• Helleu ~

    VOOR je gaat zeggen: Dat is er al! Of van die shit, lees eerst het topic^^

    Dus, ik had dus een idee. Als je bijvoorbeeld een topic zoekt maar je weet er de naam niet meer van en je hebt een hele grote history [kan ik van meespreken], zou 't dan niet handig zijn dat je ook op de Usernaam van de user een topic zou kunnen zoeken?

    xoxo'

    Uh. -heeft topic gelezen-
    Dat kan toch al, bij Topic starter?
    Of begrijp ik het dan verkeerd?X:


    everything, in time

    Dat vind ik super handig! Want nu moet je nog steeds een deel van de titel invullen oO


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Desolate schreef:
    Uh. -heeft topic gelezen-
    Dat kan toch al, bij Topic starter?
    Of begrijp ik het dan verkeerd?X:

    Oh... kan ;x
    wist ik dus niet

    Desolate schreef:
    Uh. -heeft topic gelezen-
    Dat kan toch al, bij Topic starter?
    Of begrijp ik het dan verkeerd?X:

    dan moet je een titel invullen.
    Lijkt me wel handig ja


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    ik snap het niet xd


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Hopeless schreef:
    ik snap het niet xd

    Dat je een topic kan zoeken op de naam van de topicopenster/opener ;D

    SleepingSun schreef:
    (...)
    dan moet je een titel invullen.
    Lijkt me wel handig ja


    Nee hoor, iets later staat er;
    Topic Starter.

    Daar kun je de naam van iemand invullen.;)


    everything, in time

    Dat zou wel handig zijn.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Zoekterm:
    .

    Doorzoek alleen de titel
    Doorzoek alleen de tekst
    Doorzoek beide .

    Sorteer op relevantie
    Sorteer op datum .

    Zoeken in alle fora Algemeen - Anime / Manga Algemeen - Artiesten Algemeen - Creativiteit Algemeen - Forum spelletjes Algemeen - Lifestyle Algemeen - Meetings Algemeen - Muziek Algemeen - Off-Topic Algemeen - Quizlet Radio Algemeen - Relatie Algemeen - School Algemeen - Stamcafé Algemeen - Stelling van de Dag Algemeen - TV / Radio Over Quizlet.nl - Klachten Over Quizlet.nl - Nieuws Over Quizlet.nl - Suggesties Over Quizlet.nl - Vragen Promotie - Polls promoten Promotie - Quizzen promoten Promotie - Rollen verdeling Promotie - Schrijver ID's Promotie - Series promoten Promotie - Story problemen Promotie - Titel problemen Tokio Hotel - Concerten Tokio Hotel - De Band Tokio Hotel - Geruchten .

    Topic starter


    Dit is letterlijk gekopieerd en geplakt.


    everything, in time

    Desolate schreef:
    Zoekterm:
    .

    Doorzoek alleen de titel
    Doorzoek alleen de tekst
    Doorzoek beide .

    Sorteer op relevantie
    Sorteer op datum .

    Zoeken in alle fora Algemeen - Anime / Manga Algemeen - Artiesten Algemeen - Creativiteit Algemeen - Forum spelletjes Algemeen - Lifestyle Algemeen - Meetings Algemeen - Muziek Algemeen - Off-Topic Algemeen - Quizlet Radio Algemeen - Relatie Algemeen - School Algemeen - Stamcafé Algemeen - Stelling van de Dag Algemeen - TV / Radio Over Quizlet.nl - Klachten Over Quizlet.nl - Nieuws Over Quizlet.nl - Suggesties Over Quizlet.nl - Vragen Promotie - Polls promoten Promotie - Quizzen promoten Promotie - Rollen verdeling Promotie - Schrijver ID's Promotie - Series promoten Promotie - Story problemen Promotie - Titel problemen Tokio Hotel - Concerten Tokio Hotel - De Band Tokio Hotel - Geruchten .

    Topic starter


    Dit is letterlijk gekopieerd en geplakt.

    Jahaah, maar je moet nog steeds een deel van de titel invullen en als je deze niet meer weet is dat wel redelijk irritant.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Desolate schreef:
    (...)

    Nee hoor, iets later staat er;
    Topic Starter.

    Daar kun je de naam van iemand invullen.;)

    Lukt dat van jou alleen de naam van de topicstarter? Van mij niet hoor. Hij zegt dat ik steeds 2 karakters moet invullen.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Jahaah, maar je moet nog steeds een deel van de titel invullen en als je deze niet meer weet is dat wel redelijk irritant.


    Oh? Dat wist ik niet? Ik dacht dat je ook alleen een naam kon invoeren?Ôo

    Anders is het idd wel handig.


    everything, in time