• VOLJa,Ik heb weer eens veel inspiratie.^^

    Ik heb dus rollen nodig.

    Het verhaal;
    Dit verhaal gaat over een meisje met problemen.Op school word ze gepest.Thuis gaat het niet goed en m'n beste vriendin is net neergestoken.Tijd voor een vriendje dus.Ze kijkt op verschillende date site's,maar daar kan ze niemand leuk vinden.SMS'en dan maar.Op een dag zet ze de Tv aan en...

    Lijkt hij je leuk? Kies dan een rol,of maak hem gewoon!

    Keuze's;

    Hoofdrol; Bezet JUSTBEATIT

    Beste vriendin; (Die dus niet lang meer leefd.)

    Zus hoofdrol;Bezet LOLLIPOPx

    Pestkop 1; Bezet EvaLovesBill

    Pestkop 2;

    Weet je zelf nog een leuke rol,mag je hem natuurlijk zeggen :') Als je een rol wilt,moet je niet persé je eigen gegevens invullen,vul gewoon je personage in.Kies ook gepast.Dat is makkelijker.

    Wat ik nodig heb;

    Naam;

    Bijnaam;

    Leeftijd;

    Karakter;

    Plaatje;

    Tekst;

    (Bijpassend.)

    x

    Ik heb geen tijd.. :( Maar ik wil zooo graag de hoofdrol ofzo! :X Maar is het ok goed als ik vanavond ofzo mijn zooi evne invul?


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    HOI MEREL

    Hoofdrol

    Naam;
    Julie Stroobants.
    Bijnaam; Juul, Jools
    Leeftijd; 16
    Karakter; Een enorme bitch, maar als je haar eenmaal goed kent is ze heeeeeeeel lief.
    Plaatje; http://farm3.static.flickr.com/2259/1699520022_82150085ca.jpg
    Tekst;
    Hoi?
    Ik ben Julie, en ik ben al 16 jaar oud. Niet dat het jou boeit ofzo. Ik heb een enorme haat aan pannenkoeken. Waarom? Omdat ze vies zijn, ze bezorgen je puisten en je word er enorm dik van. DAAROM.
    Verder luister ik naar The veronicas. Waarom? DAAROM. Ik vind ze leuk, hip en hun liedjes passen perfect bij mij. Verder ben ik eigenlijk niet interressant. Vind jij van wel? Dan moet je het verhaal lezen.

    Lots of love!


    rules don't stop me

    ik wil wel x)

    maar niet uit liefst hoofdrol :X


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Ik heb geen tijd.. :( Maar ik wil zooo graag de hoofdrol ofzo! :X Maar is het ok goed als ik vanavond ofzo mijn zooi evne invul?


    Als het maar niet te laat is.^^

    Ikke wil vriendin Bill worden ^^ Info komt <3

    vriendin Tom

    info komt ook direct!


    I need you like a heart needs a beat

    Ikke wil vriendin Bill worden ^^ Info komt <3


    Maar dan kom je er pas laat in

    [Maar je kan ook nu een rol kiezen,ik zal er wel voor zorgen dat je vriendin Bill word ;)]

    vriendin Tom

    info komt ook direct!


    Hetzelfde wat ik bij Annelies heb gezegd.^^

    Dan wil ik uhmm ook nog zus hoofdrol zijn ^^

    Naam; Annelies

    Bijnaam; AnneliesPOEPKE

    Leeftijd; 16

    Karakter; Bitchy, koppig, spontaan, lief, snel jaloers, grappig, snel verliefd, gevoelig en betrouwbaar

    Plaatje; http://www.quizlet.nl/foto.php?id=67512

    Tekst;

    Haaii peopz <3



    Ik wil mij hierzelf dus gewoon heel ff voorstellen dus uhmm hier komt ie! Ik ben dus Annelies en ik ben al 16 jaartjes oud. In mijn vrije tijd doe ik soms aan modellenwerk, hiphop, shoppen met vrienden en naar de bioscoop gaan met vrienden. Ik houd veel van hun en ook van muziek en van die stuff. Ik heb dan weer een bloedhekel aan irritante en arrogante mensen, egotrippers, mensen die zeggen dat in anorexia heb, spinnen en insecten. Ik héb geen anorexia, ik ben gewoon van natùre zo dun! En zet aub geen spin of insect bij mij want ik ren gillend als een klein meisje weg, dat zweer ik je.Zoals je ziet heb ik Blond/blauw haar. Veder heb ik ook nog een hondje genaamd Toshy en woon ik al alleen. Maar uhmm peopz, ik moet maar eens gaan want ik moet zo naar het modellenbureau!



    Kissez <3

    Dan wil ik uhmm ook nog zus hoofdrol zijn ^^


    Okee.x'D

    Zus Hoofdrol!:D
    ( kan ik iets met Gustav krijge please? (A))
    Naam; Carolaa



    Bijnaam;Caroo



    Leeftijd; 16



    Karakter; Lief Meisje, Behulpzaam, En vol met humor, en Een beethe kattekwaad



    Plaatje; http://www.quizlet.nl/fotoboek/view.php?id=72679



    Tekst; Heey You Guys =D

    Ik ben Carolaa, But Call me Caroo =D
    ten 1e; I LOVE MY BEST FRIENDS
    Kan gewoon niet zonder Hun :O
    What i Like; Gitaar Playin<3 zingen,Lekker Kete met Vriendinnen En PyamaParty's Houde !=D
    Big Sunglasses And COOKIES<3
    yeah i know, I have a BIIIGG Cookie Obsession =D
    What i Dislike'; mensen die zich stoerder voor doen dhan ze Werkelijk zijn !Ö
    En mensen die te laat op afspraken zijn!
    Nja Als je ng iets wil moet je het zegge =D
    Maar ik moet gaan Mijn friends zijn hier!!:D
    Bye!<3 #

    (laat je me het wete als ik de rol heb :)?)


    I solemny swear i am up to no good

    eum oke is goed
    dan pak ik pestkop 1 is dat goed?


    I need you like a heart needs a beat

    THANKS VOOR DE ROL :D
    zeg je me wanneer het eerste deel af is ;)?


    rules don't stop me


    Naam;Shanice



    Bijnaam;Niesje xD,Skat,Meisjhuu



    Leeftijd;ben ik echt 13 maar jij mag kiezen x)



    Karakter;Lief,Aardig,Verlegen,Spontaan,Vaak mezelf



    Plaatje;komt er aan x)



    Tekst; Heey!!!
    Jah ik ben Shanice!!
    Ik ben 1.(mag je zelf kiezen x))jaar,Op msn en forums ben ik niet verlegen en schaam ik me niet,maar in het echt word ik al rood als iemand iets tegen me zegt.Thuis gaat het niet zo goed.Ik heb vaak problemen met mijn ouders.Op school word ik vaak gepest omdat ik verlegen ben en stil en ze vinden mij een Emo ofzo...Ik ben wie ik ben en daarmee basta!!
    Ik ben vaak mezelf maar soms doe ik me anders voor om 'er bij'te horen,Maar als ik daar eenmaal mee bezig ben weet ik dat het niet goed is,en dan zet ik weer een stap achter uit.Ik heb 1 beste vriendin,(naam van vriendin)is echt alles voor me,Bij haar kan ik zijn wie ik ben.Als zij niet bestond zou ik ook niet bestaan.Ik ben veder nog singel,Ik zie vaak meisjes met vriendjes en zo,Maar voor mij hoeft dat niet.Nouja als ik een vriendje had zou ik daar reuze blij mee zijn.Maarjah niemand vind me knap of mooi of überhaud aardig....
    Maar jah ik ga maar eens tekenen,Mijn grootste hobby,Ik weet niet of dat een hobby is maar ik ga!!

    doeii xxx


    Zo iets??


    Listen to your heart and your dreams come true ~