een soort hemel is of zo.


    /same.
    Jeugdzorg weet heel vaak gwn niet wat ze moeten en dan is oplossing 'meer gesprekken!' yay.


    your knife my back. my gun, your head.

    ik denk dat mensen te makkelijk oordelen over de jeugdzorg hebben,
    als het niet zou werken zouden ze niet bestaan.

    misschien kwets ik mensen ofzo, maar mensen oordelen te snel.
    dat is mijn mening. x.


    Dreams are like water, they are beautiful, sad, quiet, wild, changeable, unpredictable ...

    xBIGBANG schreef:
    ik denk dat mensen te makkelijk oordelen over de jeugdzorg hebben,
    als het niet zou werken zouden ze niet bestaan.

    ik heb zelf een half jaar bij jeugdzorg gezeten, en de tijd dat ik daar ben geweest, heeft me alleen maar slechter doen laten voelen.
    en ik ben echt niet de enige die dat had die daar heeft gelopen.
    maar inderdaat je hebt wel gelijk.
    maar iedereen maakt zowiets anders mee, en ervaart het anders.,


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''