• ik ga een meeting van Friesland organiseren! dus woon je in friesland en wil je graag mee doen aan de meeting? geef je op! we gaan naar Leeuwarden toe.

    Gaat niet door!

    deelnemers:

    Szerelem
    Pseudoniem
    Camellia
    Fayan
    Pollux
    Wandering

    plaats:

    Leeuwarden

    ideeën wat we gaan doen:

    rond hangen in de stad

    [ bericht aangepast op 4 maart 2012 - 14:55 ]


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    waar wanneer? Ik woon in kootstertille. TJa.. GOOGLE IS EEN GOEIE VRIEND!


    - One Direction Infection -

    Ik woon in Friesland en zou wel willen, maar het ligt er echt aan waar in Friesland.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Als het Leeuwarden is en op een dag dat ik kan, zou ik wel willen.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    we bespreken het gewoon met elkaar, waar en waneer. het is natuurlijk niet leuk als de een niet komt omdat het te ver weg is of diegene net niet kan.


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    yeah :D

    Ik denk trouwens dat leeuwarden het leukst is, en het meest logisch? xD

    denk het ook, de meeste mensen wonen daar vlakbij of kunnen daar makkelijk komen.


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Jaa, Leeuwarden is wel het meest centraal en makkelijkst te bereiken voor iedereen, denk ik. En wat voor dag gaat het dan worden? Voorjaarsvakantie misschien?


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    als de meesten dan kunnen wel ja. thuis hebben wij een kat die moet bevallen, maar daar hoef ik toch niet persee bij te zijn dan.


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    nu nog bedenken wat we gaan doen...


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Jaaaa (:
    Nog meer mensen die willen komen? ^^


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    helluu ik sta er nu als Zaynarry in. maar dit is een gezamelijk profiel. dus maak er maar Camellia van das m'n eigen profiel.


    - One Direction Infection -

    nog meer mensen die mee willen? zeg ook even wat je dan zou willen doen!


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Ik woon er nog niet, maar als ik er wel al woonde, dan zou ik komen. :')


    I can't even think straight.

    willen er echt geen meer mensen komen? oke, we gaan naar leeuwarden. maar wat gaan we doen? en wanneer?


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.