• Ik ben eigenlijk best wel heel erg onzeker, wat ik zelf best raar vind aangezien ik vorig jaar nog nergens last van had. Maar als ik allemaal mensen zie, ze zijn groot mooi, lang en hebben mooie rondingen. Als ik dan naar mezelf kijk zie ik echt een hoopje stront ofzo. Ik ben bijvoorbeeld ook echt heel erg onzeker over mijn borsten, en als ik dan vrouwen/meisjes op tv zie die grote en mooie borsten hebben en dat ook nog eens benadrukken heb ik echt van; ik ben eigenlijk gewoon helemaal niks, waardeloos gewoon. Ik ben ook best wel onzeker over mijn gebit -mijn snijtanden zijn getrokken, en ze zijn nu bezig met alles dicht te trekken maar dat heeft best veel tijd nodig- en volgens mij word ik daar ook best wel vaak op afgerekend. Ik voel me gewoon prut, en ik zit hier de laatste weken echt gewoon erger mee. Het is niet dat ik me buitengewoon dik voel ofzo, want ik ben in twee weken tijd 6,5 kilo afgevallen door enorme stress. Dus daar zit het niet, maar ik voel me gewoon zo ongelofelijk ... niet knap.. xd
    Nee, nu wil ik geen reacties van; 'je wilt horen dat je knap bent' want dat is helemaal niet zo. Ik wil gewoon weten wat jullie doen als je onzeker bent, en hoe je er zelf overheen bent gekomen.
    Echt respect als je dit helemaal gelezen hebt. :"D


    your eyes are like stars in the night.

    Ik ga dan meestal afleiding zoeken, met vrienden afspreken, lol maken. Dan houd je geen tijd over om erover te piekeren ;)


    Life is hard and then we die

    Ik wil je heel graag helpen, maar ik heb hetzelfde ;$;$
    Pffft ik tiny'de gisteren met je.


    Has no one told you she's not breathing?

    Tegen mezelf zeggen dat ik 't wel waard ben en dat iedereen zijn 'mankementen' heeft (: - Je bent niet de enige die niet blij is met z'n borsten...


    "I shut my eyes in order to see.'

    Delirious schreef:
    Ik wil je heel graag helpen, maar ik heb hetzelfde ;$;$
    Pffft ik tiny'de gisteren met je.

    Ohja, haha. Weetje, we lijken -vind ik nu xd- al best op elkaar; zelfde humor + uiterlijk issues xd


    your eyes are like stars in the night.

    Hoe ik er mee omga is helemaal niet de manier hoe je er eigenlijk mee om zou moeten gaan. Sorry, meid. Sterkte in ieder geval.

    Poseidon schreef:
    (...)
    Ohja, haha. Weetje, we lijken -vind ik nu xd- al best op elkaar; zelfde humor + uiterlijk issues xd

    Stiekem zijn we een tweeling en zijn we als baby's in het ziekenhuis uit elkaar gehaald ;$


    Has no one told you she's not breathing?

    Jedi schreef:
    Tegen mezelf zeggen dat ik 't wel waard ben en dat iedereen zijn 'mankementen' heeft (: - Je bent niet de enige die niet blij is met z'n borsten...


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    ik vind je mooi hoor (ik heb ff in je fotoboek gekeken) en geloof mensen met grote borsten zijn ook al niet altijd blij ermee zoals me moeder zij krijgt sneller last van haar rug en bh's zijn moeilijk te vinden
    ik vind jou iemand waarop je jaloers moet zijn (A)


    Shoganai i ne~

    Ieder meisje heeft daar wel eens last van. maar onthoudt, niemand is perfect en iedereen heeft zo zijn schoon- en lelijkheden :Y) Kunnen we niks aan doen. Neem jezelf zoals je bent :) Je kunt het niet veranderen. Vergelijk jezelf niet met andere, want dat doet alleen maar pijn. Wees trots op wie je bent ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Jedi schreef:
    Tegen mezelf zeggen dat ik 't wel waard ben en dat iedereen zijn 'mankementen' heeft (: - Je bent niet de enige die niet blij is met z'n borsten...
    Ik heb het omgekeerde, ik kan eigenlijk alleen maar blij zijn met m'n borsten... De rest van mijn lichaam is ernstig teleurstellend


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Ik heb het omgekeerde, ik kan eigenlijk alleen maar blij zijn met m'n borsten... De rest van mijn lichaam is ernstig teleurstellend

    Mmmh, ik vind ze echt te klein o_o Ik heb gewoon niks.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Muaha, ik heb het helemaal gelezen.
    Maar ik kan er ook nooit goed mee om gaan. Ik zoek bepaalde liedjes op, die me kunnen 'opbeuren' zoals F*cking Perfect van P!nk.
    Volgens mij werkt het ook wel als je alle complimenten opschrijft die je krijgt.


    Felix

    Jedi schreef:
    (...)
    Mmmh, ik vind ze echt te klein o_o Ik heb gewoon niks.
    Yeah, die van mij zijn juist best groot, maar dat is ten compensatie van de rest van mijn lichaam haha :'D >,<


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Yeah, die van mij zijn juist best groot, maar dat is ten compensatie van de rest van mijn lichaam haha :'D >,<

    Meheh. Ah, ik denk dat vollere borsten ook raar bij mij zouden staan :'D


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik heb dat ook,niet met de zelfde dingen maar het gevoel heb ik wel.
    Meestal probeer ik het te vergeten,schoonheid is niet het belangrijkste wat er bestaat. Een mooi innerlijk is veel belangrijker.
    Als ik me echt kut voel,luister ik muziek(green day is een echte oppepper). Of als ik met vrienden ben vergeet ik het ook.

    De laatste tijd heb ik het wel minder,omdat ik door de muziek die ik luister meer eigenwaarde krijg(klinkt vreemd maar het werkt) en omdat ik een hele goede vriendin heb die me,zonder het te weten,altijd helpt.

    Probeer er niet te veel aan te denken,want schoonheid is echt niet belangrijk,in je leven heb je meer aan een mooi innerlijk dan een mooi uiterlijk(en aan de foto's in je fotoboek te zien heb je beide).


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall