• Oke, ik ben niet mager en ik ben niet dik. Ik eet veel groenten en natuurlijk eet ik ook wel eens graag chips of snoep. Maar het probleem is dat ik wil vermageren. Ik dans in totaal 4u op een week, en dan nog is 2u sport op school. Maar telkens als ik iets ongezonds eet voel ik me schuldig tegen over mezelf, omdat ik dan nooit zo mager kan worden als de rest. En graag zou ik willen afvallen omdat ik 6juli naar Amerika vertrek, en ik er toch mooi wil uitzien in mijn bikini. Maar telkens als ik mezelf in de spiegel bekijk lijk ik mager, en dan ook weer dik. Weet iemand wat ik hier tegen kan doen? Of wat doen jullie er aan? :c


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    ik heb precies het zelfde..
    ik weet niet wat je er tegen kunt doen


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Dat heb ik ook, en ik probeer het zo hard om af te vallen, maar dan eet ik weer chips.. Dus ik heb geen idee, sorry.


    live the life you love

    Het spijt me, ik ben zelf ook heel onzeker en heb ongeveer het zelfde.
    Ik heb geen idee wat je er tegen kunt doen..


    Forever.

    Meestal zie je jezelf véel dikker dan anderen je zien. Ik zou als ik jou was gewoon stoppen met hele vette dingen eten zodat je je niet schuldig voelt. En ik weet nu al zeker dat jij er goed uit ziet (:


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Lieverd, ten eerste moet je proberen te geloven dat je prachtig bent! Want dat ben je. Het maakt niet uit of je gemiddeld bent of heel slank. Je bent altijd mooi! En écht mager is ook niet fijn. Dan kan iedereen je ribben zien en steken je botten uit. Je doet alles al heel goed! Je sport en je eet gezond.;) Dat wat je in de spiegel ziet is eigenlijk normaal. Dat heb ik ook, echt waar. Ik zie er nooit hetzelfde uit. Daar valt eigenlijk niet veel aan te doen. Je moet gelóven en zien dat jij net zo prachtig bent als iedereen om je heen! Dat lukt je, beloof ik je!
    <3


    Heaven is where love is. Love is where your heart lies. <3

    BEL0VED schreef:
    Meestal zie je jezelf véel dikker dan anderen je zien. Ik zou als ik jou was gewoon stoppen met hele vette dingen eten zodat je je niet schuldig voelt. En ik weet nu al zeker dat jij er goed uit ziet (:


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Haha, ik ben ook afgevallen omdat ik naar Amerika ga (krul) Hoeveel wil je precies afvallen.. want ik kan je wel helpen dan :Y)

    Pinocchio schreef:
    Haha, ik ben ook afgevallen omdat ik naar Amerika ga (krul) Hoeveel wil je precies afvallen.. want ik kan je wel helpen dan :Y)

    Goh, toch zeker 5kilo. MINIMUM. :Y)


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    BEL0VED schreef:
    Meestal zie je jezelf véel dikker dan anderen je zien. Ik zou als ik jou was gewoon stoppen met hele vette dingen eten zodat je je niet schuldig voelt. En ik weet nu al zeker dat jij er goed uit ziet (:


    Acceptatie.
    In Amerika hebben ze of allemaalanorexia of overgewicht.


    Food.

    Ik heb dit ook, en daardoor heb ik nu ook keuzes gemaakt.


    <3

    Van een keertje een snoepje kom je niet extreem veel aan.
    Maar als je echt wil afvallen of iets dunner wilt worden kun je het beste in plaats van een koek, een appel nemen.
    Dat doe ik eigenlijk ook best vaak, maar ik vind fruit gewoon lekkerder.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Metabolisme verhogen! veel groene thee drinken, 6 maaltijden per dag inlassen, gezonde tussendoortjes, etc.


    Get outta my head!

    Foto uploaden en de rest om hun mening vragen, zij staan er objectiever tegenaan dan jijzelf :] tenzij je dat niet ziet zitten.


    No growth of the heart is ever a waste

    Aaacchh, als je niet dik bent, maak daar dan geen problemen van..
    geniet gewoon van je leven! En eeet gewoon gezond en af en toe ff snoepen. ;)


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    C18 schreef:
    Foto uploaden en de rest om hun mening vragen, zij staan er objectiever tegenaan dan jijzelf :] tenzij je dat niet ziet zitten.

    Was ik van plan, maar voor de één of andere reden wilt mijn gsm geen foto's meer op de pc zetten. --


    Moonshine, take us to the stars tonight ~