• Heey,,
    Ik ga een nieuwe Quiz beginne,,Titel is nog onbekend weet je er een zeg maar,

    Titel:

    Hier gaat het over:

    Jij zelf woont bij je ouders tot plotz ze allebij sterven.Je moet naar een weeshuis want je eknt bijna niemand van je familie.In het weeshuis krijg je een nieuw hartsvriendin..Maar opeens word ze geadopteerd en jij zit daar nog in je uppie..Wat zal er gaan gebeuren?..

    Rollen Die ik nodig heb :

    Hoofdrol speler+ Vriendin Gustav: [GustavsPetx3]
    Zusje Gustav: [GUSTIPIRAAT]
    Vriendin Tom: [xNIJNTJE]
    latere Vriendin Bill: [Billneukerx3]
    Vriendin Georg: [Flo]
    BF Bill: LOLLIPOPx3
    Leider in het weeshuis: [sjeel]
    Huppels 2
    - [xdreamxOn]
    - [FuckmyGuitar]
    5 vriendinne in het weeshuis:
    - SceneDoll
    -
    -
    -
    -
    ..Als je er tog in wilt en er zijn geen rolle meer..GEEN PROBLEEM ik maak er een bij ^^
    IK KIES NIET METEEN DE EERSTE !!!!!!!!!!!!

    Dit moet ik weten,

    Rol:
    Naam:
    Leeftyd:
    Hobby's:
    Karakter:
    Reden waarom je die rol wilt:
    Plaatje:
    Tekstje:

    schat vriendin Tom mag dat???


    *He's the one.

    Rol: Vriendin tom

    Naam: samantha mulder

    Leeftyd: 16

    Hobby's: uitgaan en shoppen met mijn vriendinnen en muziek schrijven

    Karakter: eigenwijs,bitch,grote mond maar op speciale momenten komt mijn ware ik naar boven

    Reden waarom je die rol wilt: omdat tom gewoon te lkker is

    Plaatje: mag jij zelf verzinnen

    Tekstje: Dudes sammie joe is mijn bijnaam dus zo mag je me ook noemen. ik ben zoals je weet niet op mijn mondje gevallen en dat weet mijn buitenwereldje ook wel soms kwets ik mensen mijn mening en dat bedoel ik dan niet verkeerd. emoties zie je bij mij niet want ik heb alles opgepropt van binnen hoe het komt ? te vaak teleurgesteld in de liefde



    Rol:Vriendin van Bill of Iets anders

    Naam:Linda

    Leeftyd:17Jaaar

    Hobby's:Concerten, Gitaar spelen, Gedichten schrijven, Zingen, Liedjes schrijven

    Karakter:Lief, Aaardig, Behulpzaam, Spontaan, Wild, Hyper, Onzeker

    Reden waarom je die rol wilt:
    Omdat Ik Nog nooit in Jouw quizen heb gespeelt en Omdat Bill sexy is!

    Plaatje:http://i252.photobucket.com/albums/hh31/scenequeenbby/scene%20girls/scene1-5.jpg

    Tekstje:
    Heey Mijn naam Is Linda maar Noem me maar Liever Linn,ik Ben 17Jaar wat ik een Kutleeftijd vindt want ik mag Nog niet examen doen voor me motor rijbewijs, maar anyway ik ben dol op Gitaar spelen en Nieuwe liedjes schrijven, Ik schrijf meestal gedichten als ik me kut voel en als ik depri ben(heb een kutverleden), maar gelukkig begrijpen mijn vrienden dat,ik Hou ook wel van shoppe maar het liefst ga ik naar Rockconcerten!, Ik haat Mega Huppels en Barbie's want dat zijn gewoon wandellende make-updozen!, Verder is Zingen Mijn leven en Ben ik Mega fan Van Tokio Hotel(H)


    Ice-cream Rockt more than you x3

    vriendin Bill, kan dat -of één van de huppels-



    Rol: vriendin Bill

    Naam: Felicia (Felicee)

    Leeftyd: 16

    Hobby's: kiteboarden & surfen & skaten

    Karakter:lief vriendelijk verlegen & eigenwijs +koppig

    Reden waarom je die rol wilt: omdat jou quiz me supper lijkt !

    Plaatje: [url] http://a.bebo.com/app-image/6509989528/i.idlestudios.com/img/q/u/08/04/21/dollydiamond.jpg [/url]

    Tekstje: do everything that u can 'cause you live just one time


    sometimes goodbye is a painfull way to say I love you !

    Vriendin van bill al dat mag
    naam: Delphine
    bijnaam: Drelle (of mss iets anders naar keuze)
    leeftijd; 16
    hobby's; uitgaan, shoppen, gitaar spelen, zingen en op de pc
    karakter;eigenwijs, moet altijd gelijk hebn, kan ook lief zijn, luisterd goed, Kan ook grote mond opzetten, luisterd niet naar mensen die haar commanderen (en ook niet naar leeraren en directeuren)

    anders nog vragen?
    en tis niet erg alsik er niet in meedoe hoor ;]
    kan maar probern
    xx
    groetjes


    Rol: toms vriendin

    Naam: Charissa

    Leeftyd: 17

    Hobby's: Streetdance, zingen, voetbal

    Karakter: bitchy, ego, lief, hyper actief en zlfzeker

    Reden waarom je die rol wilt: Omdat jij mijn schat bnt en ej geweldig schrijft en omdat Tom lekker is xD

    Plaatje:http://i102.piczo.com/view/2/5/l/e/l/g/b/1/d/q/f/l/img/i201441596_98492_2.jpg

    Tekstje: Hoi ik bn Charissa. ik bn 17jaar oud en hou vn regels overtreden. Ik bn en rebelse meid ik luister naar niemand buiten naar mijn broer Sander. Ik hou vn voetbal, jups ik bn een aanvaller en de beste van mijn team. ik ben ego Sow leer er mee leven, Ik laat me niet aan de aknt duwen, wil altijd in het middelpunt vn de belangstelling staan. Ik kn ook lief zijn, maar alleen tegen mijn Beste vrienden. Ik bn ook vaak Hyperactief. Ik hou ook vn shoppen en streetdance doe ik ook nog eens. Ke ik moet nu gn heb afgesproken, Bubai F*ckers.x3


    *He's the one.

    Krijg ik die rol wil hem heel graag


    *He's the one.

    ik kies niet meteen de eerste

    ik kies niet meteen de eerste


    I know lieford maar voor mij si alles goed hoor dus als ik Tom's vriendin niet mag zijn wil ik wel zo een weesje zijn,!!!


    *He's the one.

    Rol: Vriendin Bill<3

    Naam: Renee

    Leeftyd: 15

    Hobby's: Dansen,Zingen,Gitaar spelen, met vriendinnen wat leuks doen & shoppen!

    Karakter: Lief, spontaan, eigenwijs, grappig & aardig.

    Reden waarom je die rol wilt: Nouja omdat ik graag serie's maak en het altijd leuk vind als ik mezelf dan terug kan lezen en het zal me niet uitmaken als wat ;)

    Plaatje: Kies maar wat uit mijn FB.

    Tekstje: Hi i'm Renee and i'm 15 years old. I like to hang out whit my friends and shopping. I love music and dancing my friends are my everything and i like boys to! But i go! Byee Byee Girlz and Boyz! xoxo Love you all!<3


    I do not hook up.

    Nog iemand anders schiet het niet egt op x'D

    HALLLOOO

    Lieford, wnr komt ej geweldige serie weer.<333


    *He's the one.

    DANKEE!(H)
    Mijn vriendin vult het zo even in voor de vriendin van Tom! Haar profiel noemt Tomneukerx3


    I do not hook up.

    Rol: Vriendin Tom<3



    Naam: Barbara



    Leeftyd: 15


    Hobby's: Shoppen, vrienden uitgaan, schrijven.



    Karakter: BITCH^^ maar toch wel weer lief voor mijn vriendjes=]

    Reden: Omdat ik Tom heeeel lief vind[A] en omdat de serie mij coool lijkt^^

    Plaatje: http://www.quizlet.nl/foto.php?id=31942



    Tekstje: Hooi. Ik ben dus Barbara, en 15 jaar oud. Ik ben een ontzettende Bitch, maar ik kan ook wel aardig zijn. Ik haat mensen die denken dat ze beter zijn dan mij [A]

    x3