• ik heb afentoe spel foutjes... ik kan er niks aan doen,(geen dislexie)
    en toch gaan mensen zoeken naar spelfoutjes in je zinnen...
    en nu willen mensen gelijk je verhaal niet meer lezen!!???
    wat moet ik hier nu aan doen??
    xxx

    Uhm, alles op het einde rustig nalezen. Of aan een bètareader vragen je te helpen.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Type in world,die haalt er veel uit. Verder kan je er niks aan doen. Als ze om zo iets klein niet lezen zijn ze gewoon zielig,sorry.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Het hoeft niet altijd aan de spellingswijze te liggen, het kan ook zijn dat mensen je schrijfstijl irritant vinden om te lezen. Maar anders idd betareader, nalezen en word helpt wel.


    <3

    Als je geen dyslexie hebt, kan je wel wat aan je spelfouten doen.


    SLOAN.

    dankje voor de tips(Y) iedereen reageerde gelijk van : nee ik pas, 2 spelling fouten(huil) niet leuk als je bezig bent met een verhaal (sommige snappen vast wel wat ik bedoel(lol))x

    Ik heb op je vorige Topic ook gereageerd en ik wil je storie best lezen maar gaf alleen als opmerking dat het een beetje hinderlijk is. Maar ik zou gewoon doen wat die mensen hierboven zetten en dan komt het vast goed want je had wel een super leuk idee voor een storie en geef mij maar de link als je gaat beginnen.


    I'm a lover, not a fighter. But I fight for what I love!