• De stelling van vandaag luidt:
    Leraren op school zijn niet diegene die de kinderen horen op te voeden.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Eens.

    [ bericht aangepast op 5 juni 2011 - 12:15 ]


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    GeerGeweer schreef:
    niet opvoeden, maar ze kunnen wel helpen en motiveren enz.


    I love you Irem

    In principe niet, maar vaak zijn ze wel nodig en spelen ze een belangrijke rol. Natuurlijk zijn ouders en ev. vrienden hoofdverantwoordelijk, maar invloed van leraren kan heel belangrijk zijn, aangezien ouders hun werk nog al eens willen laten liggen.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Het maakt niet uit, kinderen horen opgevoed te zijn -.-
    was gisteren nog op een feestje met een stelletje kutkinderen,
    heb ze daar zo even heropgevoed,
    en ik denk dat die nu officieel bang zijn voor me x)


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Mayfly schreef:
    Eens, daarvoor heb je ouders en je vrienden voeden je eigenlijk ook op. Leraren zijn er alleen maar om je iets te leren, niet om je op te voeden.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Eens, ik vind "schoolcoach" en zo ook onzin.


    live the life you love

    Mayfly schreef:
    Eens, daarvoor heb je ouders en je vrienden voeden je eigenlijk ook op. Leraren zijn er alleen maar om je iets te leren, niet om je op te voeden.


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Mayfly schreef:
    Eens, daarvoor heb je ouders en je vrienden voeden je eigenlijk ook op. Leraren zijn er alleen maar om je iets te leren, niet om je op te voeden.


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Eens, daar zijn ouders/voogden/verzorgers voor.


    Haat me? Bovenin is een kruisje:P

    StJimmy schreef:
    Eens,opvoeding moet door de ouders gedaan worden,maar bijsturen kan wel door leraren gedaan worden.


    When I was born the devil said damn competition >.<

    Leraren zijn er om je te helpen met de problemen die je zonder hem niet gehad zou hebben...

    en zelf daar zijn ze kansloos slegt in...:P

    eens


    Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts. Winston Churchill

    Mayfly schreef:
    Eens, daarvoor heb je ouders en je vrienden voeden je eigenlijk ook op. Leraren zijn er alleen maar om je iets te leren, niet om je op te voeden.


    Le coeur qui crie l'amour.. / used to be Zolanksi

    Eens, daarvoor zijn de ouders. En als de leraren zien dat het fout gaat, dan kunnen ze ingrijpen. Maar leraren kunnen ook geen 100 kinderen (of meer) tegelijk opvoeden. Ze zijn er om je wat bij te brengen op het gebied van kennis.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    StJimmy schreef:
    Eens,opvoeding moet door de ouders gedaan worden,maar bijsturen kan wel door leraren gedaan worden.


    None but ourselves can free our minds.