• Voor al zijn fans die willen meedoen, vond ik dit wel leuk. ;a

    Wij geven 1 Joepie-lezer de kans om een exclusieve meet & greet te winnen met Tom Felton. Hiervoor mag je op donderdag 30 juni naar de Bright Light Studio's in Gulford waar de nieuwe 'Harry Potter'-game gemaakt werd. Je krijgt er de kans om het spel in preview te ontdekken, enkele audio-opnames te maken en te zien hoe de game werd ontworpen.
    Om deze fantastische prijs in de wacht te slepen maak je een filmpje waarin jij het antwoord geeft op onderstaande wedstrijdvraag, jezelf kort voorstelt (naam & leeftijd) én bewijst de grootste Harry Potter-fan te zijn. Tip: wees origineel en vooral jezelf! De video mag maximaal 1min 30 sec duren. Post de link naar jouw video op onze Joepie-Facebook en verzamel zoveel mogelijk 'likes'. Op 13 juni nemen wij via Facebook contact op met de winnaar. Let op: als je geen 18 bent moet je toestemming hebben van je ouders én moet 1 van je ouders die dag vergezellen.

    Wie staat er in het begin van het 'Harry Potter and the Deathly Hallows'-spel aan het hoofd van Zweinstein?
    A. Alecto Kragge
    B. Severus Sneep
    C. Minerva Anderling
    D. Filius Banning

    Bron: Joepie


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Joepie's Facebook btw.


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Jammer dat ik geen facebook heb :'D


    -

    Die vraag is niet moeilijk :P

    Maar ik heb geen facebook en aangezien de vraag niet moeilijk is, gaan heel veel mensen hem goed hebben en is de kans mega klein dat ik zou winnen :P


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Is die wedstrijd niet al ontzettend oud? Die was er vorig jaar ook al met precies dezelfde vraag!


    everything, in time

    Hngggg.
    Ik wil daar heen! :9~
    Alleen ik kan niet zo'n filmpje maken. :(
    Of wacht, toch wel!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik wil wel meedoen, maar durf niet, haha. Wat moet je daar dan tegen zeggen? ;x


    1.25

    De helft van Joepie is toch gewoon nep? ;x


    =

    Dude, de vraag is veel te simpel. Too bad dat ik geen facebook heb.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    MrBackwards schreef:
    Dude, de vraag is veel te simpel. Too bad dat ik geen facebook heb.

    Meestal zijn zo'n vragen wel gemakkelijk ;D Vooral als je dan fan bent.


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Té kleine kans dat ik win, maar het is wel verleidelijk, met zo'n makkelijke vraag. :9~


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Op een donderdag..
    No-oh, dat is dan al niets voor mij. =(


    Let the Night embrace you