• #171
    Members of the WAG-gang

    Campeones - Lynn - WAG van Xavi Hernández.
    RealxMadrid - Reina - WAG van Jan Vertonghen & Sergio Ramos.
    Wembley - Elena - WAG van David Villa & Samir Nasri
    Gourcuff - Marjolien - WAG van Cesc Fabregas & Nicklas Bendtner & Yoann Gourcuff.
    AaronRamsey - Anne - WAG van Aaron Ramsey & Jack Wilshere.
    Cataracs - Malissa - WAG van Bojan Krkic.
    Valkyrie - Esther - WAG van David Villa & Ibrahim Afellay.
    Forward - Amber - WAG van Lionel Messi.
    CaptainKid - Nikki - WAG van Cesc Fabregas.

    Iedereen is welkom.

    [ bericht aangepast op 3 juni 2011 - 23:22 ]


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Gourcuff schreef:
    (...)

    Ik had 2 opgeblazen moedervlekken onder mijn borsten en die wou ik weg hebben. Dus kreeg ik prikje en daarna werden ze gebrand ofzo dus binnen een week vallen ze foetsie. En ik heb een vlak bij mijn oksel en die is te groot om het zo te doen dus die moet donderdag weg worden gesneden of geschaafd ofzo. Die prikken doen zeer! ;x

    auw, ja dat begrijp ik! D:


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Valkyrie schreef:
    (...)
    auw, ja dat begrijp ik! D:


    Voor bloedprikken ben ik prikken gewend maar niet op mijn bovenbuik o.o. Nu moet alleen nog mijn hand worden gedaan met wartner want ik heb al fucking lang wratjes op mijn linkerhand en durf mijn hand niet eens te laten zien. ;x


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Gourcuff schreef:
    (...)

    Voor bloedprikken ben ik prikken gewend maar niet op mijn bovenbuik o.o. Nu moet alleen nog mijn hand worden gedaan met wartner want ik heb al fucking lang wratjes op mijn linkerhand en durf mijn hand niet eens te laten zien. ;x

    aaaw, ik heb medelijden met jou! (huil)
    Heeft Yoann wel je handje vast gehouden?


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Valkyrie schreef:
    (...)
    aaaw, ik heb medelijden met jou! (huil)
    Heeft Yoann wel je handje vast gehouden?


    Vroeger had ik maar 1, nu heb ik er veel. Ik ben ontevreden met mijn lichaam serieus.
    Oh, en Yoann alleen mijn rechterhand. :')


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus



    Die kerel is ab normaal sexy!


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Gourcuff schreef:
    (...)

    Vroeger had ik maar 1, nu heb ik er veel. Ik ben ontevreden met mijn lichaam serieus.
    Oh, en Yoann alleen mijn rechterhand. :')

    nooo, you're a pretty girl. Het gaat vanzelf wel weg (:
    Aaw, dat is lief van hem ;D


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Valkyrie schreef:
    (...)
    nooo, you're a pretty girl. Het gaat vanzelf wel weg (:
    Aaw, dat is lief van hem ;D


    Ghehe. Ik ga zo maar hoofdstuk 3 schrijven. :]


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Als ik Yoann tegen kom ga ik echt schreeuwen: "Je T'aime Yoann :9~" Ghehe. Of ik vraag een kus ;$$
    But that's never gonna happen.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Heey, Ik heb iets geschreven. En net door dat de schrijven heb ik het geen wat mij een hele tijd bezighoud een plaatsje kunnen geven denk ik. Nu ik het zo lees, vraag ik me af waarom ik het niet eerder heb gedaan, dan had ik mezelf heel wat elende bespaart denk ik. Dat beklaag ik me nu ook heel erg, dat ik niet geloofde dat het ging helpen. Dus wat ik wil zeggen is dat het nu dus beter gaat veel beter. Er zijn wel enkele dingen die nog in mijn hoofd zitten, maar dat is niks ergs. Sorry dat ik dus meteen ben gaan zeggen vertrekken beter is voor mezelf, want dat is het vrees ik toch niet. Dat afstand en alleen zijn het ging beter maken, was dus niet, het maakte het slechts erger. En wat jullie niet weten is dat dit al zeer lang in me hangt. Bedankt voor alle steun die ik toch kreeg. Jullie betekenen heel veel voor me. <3

    Als je wil weten wat er is, of wat ik schreef moet je het me maar eens vragen.

    [ bericht aangepast op 3 juni 2011 - 17:44 ]


    Tears are words the heart can't say.

    CaptainKid schreef:
    Heey, Ik heb iets geschreven. En net door dat de schrijven heb ik het geen wat mij een hele tijd bezighoud een plaatsje kunnen geven denk ik. Nu ik het zo lees, vraag ik me af waarom ik het niet eerder heb gedaan, dan had ik mezelf heel wat ellende bespaart denk ik. Dat beklaag ik me nu ook heel erg, dat ik niet geloofde dat het ging helpen. Dus wat ik wil zeggen is dat het nu dus beter gaat veel beter. Er zijn wel enkele dingen die nog in mijn hoofd zitten, maar dat is niks ergs. Sorry dat ik dus meteen ben gaan zeggen vertrekken beter is voor mezelf, want dat is het vrees ik toch niet. Dat afstand en alleen zijn het ging beter maken, was dus niet, het maakte het slechts erger. En wat jullie niet weten is dat dit al zeer lang in me hangt. Bedankt voor alle steun die ik toch kreeg. Jullie betekenen heel veel voor me. <3

    Als je wil weten wat er is, of wat ik schreef moet je het me maar eens vragen.

    Lieve Nikki, ik ben zo blij dat je je er overheen zet. Althans, zo ongeveer. En het geeft niet, ik snap dat je zeg maar weg wilde. Iedereen heeft gewoon zijn momentje nodig afentoe. Maar ik en blij dat je terug bent. En je kan altijd bij me komen klagen. (flower)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    CaptainKid schreef:
    Heey, Ik heb iets geschreven. En net door dat de schrijven heb ik het geen wat mij een hele tijd bezighoud een plaatsje kunnen geven denk ik. Nu ik het zo lees, vraag ik me af waarom ik het niet eerder heb gedaan, dan had ik mezelf heel wat elende bespaart denk ik. Dat beklaag ik me nu ook heel erg, dat ik niet geloofde dat het ging helpen. Dus wat ik wil zeggen is dat het nu dus beter gaat veel beter. Er zijn wel enkele dingen die nog in mijn hoofd zitten, maar dat is niks ergs. Sorry dat ik dus meteen ben gaan zeggen vertrekken beter is voor mezelf, want dat is het vrees ik toch niet. Dat afstand en alleen zijn het ging beter maken, was dus niet, het maakte het slechts erger. En wat jullie niet weten is dat dit al zeer lang in me hangt. Bedankt voor alle steun die ik toch kreeg. Jullie betekenen heel veel voor me. <3

    Als je wil weten wat er is, of wat ik schreef moet je het me maar eens vragen.


    Beter voor je Nikki,
    ik hoop dat je je nu stukken beter gaat voelen (flower)


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    @ Lien: dat hoop ik zelf ook.
    @ Esther: ik vermoed dat ik al genoeg klaag met mijn rare grillen. Het is al niet de eerste keer dat ik bijna weg was. En toch heeft het steeds met hetzelfd + wat andere dingen te maken.


    Tears are words the heart can't say.

    Ik ga aan Yoann schrijven dus ik zeg nu ff niks hiero. :]


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ik ga eerst mijn nieuw verhaal online zetten.


    Tears are words the heart can't say.

    Nieuw verhaal. Everyday it hurts more.
    Begint na mijn examens.


    Tears are words the heart can't say.