• WTF? Voor de tweede keer in drie weken word ik hier bijna mijn huis uit gejaagd door buren die zo nodig een feestje moeten geven! (6) En ja, ze hebben deze keer eens de moeite genomen ons te waarschuwen, maar dat betekent in fockingsnaam niet dat ze ons de hele nacht wakker mogen houden!:@

    Hebben jullie ook wel eens overlast? (flower)


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    Als mijn buurmeisje of jongen jarig is. Die muziek staat dan zo ontzettend hard O_o


    Caution first, always.

    Jha, dan gaan mijn buren opeens midden in de nacht (3 uur) karaoke doen?

    En ons huis is nogal gehoorig XD


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Loki schreef:
    Als mijn buurmeisje of jongen jarig is. Die muziek staat dan zo ontzettend hard O_o


    I'm a lover, not a fighter. But I fight for what I love!

    Ja, soms van mijn overburen. Maar die hebben echt zo'n grote familie en dan gaan ze tuinfeesten houden en zooi, maar ik stoor me daar niet zo aan en het is ook maar iets van 3x in de zomer en that's it. c:


    wth.

    Bel de politie :')
    Sla hun ramen in
    Steek in huis in brand
    Laat Justin Bieber daar optreden


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Geen probleem voor mij, al is er een oorlog bezig, zelfs dan kan ik slapen als een roosje.


    I live for the applause, you will die for it.

    Zovaak, van de krijsende buren hiernaast :S


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    OffTheRecord schreef:
    Bel de politie :')
    Sla hun ramen in
    Steek in huis in brand
    Laat Justin Bieber daar optreden

    +1


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

    OffTheRecord schreef:
    Bel de politie :')
    Sla hun ramen in
    Steek in huis in brand
    Laat Justin Bieber daar optreden

    Ja, doe dat maar. xD
    Behalve dat van Justin Bieber,ik ben geen hater maar...


    "Don't look back, don't look to tomorrow, just go straight through your life."

    Nee, ik leef in een rustige buurt.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Soms de Polen die de muziek heel hard zetten. Maar dat is de laatste tijd niet meer en ik slaap er doorheen omdat mijn slaapkamer aan de andere kant zit :')


    As travars

    Wij hebben net nieuwe buurmensen (ze wonen schuinachter ons ongeveer... op een pleintje tussen allemaal andere huizen in)
    Maar die hebben eventjes niet door hoe gehorig het hier is...
    Dus die man draait de hele dag stomme kutmuziek waar je echt gek van wordt, ze hebben twee kinderen die de hele dag door huilen en tegen de garagedeur bonken.
    Ik word er echt gek van -.-'


    Turn your face to the sun and the shadows fall behind you.

    Dr is toch zo'n regel dat je na zo laat geen lawaai meer mag maken


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mijn buuren wonen 200 m verder (krul)


    Olive

    Ik zou gaan boren in de muur en gaan stofzuigen en mijn muziek hard aanzetten en mijn hond laten blaffen en de tv hard aanzetten en alle ramen en deuren open doen.

    Oké, niet :'D