• Ik irriteer me de laatste tijd nogal aan iedereen die om elk klein dingetje een topic openen, en elke dag wel rollen nodig hebben etc, terwijl er vervolgens tochweer voor hun vaste vrienden gekozen word.
    nou kan je best af en toe een topic hierover openen, maar elke dag vind ik erg vervelend.
    het forum word hier ook erg onoverzichtelijk door..

    is het misschien een idee dat je per maand maar een bepaald aantal topics kan openen?
    20bijvoorbeeld?
    dan kan je alsnog bijna elke dag wel een topic openen, meer dan genoeg toch..?

    niemand dus..

    vind het wel hip idee.

    Ikke niet ,
    Wnt anders denk je daar neit meer aan en dan hb je EGT wat om over te praten en dan mag je geen topics meer plaatsen ,,
    EN ik heb haat aan vriendjespolitiek :Y)
    Wnt overdat hb je wel gelijk ,,Dan openen se 80duizend topics voor rollen terwijl se tog wel weer voor de kinders gaan waarmee se veel ommgaan hier op Q,,
    En dan een week later segen se:
    Ja me serie word weinig gemaakt duss ik stop dermee.
    ¬_¬


    Crack a bottle

    Self open ik ook wel soms topics voor rollen hoar ,, Alleen ik kies gwn voor de beste (A)(baby)
    [[denk ik xD]


    Crack a bottle

    hm ja, aan de ene kan wel, maar aan de andere kant weer niet.
    don't know, we sluiten nu sowieso wel veel ;)

    Ikke niet ,
    Wnt anders denk je daar neit meer aan en dan hb je EGT wat om over te praten en dan mag je geen topics meer plaatsen ,,
    EN ik heb haat aan vriendjespolitiek :Y)
    Wnt overdat hb je wel gelijk ,,Dan openen se 80duizend topics voor rollen terwijl se tog wel weer voor de kinders gaan waarmee se veel ommgaan hier op Q,,
    En dan een week later segen se:
    Ja me serie word weinig gemaakt duss ik stop dermee.
    ¬_¬


    miss dat er heel duidelijk kan worden neergezet hoeveel topics je nog kan plaatsen als je zegmaar een nieuwe aanmaakt

    Ik al eens een topic geopend dat het niet fo fijn was dat er alleen maar ''Rollen'' staan. Vind'k nogal irri. Maar 20 lijkt me wel weinig.


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik vind 20 gnoeg, alleen zijn der mense die er méér wille ^^ Tenzij ge u totdannog Vrije Topics kunt doorsture nr mense die ze wel wille fsoo :] I Don't Know,
    ma, kvin et idd ook wel da er véél te véél dezelfde en onzin - Topics worde gemaakt -__-


    007

    Ik vind het gn goed idee srry ik vind 20 egt wel weinig x33


    A. ikmisje.

    De mods sluiten nu toch al veel… Dus ik denk dat het wel oké is zo :)

    xX Elien


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    Ik vind het niet nodig,de mods zorgen dat het gewoon in orde blijft&er dus niet overbodige topics komen.Ja ik vind het niet nodig dus..


    Lalalalalalalala.

    Ik vind het niet nodig,de mods zorgen dat het gewoon in orde blijft&er dus niet overbodige topics komen.Ja ik vind het niet nodig dus..


    Helemaal eens <<


    A. ikmisje.

    Ik vind het niet nodig,de mods zorgen dat het gewoon in orde blijft&er dus niet overbodige topics komen.Ja ik vind het niet nodig dus..

    Hammetje heeft gelijk

    Ik ben het er wel mee eens.
    20 is inderdaad echt super veel.
    EN als je daar niet genoeg aanhebt, danv raag ik me af waar dr iets mis gaat,..
    want eigenlijk als je t presteerd om meer dan 20 topics per maand vol te maken, vind ik dat toch al aardig spammen.
    Ik probeer niemand aan te vallen ofzo, maar dit is mede over het feit dat wat CUPCORE al zei, de eindeloze rollentopics met vriendjespolitiek.
    Dat's toch best zinloos.


    i need you like a heart needs a beat.

    Dat wil ik niet, echt als dat gaat gebeuren zou ik het maar een naaier streek vinden,.. Wat moet je dan nog. en Mods sluiten de topics toch wel.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.