• Dan is dit je kans! Volkomen serieuze Judas/Jezus fanfic. Dit is niet eens een grap, al zou ik half wensen dat het zo was. (krul)

    Duuuus. Wat is het laatste wat jij hebt geschreven waarbij je een klein beetje (of heel erg) een wtf gevoel had terwijl je er anderzijds ook vaagjes trots op was op een enigszins ongemakkelijke manier?

    Edit: Het is overigens een one-shot! Het is afgerond en staat in zijn geheel online.




    (Too much) Heaven on their Minds



    If you’d come today you could have reached the whole nation
    Israel in 4 B.C. had no mass communication

    - Superstar (x), Jesus Christ Superstar
    Andrew Lloyd Webber & Tim Rice



    Ook drie jaar na dato kan Judas zich het moment dat hij de zoon van God voor het eerst ziet nog met perfecte helderheid voor de geest halen. Het is eigenlijk geen memorabele dag: er staat een gek te roepen in de shuttle bay.

    [ bericht aangepast op 24 april 2017 - 17:54 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    !!!!!!

    Oké, mensen, dit is serieus een aanrader, not kidding. Het is echt heel goed.

    (en ja, zoiets heb ik wel eens geschreven, ja)


    Rest in Peace, Son of Gondor

    ik zou dit als christen natuurlijk eigenlijk niet mogen zeggen maar dit klinkt echt heel leuk 👌

    Als het door jou geschreven is, prima.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Beetje jammer dat ik niet echt meer stories lees oid... Want dit klinkt wel echt heel tof


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    AnakinSkywalker schreef:
    !!!!!!

    Oké, mensen, dit is serieus een aanrader, not kidding. Het is echt heel goed.

    (en ja, zoiets heb ik wel eens geschreven, ja)


    Meer uitroeptekens, yay! :Y) En I know, I know, haha.



    Ukiah schreef:
    ik zou dit als christen natuurlijk eigenlijk niet mogen zeggen maar dit klinkt echt heel leuk 👌


    Honestly, ik heb ook geen idee of ik dit had moeten schrijven als vaagjes katholiek opgevoed persoon, maar het bestaat, dus tja. En dank je! (nerd)



    Wasikowska schreef:
    Als het door jou geschreven is, prima.


    (bloos)



    Derks schreef:
    Beetje jammer dat ik niet echt meer stories lees oid... Want dit klinkt wel echt heel tof


    Ik besef nu dat het totaal niet duidelijk wordt in dit topic, maar het is een one-shot! Het is al af en staat in zijn geheel online in één hoofdstuk, mocht dat invloed hebben. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Ik besef nu dat het totaal niet duidelijk wordt in dit topic, maar het is een one-shot! Het is al af en staat in zijn geheel online in één hoofdstuk, mocht dat invloed hebben. ^^


    Omg ja dan kan het geen kwaad om het te lezen :o


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Hahaha heerlijk dit!

    Zelf heb ik nooit echt iets "raars" geschreven. Wel heb ik laatst een Geert Wilders/Mark Rutte smut gelezen. En dat was kinda wtf lees ik.

    [ bericht aangepast op 25 april 2017 - 9:48 ]


    Alleen maar tranen van geluk



    Ik bedoel, natuurlijk ga ik het lezen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik heb dit nooit gelezen of geschreven, maar ik ken wel een geweldig goede short hier op Quizlet over Hump: Hillary Clinton en Donald Trump. :Y)


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Well jou kennende gaat het weer Legendary wezen c; Zal als ik thuis ben ff kijkje wagen C: normaal zijn gelovige stories niet bepaald wat ik volg. ^^


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Rowling schreef:
    Hahaha heerlijk dit!

    Zelf heb ik nooit echt iets "raars" geschreven. Wel heb ik laatst een Geert Wilders/Mark Rutte smut gelezen. En dat was kinda wtf lees ik.


    Oh man, hahaha, die fic ken ik, helaas. Dat was inderdaad... uniek. Laten we allemaal even een moment nemen om daar dankbaar voor te zijn. :'D




    Patholoog schreef:



    Ik bedoel, natuurlijk ga ik het lezen.







    Prongsie schreef:
    Ik heb dit nooit gelezen of geschreven, maar ik ken wel een geweldig goede short hier op Quizlet over Hump: Hillary Clinton en Donald Trump. :Y)


    Ah, die zag ik inderdaad een paar keer voorbijkomen! Ook iets waar een hoop creativiteit in is gaan zitten, daar ben ik me zeker van. (krul)




    McCrory schreef:
    Well jou kennende gaat het weer Legendary wezen c; Zal als ik thuis ben ff kijkje wagen C: normaal zijn gelovige stories niet bepaald wat ik volg. ^^


    Dank je. (bloos) Het niveau tot in hoeverre dit echt een gelovig verhaal is valt wel mee, denk ik, maar die inschatting zal ik mensen zelf laten maken.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik vind dit echt een heel goed idee! :3
    Zelf heb ik geprobeerd om een verhaal over het Bijbelverhaal Esther te schrijven. Het is me niet gelukt om het af te ronden tho


    26 - 02 - '16

    Oh, ik houd van dit soort dingen. Even lezen. Sowieso is de Bijbel heel goed fanfictionmateriaal, al mag ik dat als (onpraktiserend, maar goed) Katholiek niet zeggen.

    Ik las ook eens een Dr. Phil fanfiction, die best goed was. En in het rijtje met 'rare shit die ik zelf heb geschreven', moet ik zeggen dat "Ik heet Levi, van Wingardium Leviosa" het goed doet. Over de shitload Sonic/Shadow fanfictions zullen we het niet hebben.


    Searching heavens for another earth

    Dit doet me denken aan die Mark Rutte x Geert Wilders fanfic die ik zag op AO3. wat een godslastering haha, wat een pun


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]