• Ik heb een discussie met een jongen via msn, en hij zegt dat je geen soa kunt hebben als je nog nooit seks hebt gehad. En hij zegt dat je geen soa kunt krijgen van pijpen.
    Dat is toch niet waar? :x


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Het ligt eraan hóe je seks hebt en hoe je ermee omgaat. En van pijpen kan je een soa krijgen, maar je moet het gewoon veilig doen. Echt awkward om dit te zeggen.


    We accept the love we think we deserve.

    Master schreef:
    Het ligt eraan hóe je seks hebt en hoe je ermee omgaat. En van pijpen kan je een soa krijgen, maar je moet het gewoon veilig doen. Echt awkward om dit te zeggen.


    Vandaar de titel :')


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Je kunt wel een SOA hebben als je nog nooit seks hebt gehad. Het kan door je ouders zijn gekomen, of door andere vormen van seksuele aanrakingen. En van pijpen kun je wel een SOA krijgen ja.


    Life is hard and then we die

    Defensive schreef:
    (...)

    Vandaar de titel :')

    Haha, I know. (:


    We accept the love we think we deserve.

    Van pijpen kan je wel een soa krijgen, tenzij je het veilig doet. Altijd laten testen op soa :Y) en anders condoom om ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Het eeste is sowieso waar, tweede zou ik eigenlijk niet weten...


    #WWED - What Would Emma Do?

    PUKKELxDING schreef:
    Je kunt wel een SOA hebben als je nog nooit seks hebt gehad. Het kan door je ouders zijn gekomen, of door andere vormen van seksuele aanrakingen. En van pijpen kun je wel een SOA krijgen ja.


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    Je kunt ook een soa hebben door je ouders, door seksuele aanrakingen etc.

    PUKKELxDING schreef:
    Je kunt wel een SOA hebben als je nog nooit seks hebt gehad. Het kan door je ouders zijn gekomen, of door andere vormen van seksuele aanrakingen. En van pijpen kun je wel een SOA krijgen ja.


    Als je een boom was dan zal ik je omhelzen als een koala beertje.

    Kans is minder groot dat je een soa hebt als je nog nooit sex hebt gehad, maar niet onmogelijk. Weet uit mijn hoofd dat je hepatitis via bloed kan krijgen, en t is een soa. Zijn er vast nog wel een paar zo.

    En van pijpen (vindt iemand anders dat een vaag woord?) kun je wel soa's krijgen als ik het goed heb. Zal wel weer verkleinde kans hebben, maar is waarschijnlijk nog wel mogelijk. Van AIDS, en dat is dan weer de vervelendste soa, weet ik bijna zeker.

    Rare discussies :P
    Don't be silly, wrap your(or his) willy! :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Je kunt een SOA door je ouders hebben gekregen, en door gewoon contact met iemand anders geslachtsdeel zonder echt seks te hebben gehad. En van pijpen kun je wel een SOA krijgen.


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    PUKKELxDING schreef:
    Je kunt wel een SOA hebben als je nog nooit seks hebt gehad. Het kan door je ouders zijn gekomen, of door andere vormen van seksuele aanrakingen. En van pijpen kun je wel een SOA krijgen ja.


    Dit. En je kan er ook een krijgen door bloedcontact (aids bijvoorbeeld).

    Durr schreef:
    (...)

    Dit. En je kan er ook een krijgen door bloedcontact (aids bijvoorbeeld).
    Jup


    Life is hard and then we die

    Niet waar.
    Niet waar.
    Beide zijn dus niet waar. En het is hierboven al uitgelegd, verder ben ik gewoon te moe om dit nog uit te leggen, ook al sta ik bekend als de biologe in onze familie. Haha.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt