• Ik was net aan mijn verhaal aan het schrijven, en ik was even in de kelder. Komt mijn broer de keuken binnen -daar staat de computer- en liep dus langs de computer af. Begon hij hardop voor te lezen wat ik zonet geschreven had, op zo'n vage formele toon - wat eigenlijk wel grappig was. Dus ik ren naar de computer en klik het weg. Hij weet volgens mij wel dat ik schrijf, alleen hij weet niets van Quizlet enzovoort en waar ik over schrijf.

    Edit:
    Net was ik op de andere com aan het schrijven -ja ik ben vooruit aan het schrijven, heel goed ja- toen kwam hij binnen en moest hij op de computer. Nou moest ik dus eerst word opslaan natuurlijk, dus hij keek mee. En begon hij weer zo raar te praten. Uiteindelijk heb ik het snel opgeslagen en weggeklikt. Nu ben ik dus bang -omdat hij nu op die computer een film aan het downloade is- dat stukje gaat lezen. Ik heb echt pech vandaag.

    Weten jullie familieleden wel dat jullie verhalen schrijven?

    [ bericht aangepast op 3 juni 2011 - 22:56 ]


    <3

    Ja ze weten het wel maar ze weten niet waarover ik schrijf!..-aa-:$xD

    Alleen mijn nichtje, maar die zit zelf ook op quizlet, maar voor de rest niemand. Dat gaat ze echt geen moer aan.

    Ohgawd x) Ik zou het vet erg vinden als mijn broer of moeder het zal lezen omdat er best wel groffe dingen in voor komen x'D Daarom klik ik ook altijd Quizlet weg als ik even me kamer verlaat.

    (kitty)


    Sometimes it's best not to care.

    Nee, alleen mijn vriend weet het. En hij is altijd nieuwsgierig om het te lezen, maar dat mag hij niet van me ;x


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Mijn nichtje en mijn moeder
    alleen heeft mijn moeder geen idee waar het over gaat
    verder weten vrienden & vriendinnen ook wel dat ik schrijf , maar niet waarover :3


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Nobody knows :3


    Has no one told you she's not breathing?

    Mijn ouders weten het geloof ik wel en mijn vriendin ook. Van mijn vader weet ik het zeker, hij vraagt altijd waarover ik schrijf en wilt me erover laten praten. Maar nee, ik zal niet iemand vertellen over waarover, waarom en hoe ik schrijf. Ik zie het allemaal erg ingewikkeld en alleen schrijven in onduidelijke woorden laat het allemaal wat makkelijker en mooier lijken.


    wth.

    Mijn ouder weten dat ik op Q zit. En ze weten ook dat ik verhalen schrijf maar we hebben er nooit over


    "Ignite, my love. Ignite."

    Mijn ouders weten dat ik schrijf en mijn vrienden ook.
    Maar alleen mijn vriendin weet wat ik schrijf. :3

    mijn ouders weten volgens mij wel dat ik schrijf, maar niet waarover :3
    hoopik...


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Alleen mijn moeder weet dat ik op Q zit, ze weet alleen niet hoe het heet :'D
    Ze weet niet dat ik ook schrijf ;d


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    De meeste mensen uit mijn familie weten wel dat ik verhalen schrijf, maar niet dat ik ze op Quizlet zet n_n


    Caution first, always.

    Haha, had genânt geweest als je een sex-scène aan het schrijven was. :') Weet niet of jij je daarmee bezig houdt maar het had grappig geweest. xd


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Madagascar schreef:
    Haha, had genânt geweest als je een sex-scène aan het schrijven was. :') Weet niet of jij je daarmee bezig houdt maar het had grappig geweest. xd


    nou, ik heb dat wel een keer geschreven bij een verhaal wat nu afgelopen, maar nu ik er zo bij nadenk. Als hij toen binnenkwam, dan wwas ik echt dood.


    <3

    ja ze weten dat ik verhalen schrijf... en van sommige weten ze ook waarover ze gaan... maar over sommige ook niet


    Be weird...Be Kawaii!!