• Madebychicks.com |World Cup

    'Schooltrip, girls, best friends, big smiles, tears, love, secrets, seks, music and footballers ; South Africa.'

    Twaalf verschillende meisjes, allemaal vriendinnen, gaan met hun school op schoolreis naar Zuid-Afrika om het Wereld Kampioenschap van dichtbij mee te maken. De meisjes zijn er heilig van overtuigt dat dit de beste zomer van hun leven wordt en ze besluiten om met zen allen een website op te richten; www.madebychicks.be, waarop ze, iedereen die het maar wil lezen vertellen over hun avonturen in Zuid-Afrika.
    Hun vakantie neemt een wending als een voetballer hun site ondekt en er achter komt dat hij en zijn vrienden in het hotel tegenover de meisjes logeren. De voetballer en zijn vrienden besluiten om de meisjes eens te bezoeken.
    'www.madebychicks.com changed our life, it changed us.'


    Need:
    - Toekomstige vriendin Iker Casillas ; Rouge
    - Toekomstige vriendin Gerard Pique ; Emirates
    - Toekomstige vriendin David Villa ; Amoureux
    - Toekomstige vriendin Xavi Hernandez ; Boulevard
    - Toekomstige vriendin Fernando Torres ; Sevani
    - Toekomstige vriendin Cesc Fabregas ; Primavera xp
    - Toekomstige vriendin Xabi Alonso ; CaroGirl
    - Toekomstige vriendin Sergio Ramos ; Alyssicious
    - Toekomstige vriendin Fernando Llorente ; July
    - Toekomstige vriendin Jesus Navas ; xEspana
    - Toekomstige vriendin Lionel Messi ; OHMYMESSI
    - Toekomstige vriendin Ricardo Kaká ; Emirates

    Info:
    Rol:
    Naam:
    Nationaliteit:
    Leeftijd: (asjeblief géén 16, als de jongen 29 is!)
    Uiterlijk: Foto én beschrijving. Geen foto of beschrijving is géén rol!
    Kledingstijl:
    Karakter: Liefst geen staakwoorden, daar word ik gek van x]
    Schoolrichting: bijvoorbeeld, kunst, dans, sport, koken, wees creatief! Mode is al weg!
    Extra:


    MADEBYCHICKS.COM

    [ bericht aangepast op 2 okt 2010 - 17:31 ]


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    zou ik mischien de rol mogen als de toekomstige vriendin van fernando torres? ik kan nu even niks invullen want ik ben namelijk niet thuis, maar als ik dadelijk thuis ben dan doe ik het gelijk. xxxxxx

    Rol: Toekomstigevriendinn David Villa
    Naam: Sarah Casanova
    Nationaliteit: Italiaans
    Leeftijd: 25
    Uiterlijk: Lange bruine pijpekrullen groene ogen en heel veel sproeten op haar gezicht. Ze is 1 meter 65 lang en heeft een beetje een grote neus in verhouding met de rest van haar gezicht. FOTO
    Karakter: Sarah is een van buite stoere maar van binnen klein meisje. Ze zou het lieft de heledag zingen en dansen. ze is erg druk en gaat voor s'avonds tien uur niet slapen omdat ze dan nog steed zit te stuiteren. Maar Ze geeft niets om uitelijk maar weet het wel voor alkaar te krijgen om er bijnaaltijd goed uit te zien. Ze gaat minimaal 2 keer in de week hardlopen en ze houd van lezen. En ze kan nooit kiezen.
    Schoolrichting: Spotacedemie (sportmaseuse)
    Extra: Sarah Wil graag de wereld rond reizen maar durft eigenlijk ook niet van huis


    Wil je melden als ik rol heb en als het verhaal online staat???

    [ bericht aangepast op 30 sep 2010 - 20:08 ]


    When words fail music speaks

    Rol: Toekomstige vriendin van Jesus Navaz
    Naam: Merrie Lincoln
    Nationaliteit: Brits
    Leeftijd: 23
    Uiterlijk: Ze heeft zwart haar, lichtbruine ogen, en een moedervlek
    Karakter: Merrie is nogal naiëf en vertrouwd niet zo snel mensen. Ze kan ook aardig zijn.
    Schoolrichting: Kunst
    Extra: Nothing

    [ bericht aangepast op 30 sep 2010 - 20:13 ]


    J'ai une fleur rebelle

    Rol: Toekomstige vriendin van Fernando Torres
    Naam: Arabella White
    Nationaliteit: Frans
    Leeftijd: 24
    Uiterlijk: http://www.google.nl/imgres?imgurl=http://i40.tinypic.com/34ywbqe.jpg&imgrefurl=http://www.bellazon.com/main/index.php%3Fshowtopic%3D19873&usg=__DWpR_FGRDzd7skJqpEFgds7Db80=&h=440&w=340&sz=20&hl=nl&start=64&sig2=FjK6p-IF_OsUlX3oHri--w&zoom=1&tbnid=smnJevEciUcCSM:&tbnh=116&tbnw=90&ei=hNWkTPTQJpCRjAewndidDA&prev=/images%3Fq%3Dbrown%2Bhair%2Bmodel%26hl%3Dnl%26biw%3D1020%26bih%3D567%26gbv%3D2%26tbs%3Disch:10%2C1276&itbs=1&biw=1020&bih=567&iact=rc&dur=203&oei=Z9WkTNvRF87KjAeiqdybDA&esq=5&page=4&ndsp=21&ved=1t:429,r:4,s:64&tx=50&ty=68 Bruine lange haren met slag, met bruine ogen. Ze is 1.70 meter.
    Karakter: Ze vertrouwt heel snel mensen, en is dan ook erg gekwetst als ze haar teleurstellen
    Schoolrichting: Taal
    Extra: Ze heeft vroeger een auto ongeluk gehad, waardoor ze nu last heeft van haar rug en ook niet echt rare dingen ermee mag doen. Ze slikt ook pillen voor de pijn.

    [ bericht aangepast op 30 sep 2010 - 20:24 ]


    Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere.

    Mag ik nou Messi invullen of niet? :x


    Hope goes lost but never dies.

    OHMYMESSI schreef:
    Mag ik nou Messi invullen of niet? :x

    Ja, maar dan moet je hopen dat er veel mensen hierop gaan reageren zodat alle spaanse voetballers bezet zijn of er een tweede keuze bij zetten. Je kan natuurlijk iedereen beginnen te stalken en zeggen dat ze op dit topic moeten reageren xp


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Primavera schreef:
    (...)
    Ja, maar dan moet je hopen dat er veel mensen hierop gaan reageren zodat alle spaanse voetballers bezet zijn of er een tweede keuze bij zetten. Je kan natuurlijk iedereen beginnen te stalken en zeggen dat ze op dit topic moeten reageren xp

    Hmmmm, dat gaat me te ver haha :'DD Ik sla wel een keertje over, je wil niet weten in hoeveel verhalen ik zijn vriendin al ben ^^
    Maar wil je het me melden als hij vrij komt, en hem eventueel voor mij reserveren dan? :3


    Hope goes lost but never dies.

    Rol: Toekomste vriendin Iker Casillas
    Naam: Amora La fortuna
    Nationaliteit: Costa ricaans.
    Leeftijd: 24
    Uiterlijk: Foto Haar haar is iets bruiner dan op deze foto. Het is roodbruin maar meer rood dan bruin. Ze is ongeveer 1m78 en heeft een slank figuur. Haar kledingstijl is heel afwisselend naar haar humeur.
    Karakter: Ze is verlegen maar toch lief. Als je ze kent is ze een flapuit en deinst voor weinig terug. Ze is een feestbeest en zegt geen nee tegen drank. Ze is heel onzelfzeker en ze heeft geen zelfvertrouwen.
    Schoolrichting: Ze volgt dans.
    Extra: Als ze van iemand houd gaat ze er alles voor doe - in dit geval Iker.-

    _O_

    [ bericht aangepast op 30 sep 2010 - 20:43 ]


    all I want is the taste that your lips allow

    OHMYMESSI schreef:
    (...)
    Hmmmm, dat gaat me te ver haha :'DD Ik sla wel een keertje over, je wil niet weten in hoeveel verhalen ik zijn vriendin al ben ^^
    Maar wil je het me melden als hij vrij komt, en hem eventueel voor mij reserveren dan? :3

    Ah, weetje, vul hem maar gewoon in, dan maak ik van elf twaalf en zet ik Messi er gewoon tussen (:


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Rol:
    rol: toekomstige vriendin van Iker Casillias
    Naam: allison bright
    Nationaliteit: amerikaans
    Leeftijd: 26
    Uiterlijk: donkerbruin krullend haar, groene ogen, 1,76
    Karakter: aardig meisje, die nog al bitchie uit de hoek komt als je mensen pijn doet om wie ze geeft, ze vindt het moeilijk om haar hart te openen maar als hij open voor je staat staat ze altijd vooor je klaar.
    Schoolrichting: opleiding voor werken metgehandicapten kinderen.

    http://www.google.nl/imgres?imgurl=http://www.mynewhair.info/wp-content/uploads/2009/08/20-brown-curls.png&imgrefurl=http://www.snitchseeker.com/house-of-gaunt-inactive-rps/different-kinds-71199/&usg=__HtK_pxemSnWI1reNsvdnCMM509k=&h=410&w=332&sz=311&hl=nl&start=76&sig2=D9RSuKDKHhha6mZHsXEpUg&zoom=1&tbnid=KqTKAaW45TehKM:&tbnh=122&tbnw=135&ei=A9ukTI34EoKQjAe24pCWDA&prev=/images%3Fq%3Dcurls%2Band%2Bgreen%2Beyes%26hl%3Dnl%26biw%3D1308%26bih%3D533%26gbv%3D2%26tbs%3Disch:10%2C1421&itbs=1&biw=1308&bih=533&iact=rc&dur=161&oei=9dqkTOyqOdvPjAeGnuimDA&esq=4&page=4&ndsp=27&ved=1t:429,r:11,s:76&tx=85&ty=35

    [ bericht aangepast op 30 sep 2010 - 20:46 ]

    Rol: Vriendin Lionel Messi[/b]
    Naam: Amber Marina Scott.
    Nationaliteit: Engelse met Spaanse roots.
    Leeftijd: 22
    Uiterlijk: Amber is vrij lang, met slanke benen en een even dunne taille. Ze heeft lange, donkerbruine haren tot over haar schouders en donkere, amandelbruine ogen.
    Karakter: Amber mag dan wel lang zijn, ze heeft een klein hartje. Ze laat mensen niet makkelijk toe, maar als je je eenmaal in haar hart bevind, laat ze je nooit meer gaan. Ze is erg romantisch en heel zorgzaam voor haar vrienden en familie. Verder kan ze snel op haar teentjes getrapt zijn maar zodra ze weer is afgekoeld maakt ze het altijd weer goed.
    Schoolrichting: Sport.
    Extra: --

    [ bericht aangepast op 30 sep 2010 - 21:10 ]


    Hope goes lost but never dies.

    Rol; Toekomstige vriendin Fernando Torres.
    Naam; Naomi Lopez.
    Nationaliteit; Spaans.
    Leeftijd; 21 jaar.
    Uiterlijk; Lang bruin golvend haar. Ze heeft lichtblauwe ogen met een vleugje groen, op haar linkerpupil heeft ze een bruine stip zitten. Ze is 1.75 cm lang.
    Kledingstijl;Naomi draagt meestal een skinny jeans met daar bovenop gewoon een tshirt of topje. Ze draagt meestal sneakers of hakken in verschillende kleurtjes. ook houd ze erg van schattige jurkjes. ze draagt meestal wel vrolijke kleurtjes & meestal combineert ze alles met elkaar.
    Karakter; Naomi is een heel erg lief meisje. Ze staat altijd voor iedereen klaar, ze doet alles voor de mensen die ze liefhebt. Ze is een erg kwetsbaar meisje, en stelt haar hart niet teveel open voor onbekende mensen. Op het eerste gezicht lijkt ze echt een bitch maar ze is juist best verlegen, maar wanneer je haar beter leert kennen zul je vanzelf merken dat ze open staat voor heel veel ideeën en dat ze altijd wel met een knettergek idee komt. Ze is meestal wel vrolijk en ze houd heel erg van foto’s maken. Ze zou graag ook modellenwerk doen maar ze denkt dat ze dat niet in zich heeft. Ze houd ook heel erg van schrijven en lezen, en ze vind ijs lekker, eigenlijk iets te lekker. Meestal is ze wel verstandig maar af en toe maakt ze ook heel erg domme fouten. Ze raakt best snel in de stress en maakt van een mug een olifant, ze krijgt dus altijd bijna wel ruzie als er iets maar ze heeft er snel spijt van en komt ook altijd als eerste sorry zegggen. Naomi denkt dat ze niet veel in zich heeft zitten maar haar vriendinnen weten veel beter.
    Schoolrichting; Fotografie.
    Extra; Naomi lijkt op het eerste gezicht een echt meisje meisje, zo is ze totaal niet ze houd van snelle auto's & houd verschrikkelijk veel van voetbal!


    & zou je mischien willen melden als je story begint?
    want ik zou hem graag volgen ookal heb ik het rolletje niet. :]


    foto1
    foto2
    foto3

    ik wist niet welke ik moest kiezen dustja. :Y)

    [ bericht aangepast op 1 okt 2010 - 21:09 ]

    Rol: Toekomstige vriendin Fernando Torres.
    Naam: Rachel Villegas
    Nationaliteit: Italiaans.
    Leeftijd: 19.
    Uiterlijk: Rachel heeft bruin halflang haar, ze heeft bruine ogen, en een klein moedervlekje boven haar lip. Ze heeft een slank tot mager postuur, en cup C.
    Kledingstijl: Rachel houd van Skinny jeans, jurkjes, pumps, een beetje alles wat er in een dure mode winkel te kopen valt.
    Karakter: Rachel is soms een verlegen en stil meisje, maar als ze de mensen meer leert kennen, kan ze een prater zijn. Ze valt op jongens met blond en bruin haar, maar haar voorkeur gaat naar bruin. Ze is soms een beetje arrogant, maar heeft het soms zelf helemaal niet door. Rachel zegt wat ze denkt, en kan dus echt een bitch zijn.
    Schoolrichting: Ze studeert voor Dierenarts, en wilt een eigen kliniek beginnen in Spanje.
    Extra: Rachel houd ook van stoere dingen, zoals racewagens, motoren, en ook wel van voetbal. Ze draagt vaak piloot zonnebrillen, en heeft haar eigen konijn mee naar Zuid Afrika omdat ze hem niet kan missen. Eén Franse hangoor.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Rol:Toekomstige vriendin Gerard Piqué
    Naam: Jules (Juliette) Sargue
    Nationaliteit: Frans (Parijs)
    Leeftijd: 23
    Uiterlijk: Jules tussen haar broer (links) en haar neef Cyril & nog eens met haar broer en neef & Jules alleen. Ze heeft lange blonde haren die lichtjes krullen, en blauw-grijze ogen. Ze draagt enkel make-up op feestjes en dan ook enkel mascara en een lichte lipglos. Ze heeft een wijnvlek in de vorm van een hartje op haar linkerbeen. Op haar schouder heeft ze een tattoo: 4 puzzelstukjes met 'Damien' 'Jules' 'Cyril' en een hartje in.
    Karakter: vrij alternatief qua kleding, houdt heel veel van voetbal en badminton. Heel sociaal aangelegd en als je eens haar vertrouwen hebt gewonnen zal ze alles voor je doen
    Schoolrichting: Leerkracht Geschiedenis en studeert nu bij voor symbooldeskundige
    Extra: heeft een oudere broer Damien(29) die Romeo speelde in "romeo et juliette" en is heel close met haar neef Cyril die Benvolio speelde. Ze werd verkracht op haar 16e en verloor haar ouders in een auto-ongeluk toen ze 10 was, daarom werd ze opgevoed door haar broer en neef. Om nooit te vergeten wat ze voor haar hadden gedaan liet ze de tattoo zetten

    [ bericht aangepast op 30 sep 2010 - 21:27 ]

    Rol: Toekomstige vriendin van Fernando Torres, als het de beste is en niet de eerste?
    Naam: Tara Chase
    Nationaliteit: Tara is geboren in London, maar daar komt ze eigenlijk technisch gezien niet vandaan. Haar ouders hielden van reisen, ze is 'gemaakt' in Australië. Haar ouders waren nog jong, beide 23 jaar. Ze waren klaar met studeren en echte wildebrassen, ze reisden de wereld rond terwijl haar moeder's ouders er strikt tegen waren. Ze moest gaan werken, trouwen en dan pas een kindje krijgen. Dat reizen was niet goed voor haar, maar ze lieten het. Daarna gingen ze de hele wereld rond en Tara is geboren in hun laatste bestemming, London. Haar ouders komen eigenlijk allebei uit Amerika, haar moeder uit Florida en haar vader uit Texas.
    Leeftijd: 23, op 21 juni wordt ze 24
    Uiterlijk: Tara ziet er niet uit als een rasechte Amerikaanse, dat komt omdat haar vader ook een getinte huid had. Zijn vader was een half spaanse, haar vader een kwart en zij dus een-achtste. Haar ogen matchen werkelijk perfect bij haar huid, die doen haar alleen maar meer op een Spaanse lijken. Ook haar haren geven hier extra effect aan, ze zijn bruin en erg lang. Meestal heeft ze het los, met een hippie-bandje, haarbandje of een lint zitten. Ze houdt er wel van om haar haren 'apart' te doen, want dat is eenmaal wie ze is. Ze heeft nooit make-up op, ze houdt er niet van en het is bij haar ook niet nodig. Ze ziet er mooi en verzorgd uit zonder maar één teken van make-up. Haar huid is altijd mooi egaal.
    Kledingstijl: Tara heeft een aparte kleding stijl, meestal draagt ze opvallende kleding en ze zit wat tegen de hippie-achtige stijl aan. Dat heeft ze waarschijnlijk geërfd van haar moeder, ze draagt bijna dezelfde soort kleding alleen dan de moderne versie ervan. In haar haren draagt ze graag lintjes en bandjes en dat is echt iets voor haar, haar bijnaam is niet voor niet 'hippo'. Tara's schoenen verschillen van laarzen tot sneakers en van pumps tot all-stars, ze draagt echt totaal verschillende dingen en het matched altijd harstikke leuk. Haar favo kleding stukken zijn haar gele en rode pumps, haar i love NY shirt met haar rode leren jackje erover heen en haar baggyjeans met gaten erin.
    Karakter: Tara is een lief en vrolijk meisje, ze is negen van de tien keer harstikke opgewekt. Ze heeft meestal wel een woordje klaar en ze is zeker niet op haar mond gevallen, ze durft gauw dingen te zeggen en ze schaamt zich ook niet gauw. Ze is niet het meisje dat alles voorschut vindt, nee ze staat graag in de belangstelling. Ze doet rare en opvallende dingen maar dat maakt haar zo leuk, ze is op elk moment van de dag harstikke druk en ze maakt contstant grappen. Haar humor is vooral erg droog en oversext. Tara komt vaak in aanmerkingen met jongens, ze zien haar altijd staan. De meeste meisjes zijn vaak jaloers op haar, maar Tara is niet zo iemand die echt met jongens bezig is. Ze lijkt soms nog wel een basisschool kindje, die van tikkertje en tiktik wie ben ik houdt. Ze kan zich soms heel erg jongensachtig gedragen, een grote mond hebben en stoer doen. Haar buien kunnen ook erg verschillen. Tara is een verschrikkelijk slim meisje, hoogbegaafd zelfs. Ze zat altijd bij oudere mensen in de klas omdat ze twee keer een klas heeft overgeslagen, soms gedraagt ze zich ook als een betweter en dan komen erveel bijdehandte opmerkingen uit. Dat vinden de meeste mensen minder leuk, ze wordt dan heel erg bijdehand en ze wil dan altijd gelijk hebben. En als Tara haar gelijk niet krijgt wordt ze heel boos, ze kijkt je dan harstikke arrogant aan en niemand is dan meer goed genoeg van haar. Al komt dat zelden voor. Tara is een echte mode-freak, haar kast heeft vier keer meer inhoud als de gemiddelde vrouw. Ze draagt dan elke dag iets anders, met net een andere stijl. Ze is ook 90% van de keren dat ze praat bezig over mode, ze is dan ook erg rijk en kan veel kleding kopen. Tara is iemand die graag hard-to-get speelt, ze doet het eigenlijk niet expres. Het gebeurt omdat ze heel onhandig wordt bij jongens, ze wordt dan klunzig en heel schattig. Ze is sowieso niet erg met jongens bezig en daarom raken de meeste alleen maar meer geïntereseerd in haar, wat ze meestal niet eens wil.
    Schoolrichting: Nou zou je vast denken dat Tara de kant van mode op is, maar dat is niet zo. Ze is sport gaan studeren, Tara kan namelijk ontzettend goed turnen. De dingen die ze kan doen met haar lichaam zijn bijna onvoorstelbaar, op haar vierde maakte ze al een split en op haar zevende kon ze al een achteruit salto. Ze sloofde er nooit mee uit maar als men zag wat ze kon, drongen ze haar meteen aan om daar mee door te gaan. Dat deed ze ook graag, want die aandacht kwam altijd goed uit bij haar. Wat mensen ook wilden was dat Tara naar de dansacademie zou gaan, maar dat kon er niet bij. Ze kan namelijk heel goed popping, haar lichaam is namelijk zo soepel. Tara heeft gekozen voor turnen omdat dat haar eerste liefde was, maar dat is geen reden voor haar geweest om niet meer te dansen.
    Extra: Tara heeft toen ze op zichzelf is gaan wonen een aantal huisdieren gekocht, ze hadden er thuis al flink wat rondlopen en ze is nou eenmaal een dieren mens. Ze heeft twee honden, Afro en Moose. Drie katten, Bro, ginger en Cat-in-boots. Bij haar ouders thuis heeft ze nog drie paarden staan, maar die zijn meer van haar ouders als van haar. Ze heeft nog een klein tijgertje, een welpje. Die is ook van haar vader, die heeft hij gekocht maar die wordt verzorgd bij een circus. Soms mag ze hem even vast houden en dan kan haar dag niet meer stuk.

    Beetje lang? :9~

    [ bericht aangepast op 2 okt 2010 - 8:20 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking