• Ik dacht ik zet me piercing opnieuw; gaatje dicht gegroeid. Zei die gast 'kom maar na 4 weken terug'
    Kom ik daar 'ja wij doen alleen nog maar tattoos, er komt een nieuwe piercingshop maar dat is pas dinsdag. '


    Iemand nog iets meegemaakt waar ie zich aan ergert? XD

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    We're all mad here.

    Jaa dat had ik ook
    Ik was 15 jaar en wou een neuspiercing. Maar ik ging met een vriendin heen, en die was ook 15 ofzo. Dus ik kom daar, zegt die kerel dat ik niet een mocht laten zetten omdat er een oudere bij moest zijn. Dus paar dagen later ging ik heen met mijn moeder. Vraagt hij; hoe oud ben je? Ik zo: 15. Gaat die kerel zeggen van : Ja dan mag ik je nog geen piercing laten zetten daar moet je 16 voor zijn o.o Jemig, weetje hoe flauw dat was. Dus gelukkig was ik bijna jarig en heb ik hem laten zetten na dat ik 16 werd (:


    Sometimes it's best not to care.

    Embrace schreef:
    Jaa dat had ik ook
    Ik was 15 jaar en wou een neuspiercing. Maar ik ging met een vriendin heen, en die was ook 15 ofzo. Dus ik kom daar, zegt die kerel dat ik niet een mocht laten zetten omdat er een oudere bij moest zijn. Dus paar dagen later ging ik heen met mijn moeder. Vraagt hij; hoe oud ben je? Ik zo: 15. Gaat die kerel zeggen van : Ja dan mag ik je nog geen piercing laten zetten daar moet je 16 voor zijn o.o Jemig, weetje hoe flauw dat was. Dus gelukkig was ik bijna jarig en heb ik hem laten zetten na dat ik 16 werd (:

    Huh? Wat een onzin, je mag toch voor je 16e al piercings laten zetten?!