• Ik heb nu dus plaatsjes beugel boven in maar het doet pijn D:(ze gingen ook steeds ringen in en uit doen omg dat doet pijn!)
    Weet iemand hoe ik van de pijn af komt zonder pijnstillers. ik heb al een cool ding tegen op gezet.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Pijnstillers is eigenlijk het enigste. En op kauwgom kauwen om het te laten wennen helpt, maar doet wel pijn. Gewoon afwachten is eigenlijk het enigste wat je kunt doen.


    Olive

    veel drinken (ik weet niet waarom het bij mij helpte, maar het werkte) en ik weet niet hoe lang je die beugel al hebt, maar de ergste pijn is weg na drie dagen. nu misschien nog niet een erg fijn vooruitzicht, omdat het misschien nog wel even duurt, maar na drie dagen is het een stuk minder. probeer ook niet te veel te kauwen.
    verder weet ik het eigenlijk ook niet....
    succes!!!


    We know we will lose, but The Dark Side will never give up

    o je hebt zo'n ding op je ding gezet :'D
    *rent naar benenden en gaat zusie lief dood knuffelen*
    ik merk van zelf wel of je dit hebt gelezen (A) zusie als je dit leest ben je jaa.... dood gehehe(krul)
    OT: geen flauw idee anders hat je mij al horen schreeuwen (krul)


    Shoganai i ne~

    Na een dagje of 3 is de pijn wel minder :)


    "Don't look back, don't look to tomorrow, just go straight through your life."

    Er is niet echt iets tegen...
    'Wie mooi wil zijn, moet pijn lijden' denk ik?


    At the moment everything goes wrong, I'll be there for you!

    had ik de eerste paar dagen ook met mijn slotjes enz maar het gaat wel over..


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Ophelia schreef:
    Pijnstillers is eigenlijk het enigste. En op kauwgom kauwen om het te laten wennen helpt, maar doet wel pijn. Gewoon afwachten is eigenlijk het enigste wat je kunt doen.


    Have you ever been alone in a crowded room?