• Mijn moeder is sinds enkele weken/maanden doodziek en dat is niet overdreven.Ze heeft al een tijdje 40° koorst en mag bijna niets eten.Haar nieren filteren niet meer een enkle keer als ze naar de wc gaat zit de halve pot vol bloed.Pas binnen 4 jaar krijgt ze een nieuwe nier maar ik zie dat ze het nu nodig heeft.Ik zie haar echt dood gaan en ze is helemaal niet meer de moeder die ik ken van een jaar geleden.Ook moeten we handen vol geld aan mediceinen uitgeven en mijn moeder krijgt niets omdat ze zelfstandig was maar is gestopt om deze reden.Ik ben bang dat ik mijn moeder op jonge leeftijd ga verliezen.Met haar kan ik er niet over praten want ik weet dat ze het nog moelijker ga hebben.Ik ben zo bang...


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Wat erg... Sterkte!
    Bij mij werkt het om alles op te schrijven in een dagboek. Misschien bij jou ook?


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    D:
    Dat is zo kut D:
    Ik wens je sucses met je moeder (A)
    Hopelijk dat ze toch sneller een nier kan krijgen


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Veel sterkte. Mijn moeder is ook op vroege leeftijd overleden.


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Wat erg voor je!
    Kan je dan zelf geen nier afstaan of zo? Of je vader?

    Heel veel sterkte! (flower)


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Tja, dat is inderdaad niet fijn.
    Jammer dat de wachtlijsten voor nieren zo lang zijn, maar is het niet zo dat je hoger op de lijst kom als je het meer nodig hebt?
    Veel sterkte meis, ook voor je moeder.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Panthera schreef:
    Wat erg voor je!
    Kan je dan zelf geen nier afstaan of zo? Of je vader?

    Heel veel sterkte! (flower)

    Volgens mij moet je daar wel de juiste bloedgroep voor hebben.... dus soms kan het niet(huil)

    omg wat erg..

    ik ben mijn moeder verloren aan borstkanker toen ik 3,5 half was..

    sterkte!!


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Veel sterkte!
    En wat Panthera zegt, je hebt maar één nier nodig, dus misschien kan iemand van je familie eentje afstaan?


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Mijn hemel wat erg! Ik wens je heel erg veel sterkte toe in deze moeilijke tijd.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Amused schreef:
    Veel sterkte!
    En wat Panthera zegt, je hebt maar één nier nodig, dus misschien kan iemand van je familie eentje afstaan?
    Ik zei meteen dat ik er eentje ging geven maar dat wil ze niet een schrik dat mijn opperatie mislukt


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Wat erg! Ik wens jou en je familie heel veel sterkte!
    En wat Amused zegt, misschien dat iemand van je familie een nier kan afstaan?

    Meis, het komt goed. (:
    Ik wens je veel sterkte, en beterschap aan je moeder. (flower)


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    3AM schreef:
    Mijn hemel wat erg! Ik wens je heel erg veel sterkte toe in deze moeilijke tijd.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Bedankt allemaal voor jullie steun


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Heel veel sterkte! <3
    Ik verloor mijn vader ook op jonge leeftijd, ik was toen negen. (:


    your eyes are like stars in the night.