• Topic over geesten!

    Praat er hier over, heb jij wel eens een geest gezien?
    Zeg het hier!


    Sterk in Nederland, sterk in Rotterdam, Niets is sterker dan het ene woord: FEYENOORD

    Spiritual schreef:
    (...)

    Das eerst wel schrikken, maar het is elke dag zo, dus nu heb ik gewoon steeds een veilig gevoel...

    Ik heb ook voordat ik ga slapen (omdat ik aanwezigheid voel) dat ik gewoon 'slaap lekker' zeg


    Wat voor BM-ding?? nooit van gehoord =S


    oohh, dat kan ik me echt niet voorstellen. ;}
    & laat maar, met dat BM-ding bedoelde ik de legende van Bloody Mary, maar GeerGeweer heeft 't me al uitgelegd. (;
    & ben ook nog 'ns gaan kijken op een site. ;$
    niet dat ik het van plan ben hhor! ;}

    [ bericht aangepast op 4 juni 2011 - 19:51 ]


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Taraluis schreef:

    Binnenkort ga ik dat Bloody Mary ding doen :D


    meen je dat nu?! ;O
    dat je dat durft! ;o


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Mimiee schreef:
    (...)

    oohh, dat kan ik me echt niet voorstellen. ;}
    & laat maar, met dat BM-ding bedoelde ik de legende van Bloody Mary, maar GeerGeweer heeft 't me al uitgelegd. (;
    & ben ook nog 'ns gaan kijken op een site. ;$
    niet dat ik het van plan ben hhor! ;}


    Oh,,, Bloody Mary, Ik had ook gelezen dat als je dr naam 3 keer in de spiegel zegt en dan als je je omdraait, dat ze een mes in je rug steekt, maar dat geloof ik denk ik niet echt..

    En ik denk gwn dat mensen dr met rust moeten laten, :)


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Spiritual schreef:
    (...)

    Oh,,, Bloody Mary, Ik had ook gelezen dat als je dr naam 3 keer in de spiegel zegt en dan als je je omdraait, dat ze een mes in je rug steekt, maar dat geloof ik denk ik niet echt..

    En ik denk gwn dat mensen dr met rust moeten laten, :)


    dat zal ik zeker doen! ;'D (al ben ik wel erg nieuwsgierig... ;'D)


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Mimiee schreef:
    (...)

    dat zal ik zeker doen! ;'D (al ben ik wel erg nieuwsgierig... ;'D)


    haha, welkom bij de club! ik ben ook erg nieuwschierig, maar wat als ze je nooit meer met rust laat? dan heb je echt wel spijt XD


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    echt hè! :'D
    dan slaap ik nachten niet! ;'D
    & als ze dan echt verschijnt... brrr! ;'D
    da's bij mij net zoals met geesten oproepen,
    'k ben echt benieuwd of het zou lukken, maar ik durf echt niet! ;o
    stel dat ze nooit meer weggaan, of nog erger, je wordt bezeten! xp
    brrrr...! ;'D


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Mimiee schreef:
    echt hè! :'D
    dan slaap ik nachten niet! ;'D
    & als ze dan echt verschijnt... brrr! ;'D
    da's bij mij net zoals met geesten oproepen,
    'k ben echt benieuwd of het zou lukken, maar ik durf echt niet! ;o
    stel dat ze nooit meer weggaan, of nog erger, je wordt bezeten! xp
    brrrr...! ;'D


    Oh, dat had ik trouwens ook een keer meegemaakt, ik was ongeveer een minuut een soort van bezeten ,, dat was echt doodeng!!


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Nooit gezien,ik geloof ook niet dat ze hier blijven. Een vriendin van mij heeft wel een ervaring gehad dus ik geloof wel dat het kan.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Spiritual schreef:
    (...)

    Oh, dat had ik trouwens ook een keer meegemaakt, ik was ongeveer een minuut een soort van bezeten ,, dat was echt doodeng!!


    no way!!! O:
    HOE ENG!!! O:
    van wie was die geest???
    & hoe voelde het & wat gebeurde er???
    (sorry, ben ff héééél nieuwsgierig!)


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Bloody Mary,
    Als je om middennacht, in je eentje, met een kaars voor de spiegel staat, een bel rinkelt en drie keer haar naam roept, komt ze je halen,
    zeggen ze.
    Ik weet niet of je er een kaars bij moest hebben of hoevaak je de bel moest laten rinkelen, maar ik zou het zelf nooit proberen.
    Ondanks wat iedereen hier zegt, want aan de reacties te horen doet niet iedereen het op de juiste manier (like, vijf verschillende manieren kunnen nooit allemaal tegelijk de juiste zijn). En stel dàt je het goed doet... en het werkt... brr!


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Mimiee schreef:
    (...)

    no way!!! O:
    HOE ENG!!! O:
    van wie was die geest???
    & hoe voelde het & wat gebeurde er???
    (sorry, ben ff héééél nieuwsgierig!)



    Ik wist niet wat voor geest het was, en ik kreeg een soort van rare gedachten in me hoofd,e en ik kon niet bewegen en opeens beweegde me lichaam vanzelf, en toen ging ie even later weer weg,, ik echt in shock

    Het gebeurde trouwens op school, al me vrienden echt zo mega bang, want ik was in shock...


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Spiritual schreef:
    (...)


    Ik wist niet wat voor geest het was, en ik kreeg een soort van rare gedachten in me hoofd,e en ik kon niet bewegen en opeens beweegde me lichaam vanzelf, en toen ging ie even later weer weg,, ik echt in shock

    Het gebeurde trouwens op school, al me vrienden echt zo mega bang, want ik was in shock...


    'k zou ook bang zijn! ;O (man, hoe vaak heb ik dat al gezegd in dit topic?! ;})

    is door dat alles jouw username Spiritual? :'D


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Mimiee schreef:
    (...)

    'k zou ook bang zijn! ;O (man, hoe vaak heb ik dat al gezegd in dit topic?! ;})

    is door dat alles jouw username Spiritual? :'D


    Haha, jha soort van, eerst wist ik noit of geesten bestonden of niet, maar ik geloof er nu echt 100% in .. en ik hield altijd altijd wel van spirituele dingen, en paranormale dingen


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Spiritual schreef:
    (...)


    Ik wist niet wat voor geest het was, en ik kreeg een soort van rare gedachten in me hoofd,e en ik kon niet bewegen en opeens beweegde me lichaam vanzelf, en toen ging ie even later weer weg,, ik echt in shock

    Het gebeurde trouwens op school, al me vrienden echt zo mega bang, want ik was in shock...


    Wees wel blij dat het op school tussen de mensen was, als je home alone bent lijkt het me nog enger..
    Maar jouw verhaal is ook eng.

    Ik heb nog nooit iets gezien, maar geloof wel dat er iets is.
    Ik vind de one man hide and seek trouwens echt zo eng ;~; Is een soort Bloody Mary, maar dat werkt dan echt.


    As travars