• ... WANT xSunshineee IS BACK! Ik dacht, ik haal mijn allereerste username weer even onder het stof vandaan. Gewoon een beetje nostalgie. Ik heb ook een oude, bekende profielfoto weer bovengehaald.

    Wat was jullie allereerste username op Quizlet en zouden jullie die ooit een keertje terug nemen?


    16 - 09 - '17

    Mijn eerste username was Hermelien_HP en ik ga hem waarschijnlijk niet meer terug nemen, want mijn usernames zijn gebaseerd op wie ik toen was. Zo koppel ik een bepaald beeld aan mijn usernames. Tallata zou ik wel weer een keertje terug willen nemen, want daar voel ik me vrij en succesvol in. Net als Hedone, daar voel ik me sterk en mooi in.


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Nonpluvius schreef:
    Mijn eerste username was Hermelien_HP en ik ga hem waarschijnlijk niet meer terug nemen, want mijn usernames zijn gebaseerd op wie ik toen was. Zo koppel ik een bepaald beeld aan mijn usernames. Tallata zou ik wel weer een keertje terug willen nemen, want daar voel ik me vrij en succesvol in. Net als Hedone, daar voel ik me sterk en mooi in.


    Oh, mooi (:


    16 - 09 - '17

    Mijn allereerste username was Scipio. Aangezien ik 'm twee jaar heb gehad en ik er toch wel aan gehecht ben, neem ik hem misschien ooit wel terug. Maar ergens symboleert die voor mij een stadium op Q dat ik nu voorbij ben, en heb ik nog vier andere usernames op mijn lijstje die voorrang krijgen (':


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Mijn eerste naam was Pochama. Niet zelf gekozen, maar wel een van de beste van die tijd als ik kijk naar de lijst. Ik weet niet of ik deze nog zo snel terug zou nemen, net als vele namen die volgden. Ik hou liever van iets nieuws ^^
    Als ik iets terugneem, is het JetBlackHeart of Navarro.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ooh, ik herken dat wel nog denk ik, haha. Ik ben begonnen met Dramione. Ik zag die ergens op internet, en ik dacht "oooh dat is een mooie naam". Pas later kwam ik erachter dat dat het ship was tussen Draco en Hermione. Ik bedoel, daar ben ik fan van geweest, maar dan nog, haha. :'D


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    hahahaha mijn allereerste username was pizzapizzapizza met een pizza als profielfoto.
    Super creatief (nerd)


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Mijn allereerste username was sylver1999. Wist ik veel dat die werd gebruikt als username op je profiel toen. Direct aangepast naar DevilWings volgens mij. Beide geen optie. Ik was wel erg gehecht aan Raisei, omdat ik die lang heb gehad, maar is nogal een lastige username voor sommigen om te onthouden. Deceiver zou ik misschien ooit terugnemen. GhostCider was wel origineel, maar ook moeilijk ondanks dat die echt leuk was.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Mijn eerste naam was Prologue. Die vind ik nog steeds erg mooi, dus wellicht dat ik hem inderdaad nog eens terugkwam.
    Al was dat mijn beginfase op Q en daardoor vind ik de naam passender dan wanneer ik hem nu weer zou nemen.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Mijn eerste username was Amber1994, zó creatief! =O
    Nee, die wil ik niet meer terug nemen haha. Ik ben wel gehecht geraakt aan Constantine, die username heb ik ook erg lang gehad.
    En ik had heel graag de naam Naga willen gebruiken, maar die is helaas al bezet ='(


    Inspiration can hit you any time

    Ha, JacobBlover. :')
          Ik zie geen reden om deze username weer terug te nemen, naast het feit dat Jacob gewoon een schatje is.
          Degene die ik terug zou willen nemen zijn Avgeropoulos en Jughead, zonder enige speciale reden. Ze spreken me nu eenmaal het meeste aan. ^^


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Mijn eerste username was Lolwutgirl omdat: Lol random XD yolo swag!

    Nice! Een beetje sunshine kunnen we volgende week wel gebruiken. Het weer wordt er niet beter op, helaas... :/
    Mijn eerste username is Hannibal_Lecter. Heb nog geen andere gehad en ga hem voorlopig ook niet veranderen. Ik ben er wel tevreden mee.

    xSomewhere and haha, probably not. 4Everdeen Vond ik zelf best goed gevonden tbh. Maar waarschijnlijk ook niet.


    Tijd voor koffie.

    Sunshine is een leuke username! Mijn eerste username was Veravos... Die ga ik denk ik niet meer gebruiken, misschien ooit Hungerfox? Ik heb die naam best lang gehad meer dan een jaar denk ik.


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Mijn eerste naam was KatjaBelll(met 3 L'en), omdat ik op een ander site ook zo heette. Denk niet dat ik die ooit terug neem


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!