• Hoi :'D
    Ik wil even mijn hart luchten ahahaha.

    Gisteravond heeft mijn vriend me naar de spoedeisende hulp gebracht in het ziekenhuis in Assen, want ik had al sinds maandag heel erg last van mijn blaas en milt. Gisteren tijdens het uitgaan (nee, ik had niets gedronken of zo), ging het helemaal verkeerd. Heb er staan janken van de pijn en bijna flauwgevallen, heerlijk. Ahum, ahum.
    Dus hij mij naar de spoedeisende hulp gebracht, we hebben er één uur en drie kwartier gezeten. Wij hebben alletwee vet hard gejankt en alles daar. Niet normaaaal om zo lang te wachten op de spoedeisende hulp. Kom op zeg. D:
    Nouja, ik heb nu antibiotica en ben daar ook goed ziek van. Door de bijwerkingen. Het was 'maar' een blaasontsteking die lichtjes naar mijn milt is gegaan.

    Wie moest er ook ooit zo lang wachten op de spoedeisende hulp? _O_


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik heb nog nooit op de spoedeisende hulp gezeten :o


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Nop,maar ik had ook een blaasontsteking, en ikkon nietmeer lopen.


    Food.

    Wat een spoed zeg, op die spoedeisende hulp. (cat)
    Ik hoop dat je snel beter wordt. _O_


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Through schreef:
    Ik heb nog nooit op de spoedeisende hulp gezeten :o


    Never run out of reasons to smile...

    Ik! Mijn knieschijf was ontwricht geweest & gelukkig hadden ze hem al terug goed gezet voor we de ambulance binnengingen, maar toen ik dan binnenkwam in het ziekenhuis heb ik nog 2 uur moeten wachten tot ze een gips om mijn been deden, dat ongeveer 10 minuutjes kost D:


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Dat komt er van als mensen veel te vlug naar spoed gaan. 'k zeg niet dat dat zo in jou geval was hoor, maar er zijn wel vaker mensen die naar spoed hollen terwijl ze naar een dokter kunnen gaan.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Marshmellow schreef:
    Dat komt er van als mensen veel te vlug naar spoed gaan. 'k zeg niet dat dat zo in jou geval was hoor, maar er zijn wel vaker mensen die naar spoed hollen terwijl ze naar een dokter kunnen gaan.


    Klopt :'D. Ik in dit geval eigenlijk ook, maar dat is tja. Door de situatie.
    Ik ben precies vandaag twee maanden geleden uit huis geplaatst en heb nog geen huisarts in de stad waar ik nu woon, dus ja. Je moet toch iets als 't helemaal verkeerd gaat..


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Dat is lang!! :O
    Ik woon 7 minuten lopen van het ziekenhuis. en we hadden met spoed een ambulance gebeld maar dat duurde dus ook langer dan een kwartier voor hij erwas. Soms zijn die dingen echt niet zo snel als ze lijken ...


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~

    Ik gelukkig nog nooit :O

    Maar gaat het weer goed met je?


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    nerveus schreef:
    Ik gelukkig nog nooit :O

    Maar gaat het weer goed met je?


    Ik heb geen last meer van mijn blaas, gelukkig. (:
    Wel hoofdpijn, geen eetlust en misselijk, bijwerkingen van de antibiotica. En af en toe last van m'n milt, maar ach :'D. Het gaat wel weer een stuk beter.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Through schreef:
    Ik heb nog nooit op de spoedeisende hulp gezeten :o


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Dat valt reuze mee. Ik heb een keer eerst drie uur moeten wachten voordat er werd gezegd dat ik foto's moest laten maken, daarna wachten op de foto's en een dokter (nog een half uur) en daarna moest ik in het gips waar ik ook een kwartier op moest wachten. Er waren een aantal mensen met hartaanvallen binnen gekomen.......

    Hopelijk word je snel weer beter ;)


    Je hebt magie, maar je moet wel absoluut geloven dat jij de sterkste bent

    Dat is waarschijnlijk wel heel irritant, dat snap ik volkomen maar het is wel logisch dat als er iemand binnekomt die een ernstig accident heeft meegemaakt of harstilstand ofzo, dat die dan voor gaat. Ze wil zo veel mogelijk mensenlevens redden hé.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]