• De jongens van One Direction zijn sinds de live-optredens van X-Factor serieus een populariteit gedaald en dat weten ze maar al te goed. Omdat ze toch iets zien in de jongens – lees: omdat ze er stiekem nog geld uit willen slaan – besluiten ze om een televisieserie te maken. Een jongerenserie met als hoofdrol One Direction en zijn tegenspeelsters. Alleen is er maar één probleem: niemand weet waarover de serie precies moet gaan.
          Maar geen nood! Daar heb je de fangirls voor. Ze organiseren een wedstrijd: de vijf fans met de origineelste ideeën mogen tijdens de zomervakantie de opnames van hun ideeën en de rest van het eerste seizoen bijwonen in Londen.
          Dat is wanneer Michelle besloten had om met vijf andere leden van Quizlet samen te spannen…

    Een verhaal over liefde, vriendschap en vooral héél véél dromen. En knappe jongens, natuurlijk.



    Shhht, ik heb al twee andere lopende 1D-verhalen, maar dat is niet belangrijk. Dit verhaal is ook niet zo fantastisch origineel, maar wel ontzettend leuk om te schrijven, thihihihi. Ik begin pas aan deze te schrijven wanneer de vakantie begint. Hoe dan ook, jullie kunnen wel raden: ik heb rollen nodig!


    Rollen:

    Vier andere meisjes van Quizlet:
          1. Aria
          2. ScotlandYard
          3. Veritas
          4.

    Vijf tegenspeelsters in de serie:
          1. Aria
          2. Onevoice
          3. Kayirangwa
          4.
          5.

    Andere (zelfverzonnen) rollen:


    Invullen:

    Rol:
    Volledige naam:
    Leeftijd: Geboortedatum ook bij vermelden
    Nationaliteit: Maak het wel realistisch
    Uiterlijk: Als je een bekend persoon neemt, liefst de naam erbij vermelden. Bij een bekend persoon is beschrijving niet nodig, bij een onbekend wel!
    Karakter: Voor de vier andere meisjes op Quizlet moet dit zéker uitgebreid zijn!
    Familie: Bij de vier meisjes op Quizlet is de foto van de ouders/één ouder verplicht, want die heb ik nodig xd. Als je een bekend persoon neemt, liefst de naam erbij vermelden. Bij een bekend persoon is beschrijving niet nodig, bij een onbekend wel!

    Voor de meisjes op Quizlet moet je dit ook invullen:
    Waarom ben je beginnen schrijven?
    Twee van je eigen stories: De titel en de link ernaar volstaan


    Dank jullie voor de aandacht xd. Er zijn meerdere rollen per persoon toegestaan, maar je mag maar één meisje van op Quizlet invullen.

    [ bericht aangepast op 9 juni 2011 - 20:26 ]


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Ik snap het Quizlet idee niet, moet je daar jezelf invullen of niet?


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Aria schreef:
    Ik snap het Quizlet idee niet, moet je daar jezelf invullen of niet?


    Dat mag je kiezen xd. Maar toegegeven: jezelf in een verhaal zien met 1D is natuurlijk leuker dan iemand anders xd.


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    TroutyMouth schreef:
    (...)

    Dat mag je kiezen xd. Maar toegegeven: jezelf in een verhaal zien met 1D is natuurlijk leuker dan iemand anders xd.


    Hahaha, oké, dan doe ik iets gebasseerd op mezelf, maar met een andere naam en uiterlijk. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Aria schreef:
    (...)

    Hahaha, oké, dan doe ik iets gebasseerd op mezelf, maar met een andere naam en uiterlijk. (:


    Doe maar ^^


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    -

    [ bericht aangepast op 7 juni 2011 - 21:30 ]


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Rol: Quizlet-meisje
    Volledige naam: Katherine 'Kato' Ariana Lionheart
    Leeftijd: 05/03/1994 (17 jaar)
    Nationaliteit: Brits - moeder is Mexicaans, Britse vader
    Uiterlijk:

    Vanessa Hudgens
    Karakter: Héél erg uitgesproken karakter, als er iets niet is zoals ze het wilt, dan zegt ze dat, en niet amtijd even vriendelijk. Ze geeft niet veel om haar uiterlijk, maar slaagt er op de één of andere manier wel in om er àltijd goed uit te zien. Ze heeft een erg doorgedreven persoonlijkhei, als ze iets wil gaat ze er voor, en lukt haar dat ook. Met 5 zussen heeft ze erg moeten knokken om een eigenheid te vinden, en wilt ze altijd en overal origineel uit de hoek komen. Ze wil in géén geval een kopie zijn. Je maag dus ook noooooit zeggen dat ze op één van haar zussen lijkt, dan is ze tot érge dingen in staat.
    Familie: Britse vader, Mexicaanse moeder, 5 zussen (leeftijden: 23, 20, 19, 13, 9)

    Penelope Cruz
    Haar moeder, Albertina, of korter gezegd 'Tina', werd al voor het eerst moeder op haar zestiende, toen was ze ook al samen met Kato's vader, Paul Lionheart. Ze gunt haar dochter alle geluk in de wereld, en Kato is dan ook vrij om haar eigen weg te gaan.
    Waarom ben ik beginnen schrijven? Om onuitgedrukte gevoelens te kunnen uiten, om mijzelf onder te dompelen in een eigen wereld :Y)
    Mijn eigen stories: Poppins (:

    [ bericht aangepast op 8 juni 2011 - 20:30 ]


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Mag ik dit donderdag nog invullen? Nu ga ik slapen en morgen ben ik jarig, dus kom ik niet meer online. :3


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    Mag ik dit donderdag nog invullen? Nu ga ik slapen en morgen ben ik jarig, dus kom ik niet meer online. :3


    Oké ^^


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Ik wil een meisje van Quizlet invullen! :9~


    Nobody ever said I was sane, my love.

    ScotlandYard schreef:
    Ik wil een meisje van Quizlet invullen! :9~


    Ga je gang (:


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Whaha, mag ik dan ook met een foto van my? ö
    maar dan een tegenspeelstser, hehe xd.

    [ bericht aangepast op 7 juni 2011 - 21:49 ]


    all I want is the taste that your lips allow

    Kayirangwa schreef:
    Whaha, mag ik dan ook met een foto van my? ö
    maar dan een tegenspeelstser, hehe xd.


    Tuurlijk mag dat een foto van jezelf zijn ^^ .


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Rol: Quizlet meisje
    Volledige naam: Emily Visser, haar roepnaam is Emily, soms word het wel is afgekort tot “Em”
    Leeftijd: Emily is 15 jaar oud, geboren op 16 juli 1995.
    Nationaliteit: Nederlandse, beidde haar ouders zijn geboren in Nederland. Emily is geboren in Bussum en woont nu in Brabant, Bergen op Zoom.
    Uiterlijk:


    Emily is een normaal meisje om te zien. Zeker niet de knapste, maar de lelijkste hoef je haar ook echt niet te noemen. Vaak word Emily kleintje genoemd, vanwege haar lengte. Emily heeft redelijk brede heupen en korte benen. Ze is niet erg lang en zo ongeveer 1.58, ze heeft een redelijk normaal postuur en is rond de 55 kilo. Lange, donkerblonde haren vol slag vallen langs Emily haar ronde hoofd en stoppen op borstlengte. In haar gezicht vallen een paar helderblauwe ogen, die worden omringd door korte, bruine wimpers, waar altijd wel mascara opzit. Ook heeft ze een wipneus en donkerroze getinte en volle lippen. Als ze lacht heeft Emily een rechte rij, redelijk witte tanden. Dankzij een beugel die ze vanaf haar dertiende heeft moeten dragen. Als ze lacht heeft ze redelijk volle wangen.
    Emily haar kledingsmaak is normaal. Ze is niet anders dan anderen en gaat met de tijd mee. Ze is dol op vestjes, cardigans en sweaters. Ze is niet het type dat je snel jurkjes of rokjes zult zien dragen. Het meest van de tijd draagt Emily donkerblauw, grijs, wit, zwart, bruin of andere lichte pastelkleuren. Ook is ze dol op streepjes en bloemetjesprint. Een hekel heeft Emily aan sandalen. Meestal zul je haar zien lopen op haar donkerblauwe Tommy Hilfiger gympen en anders draagt ze wel haar witte Birkenstocks. In de winter draagt ze voornamelijk laarzen, met een klein hakje of zonder. Accessoires is een belangrijk item in Emily haar kast. Ze draagt altijd armbandjes en gaat niet de deur uit zonder. Het type meisje dat haar gezin onder plamuurt is Emily zeker niet, ze draagt enkel wat mascara en oogpotlood, soms wat lipgloss. Emma Watson
    Karakter: Emily is een redelijk eigenwijs meisje, wie nooit haar mond kan dicht houden. Ze staat bekend om haar drukke karakter en haar droge, sarcastische humor. Als Emily haar zin weer eens niet krijgt, dan kan je erop rekenen dat ze door blijft hameren totdat ze dit wel krijgt en pas dan is ze tevreden, als je dit haar niet geeft, kan je er zeker van zijn dat ze erg chagrijnig tegen je doet en alleen bot terug reageert. In het leven staat Emily redelijk pessimistisch, ze denkt snel negatief over dingen, maar probeert alles toch zo positief mogelijk te bekijken, terwijl dit soms toch wel moeilijk gaat. Lui kan je Emily zeker noemen, net zoals dat ze erg klunzig is en alles behalve lenig en sportief. Redelijk spontaan is Emily wel, ze maakt graag een praatje met mensen, maar heeft een hekel aan aandacht. Zo geeft ze deze liever aan andere weg, zoals haar vriendinnen. Erg goed in delen is Emily ondanks dit toch niet. Ze houdt dingen meestal voor zichzelf en vind het op zijn tijd heerlijk om alleen te worden gelaten. Als het gaat over geheimen van zichzelf is Emily een gesloten boek, ze is niet het type dat heel haar leven snel aan je zal vertellen en dit duurt dan ook echt wel even, laten we zeggen jaren, voordat ze dat doet. Als het gaat over geheimen van andere, dan is het een heel ander verhaal. Emily is een roddeltante en daar staat ze dan ook wel bekend mee. Iemand van tweede kansen geven is Emily niet zo snel, als je eenmaal ruzie met haar hebt, dan duurt het net zolang tot de ander zijn of haar excuses aanbied. Buiten dit heeft Emily ook een grote leidinggevende rol, is ze erg vaak vrolijk en breekt ze vaak beloftes. Dit is iets dat ze niet vaak door heeft en vind dit dan ook vreselijk. Als het op liegen aangaat hoef je niet bij Emily te zijn, als ze dit doet, komt haar nek meestal onder de rode vlekken, waardoor ze toch meestal voor het eerlijke pad gaat.
    Familie: Emily woont in een druk gezin, met vier kinderen en twee ouders in een simpel en standaard twee-onder-één-kap huis, net buiten de stad Bergen op Zoom. Haar zesenveertig jarige vader John (05-02-65) werkt bij de marine en kan het soms goed met zijn dochter Emily vinden. Hierna komt de moeder van het gezin; de negenendertig jarige Julia. (05-07-71) Een huisvrouw wie op de kinderen past, vroeger was ze kleuterjuf. Emily heeft een goede band met haar moeder en zou niet zonder haar kunnen. Ze kunnen goed lachen met elkaar en hebben dezelfde humor. De oudste van de kinderen is Emily, kort achtervolgd door de twaalfjarige Chelsea (26-08-98). Emily en Chelsea hebben nooit een goede relatie gehad, ze hebben vaak ruzie en het komt maar zelden voor dat ze het eens zijn met elkaar. Op een leeftijd van tien jaar oud is Emily voor twee jaar naar Zweden verhuisd, waar haar moeder beviel van een meisje genaamd Lina. Lina heeft blonde haren tot ver over haar schouders, heeft een normaal postuur en is rond de 92 centimeter lang. Ze heeft felblauwe ogen, donkerrozegetinte lippen, een wipneusje en een vrolijke glimlach, ze is erg eigenwijs. Hierdoor kregen ze heimwee en zijn ze teruggekeerd naar Nederland. Lina is nu drie jaar oud (27-04-08). Lina is alles voor Emily. Als laatst komt de éénjarige Liam,
    (23-05-10). Liam heeft blonde haren, felblauwe ogen en is een tikkeltje mollig. Hij is 78 centimeter lang. Al zijn hele leven is hij ziek en heeft hij last van een ademhalingsstoornis. Ondanks zijn ziekte vind Emily het een schatje. Ook heeft de familie nog een hond, Logan. (29-08-05) Een gestoorde en vooral hyperactieve border collie. Jonathan Goldstein, Eva Longoria, Dakota Fanning.

    Waarom begonnen met schrijven? Het is altijd, stiekem al een hobby van me geweest. Vroeger waren het voornamelijk verhalen met onbekende personen, maar toen ik van de fanfictions hoorde, ben ik direct overgestapt. Het is dus eigenlijk iets om de tijd te doden en mijn iets té denkbeeldige fantasie te uiten. (:
    Stories: Love is a Symbol of Eternity
    Swans Shouldn't Be Famous

    [ bericht aangepast op 8 juni 2011 - 21:22 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rol: Meisje van Quizlet
    Volledige naam: Anke De Cock (Ja, zoals in Baantjer)
    Leeftijd: Jamie is 16 en geboren op 18/10/1994
    Nationaliteit: Een trotse Vlaminge ^^
    Uiterlijk:


    Anke heeft een heel eigen stijl. Ze houdt van felle kleurtjes en vrolijke kleding. Vaak draagt ze een felgekleurde broek met een simpel t-shirt en een lederen vestje met sneakers. Maar dat betekent niet dat ze geen jurkjes draagt. Als de gelegenheid er is, houdt ze ervan om zich op te maken en als een echte lady te verschijnen in een jurkje met hoge hakken.
    Ze heeft middellange blonde haren, blauwgroene ogen en mooie volle lippen. Aan de linkerkant van haar neus heeft ze een klein ringetje zitten. Ze heeft ook een navelpiercing, die ze graag showt aan wie hem maar wil zien.
    Ze is van een gemiddelde lengte, met lange benen, en normaal gebouwd. Ze is redelijk lenig doordat ze al van haar 9de danst.
    Ook draagt ze steeds een kettinkje met een zilveren hangertje waarin de vingerafdruk van haar opa gegoten is en twee gouden ringetjes die nog van haar overgrootmoeder zijn geweest.
    Kesha
    Karakter: Anke is een beetje een geval apart. Ze trekt zich niet snel iets aan van iemand anders en zal altijd eerst denken aan haar eigen plezier en dan pas aan haar reputatie. Ze houdt van lachen en gek doen met haar vriendinnen zonder zorgen. Ze is bijna altijd vrolijk, staat voor iedereen klaar en zal niet snel iemand veroordelen. Maar raak haar vrienden aan en je bent niet meer veilig. Ze heeft best een grote mond, wat haar vaak in de problemen brengt. Maar als ze iets niet vind kunnen, schrikt ze er niet voor terug om haar mening te geven. Ook kan ze soms heel gemeen zijn en echt botte opmerkingen maken. Ze heeft een hele vriendenkring om zich, met af en toe wel wat perikelen. Ze kan ook soms wel verlegen en giechelig zijn, vaak in de buurt van knappe jongens. Ze heeft enorm snel een crush op iemand en gaat er dan helemaal in op. Ze schrijft fanfics over hem, bekijkt filmpjes van hem en droomt elke nacht weg bij zijn glimlach. Meestal ziet ze het leven door een roze bril, maar soms heeft ze haar depressieve momentjes. Dan begint ze spontaan te huilen als iets haar doet denken aan haar overleden grootvader of als ze alleen op haar kamer zit.
    Laat haar ook nooit een nacht alleen, want dan zit ze de hele wakker met alle lichten aan omdat ze denkt dat de Blair Witch haar komt halen. Ze haat het donker. Als het stil is, begint ze zich te concentreren op de kleinste geluidjes. Op die momenten belt ze haar vriendinnen op zodat zij haar kunnen afleiden. Op zich heeft ze een hart van goud, maar af en toe is ze heel egoïstisch. Kortom, ze is prettig gestoord met een scherp kantje, maar dat heeft nog nooit iemand pijn gedaan, hé?
    Familie: Anke heeft een héél goede band met haar ouders Victor en Diana. Ze zijn zeventien jaar getrouwd en zijn nog steeds een goed koppel. Anke heeft geen broers of zussen, wat haar bij de cadeautjes goed uitkomt, maar bij de straffen niet.
    Richard Gere & wife

    Waarom ben je beginnen schrijven?
    Omdat ik altijd graag gelezen heb en de schrijfkriebel voelde toeslaan. Ook omdat ik een enorme fantasie heb en ik moest die ideeën ergens kwijt. Eerst waren het korte sprookjesachtige dingen of verhalen die ik nooit afgemaakt hebt. Uiteindelijk heb ik dan Quizlet ontdekt en ben ik fanfics beginnen schrijven. Schrijven zit in mijn bloed, vrees ik.
    Twee van je eigen stories:
    She Be The One || One Direction
    Misery || Harry Styles

    [ bericht aangepast op 7 juni 2011 - 22:18 ]


    Nobody ever said I was sane, my love.

    Rol: Tegenspeelster
    Volledige naam: Livanne Davids - Liv
    Leeftijd: 17 jaar, Liv is geboren op 16 juli 1993
    Nationaliteit: Liv is geboren in Sheffield, dit ligt in South Yorkshire. En dit dan nog eens in de UK.
    Uiterlijk: Liv heeft blonde haren met er wat krullen er in. Ze heeft bruine kraal ogen en een glimlach dat boekdelen spreekt. Ze draagt graag een lang shirt met netkousen met print eronder. Of een kleurrijke hoge rok met er een neutraal topje erboven en een wat stoerdere riem rond.


    - Bridgit Mendler
    Karakter: Liv is op het eerste zicht een stil en verlegen meisje. Maar eenmaal ze iemand goed leert kennen, bloeit ze helemaal open. Ze is rechtuit en eerlijk. Ze is zeer spontaan en haar hart ligt op haar tong. En dat is niet altijd goed. Zo kan ze soms dingen zeggen dat ze beter voor haar had gehouden. Haar bedoelingen zijn al bij al goed bedoelt. Liv kan ook wel tegen een stootje. Commentaren en kritieken heb haar veel sterker en beter gemaakt. Dit had ze ook nodig om het als actrice te maken. Eenmaal ze in haar rol zit, leeft ze er haar volledig in. Dan is ze niet beschaamd om wat ze zegt en wat ze doet. Ze houdt ervan om in een andere wereld terecht te komen dan de realiteit. Want de echte wereld kan soms zeer hard en gemeen zijn.
    Familie:

    - Ik vul/pas morgen verder aan. Ik moet nu weg ;D


    Forlife.