• Hey allemaal, ik zit met een klein probleempje :S

    Ik ben 13 jaar oud, en in november 2010 voor het eerst ongesteld geworden. Laatst was ik 38 dagen lang ongesteld :( De menstruatie was zo hevig, dat ik een week lang thuis ben gebleven en om het halfuur van maandverband moest verwisselen. Elke ochtend als ik opstond, was ik doorgelekt, en mijn bed zat onder het bloed. De bank had ik ondertussen ookal rood gemaakt, en die vlek zit er nu nog steeds :S. Ik heb eerst een bepaalde soort pil gebruikt, maar die werkte niet, dus toen ging ik de Pil gebruiken. Ik had 2 strookjes en ik was op de helft van de 2e, toen ik een dag de Pil vergat. Ik heb de volgende dag wel weer genomen, maar de dag dáárna, werd ik weer ongesteld. Ik ben nu alweer 7 dagen ongesteld, en als het weer zo lang gaat duren als eerst, moet ik waarschijnlijk een onderzoek gaan doen bij een gynaecoloog... Aaargh! Ik ben daar doodsbang voor, het lijkt me heeel erg eng :(

    Tips?? Hulp?? Erg graag :)


    Mijn leven is wel te doen denk ik zo

    ik heb echt geen idee wat het betekend, misschien kan je iets vinden op google?


    They fell in love, didn't they?

    Wat kan er gebeuren dan als je naar de gynaecoloog gaat??


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Een vriendin van me had ook zo iets. Die zit nu een half jaar aan de pil en het werkt best wel, heb ik gehoord van haar. En ze moest ook naar de gyneacoloog, maar dat viel best mee volgens haar (:


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Als het weer zo lang duurt, zou ik toch naar de dokter gaan, want zolang ongesteld kan niet gezond zijn. Misschien dat hij je een zwaardere pil voorschrijft. Of inderdaad doorstuurt naar de gynaecoloog.

    Veel sterkte er mee in iedergeval (flower)

    Dat is toch helemaal niet erg dat je naar een gynaecoloog moet? Gaat heus wel meevallen ^^.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ja, ik zou dan toch naar die gyna gast gaan. Beter dat dan doodbloeden, lijkt me. Dit is ziek.


    No growth of the heart is ever a waste

    Through schreef:
    Wat kan er gebeuren dan als je naar de gynaecoloog gaat??


    Zo'n mens gaat dat met een of ander apparaat in je.. geslachtsorganen zitten :S Dat is creepy.


    Mijn leven is wel te doen denk ik zo

    MustacheWolf schreef:
    (...)

    Zo'n mens gaat dat met een of ander apparaat in je.. geslachtsorganen zitten :S Dat is creepy.

    Oeeh dat lijkt me idd niet fijn 3: Maar dan word je lijkt me toch onder narcose gehouden?


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Wow!
    Ik heb dus echt geen idee, maar ik heb dus ook een raar iets met dat ongesteldheid echt wierd, ik weet dus echt niet hoe dat werkt zegmaar...

    Auwtch! Dat is zò lastig... Ik zou het eigenlijk niet weten, ik merk bijna nooit iets van mijn regels omdat ik tampons gebruik. :'D
    Ik zou zeggen; ga naar de gynaecoloog, wie anders kan je het best helpen?


    Where there is a sea there are pirates...

    Ik zou gewoon heen gaan, zo'n gynaecoloog doet dat dagelijks en die denkt niet "Oh my, een pussy" die denkt "Hm, wat is het probleem en wat ga ik eraan doen?". Die kijkt puur en alleen medisch. Maar goed, ik snap dat dat voor jou eng is, haha, maar inderdaad, beter kan doodbloeden toch? 38 dagen lang ongesteld... moet er niet aan denken ;x


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Misschien een zwaardere pil nemen.

    38 dagen. ö
    Dat is wel erg lang. Ongezond lang. (cat)
    Ik zou toch maar naar de gynaecoloog gaan als ik jou was.
    Dat is niet zo fijn, maar bekijk het zo; ieder meisje moet daar vroeg of laat wel eens langs. ;'D
    Veel sterkte. (flower)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Zo lang :O
    Ik zou allang naar de dokter zijn geweest hoor ..


    Stop wishing, Start doing..

    Oké, ik zou gewoon meteen naar de gynaecoloog vertrekken. ;o
    Weet je, mijn huisdokter vond het al raar da tik een keer 12 dagen mijn regels had gehad, dus 38 dagen lijkt me echt... niet normaal meer.
    Veel sterkte!(flower)


    effort never betrays you