• Oke, ik ben niet mager en ik ben niet dik. Ik eet veel groenten en natuurlijk eet ik ook wel eens graag chips of snoep. Maar het probleem is dat ik wil vermageren. Ik dans in totaal 4u op een week, en dan nog is 2u sport op school. Maar telkens als ik iets ongezonds eet voel ik me schuldig tegen over mezelf, omdat ik dan nooit zo mager kan worden als de rest. En graag zou ik willen afvallen omdat ik 6juli naar Amerika vertrek, en ik er toch mooi wil uitzien in mijn bikini. Maar telkens als ik mezelf in de spiegel bekijk lijk ik mager, en dan ook weer dik. Weet iemand wat ik hier tegen kan doen? Of wat doen jullie er aan? :c


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    als je zo'n zes uur per week sport zou je vanzelf moeten beginnen afvallen als je wat vette/zoete dingen weg laat voor een maand of twee.
    en verder... vooral niet te veel zorgen over maken.


    ask her if she wants to stay a while

    dat heb ik ook,
    en ook dan ben ik net afgevallen kom ik weer aanxD
    egt slim hea, bij mij zeggen ze altijd dat ik niet dik ben maar dat vind ik wel :X
    maar je moet gewoon stoppen met snoepen dan val je al zeker heel veel af iedergeval bij mij is dat wel :)


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing

    BigTimeLove schreef:
    ik heb precies het zelfde..
    ik weet niet wat je er tegen kunt doen


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Je wilt mager worden, mager zijn is ongezond :S
    En elk meisje heeft een beetje buik, als je plat bent, is dat een teken dat je ongezond bent.

    Gewoon sporten, water drinken i.p.v. frisdrank, fruit i.p.v. snoep etc.

    Duurt gewoon even.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.