• Zeg gelooft er iemand in het verhaal van Bloody mary (bloedige Mary)?




    Voor degenen die niet weten wat het is:
    Als je 's avonds om 00:00 uur voor de spiegel staat met daartussen een kaars, met je 3 tot 13 keer Bloody Mary oproepen.
    Lukt het niet zo, draai rondjes en kijk dan naar de spiegel.
    Als het "goed" gaat, zie je bloody Mary eerst en dan jezelf met veel bloed en dan blijft het nog!!!!!!


    Sterk in Nederland, sterk in Rotterdam, Niets is sterker dan het ene woord: FEYENOORD

    Ik geloof niet in dit onzin verhaal,maar wel in Bloody Mary,want die heeft echt bestaan.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Riiiight... ;']


    Caution first, always.

    Twintig keer geprobeerd, geen een keer uitgekomen.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Lol
    Hier heb ik ook een tijdje geleden een topic over gemaakt =3
    Ik geloof er niet in maar als het waar is
    Ben ik binnenkort dood want we gaan het doen op Kamp :D


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Er zijn vele verhalen van Bloody Mary, en ook vele meningen erover.
    Maar los ervan of het wel of niet waar is/ wel of niet echt gebeurd.
    Uiteindelijk is het enige wat je doet een geest terug naar aarde halen die naar het hierna maals wil, maar nog ergens tussen de aarde en het hiernamaals rondsluimerd. De vraag is of je diegene überhaupt wel in je badkamer wilt hebben,
    aangezien de meeste alleen maar rust willen hebben.
    Maar om terug te komen op je vraag, ja ik geloof in Bloody Mary, maar niet in al die verhalen.

    [ bericht aangepast op 6 juni 2011 - 16:50 ]


    I'll lick the poison from right off your kiss

    StJimmy schreef:
    Ik geloof niet in dit onzin verhaal,maar wel in Bloody Mary,want die heeft echt bestaan.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    @Taraluis

    Oh, sorry! Dat wist ik helemaal niet. Maar je moet wel oppassen. IK heb het ook eens een x gedaan en toen zag ik haar, ik gilde en wou de badkamer uitrennen maar de deur was op slot :S!


    Sterk in Nederland, sterk in Rotterdam, Niets is sterker dan het ene woord: FEYENOORD

    Ik geloof er niet in, de ene zegt dat je rondjes moet draaien, de ander dat je moet dansen, de ander dat je moet zingen
    maar toch durf ik het toch niet te proberen, ahha


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Allemaal nep en verzinsels. (cat)


    Your make-up is terrible

    Oh, ik dacht dat je dood ging als je haar opriep. (krul)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik durf dat zo zwaar niet te doen, ook al geloof ik daar niet in..


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Wembley schreef:
    Ik geloof er niet in, de ene zegt dat je rondjes moet draaien, de ander dat je moet dansen, de ander dat je moet zingen
    maar toch durf ik het toch niet te proberen, ahha


    -

    Sowieso nep.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Wishful schreef:
    Oh, ik dacht dat je dood ging als je haar opriep. (krul)

    Ja sommige zeggen dat je dood gaat, sommige zeggen dat ze zegt wanneer je dood gaat en sommige zeggen dat er dan een mes in je rug komt. En nog meer sommige xD zeggen dat je een paardenhoef tegen je kop aan krijgt!


    Sterk in Nederland, sterk in Rotterdam, Niets is sterker dan het ene woord: FEYENOORD

    Het oproepen van Bloody Mary – of Mary Worthington – is geen spelletje. Houd er rekening mee dat het oproepen van een entiteit verschrikkelijke gevolgen kan hebben. In het geval van Bloody Mary, verschijnt zij naar het schijnt, doordrenkt van bloed, aan degenen die haar hebben opgeroepen. Velen zien dit als doel van een spannend spel, maar men zou zich moeten afvragen wat men hiermee opschiet. Is het het waard om haar op te roepen?
    Of je wel of niet in spiritualisme gelooft; er zijn gevallen bekend van mensen die geprobeerd hebben Mary op te roepen en die nu in psychiatrische instellingen verblijven of paranoïde werden. Mensen hoorden stemmen in hun hoofd of werden ’s nachts wakker met de geesten van kinderen om hun bed. In sommige gevallen hebben mensen zelfs zelfmoord gepleegd om wat zij al dan niet echt te zien hebben gekregen. Of Bloody Mary wel of niet aan hen is verschenen, in één ding geloof ik steevast: angst en illusie kunnen rare dingen met je doen.

    Bron: Theo-Henk Streng
    Ik deel mijn mening met hem.