• Gisteren was ik dus met mijn nieuwe schoenen door A'pen gelopen, en mijn voeten staan dus vol van de blaren. Nieuwe, lelijke, noodoplossings-turnpantoffels gekocht en acht plakkers op mijn voeten gelegd.
    Dus, vandaag, ik kom thuis, en ik kom op het geniale idee dat ik er vanaf wil en ze dus maar zal openprikken. Ja, ik deed het op de juiste manier. Naald nemen, in vuur steken om te ontsmetten en dan pas openprikken. Voor de zekerheid nog eens ontsmettingsalcohol opgedaan.
    Nou, dat was dus echt de slechtste beslissing ooit. Volgens mij konden de buren me zelfs horen schreeuwen van de pijn (het piekte vreselijk, echt pijn was het niet).

    Nou, om dit ietwat nuttig te houden: iemand die een efficiëntere oplossing weet hiervoor? (En er een week mee blijven rondlopen is dat voor mij niet.)


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Blarenpleisters helpen op zich wel :)


    Life is hard and then we die

    Soms moet je echt wachten met het openprikken. Als je blaren gaat openprikken die daar nog niet goed voor zijn zeg maar, krijg je dit soort pijnen.


    16 - 09 - '17

    Querencia schreef:
    Soms moet je echt wachten met het openprikken. Als je blaren gaat openprikken die daar nog niet goed voor zijn zeg maar, krijg je dit soort pijnen.

    Dit ^^ Weet ik uit pijnlijke ervaringen.


    -

    Ik prik ze altijd open en heb hier nog nooit last van gehad.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Happiny schreef:
    Ik prik ze altijd open en heb hier nog nooit last van gehad.


    Van het openprikken zelf had ik ook geen last. Het is meer van de ontsmettingsalcohol (die ik er toch liever nog eens op doen nadat ik er met een naald in geprikt heb).
    Maar bedankt, iedereen (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Initiation schreef:
    (...)

    Van het openprikken zelf had ik ook geen last. Het is meer van de ontsmettingsalcohol (die ik er toch liever nog eens op doen nadat ik er met een naald in geprikt heb).
    Maar bedankt, iedereen (:


    Ah ja, dat kan wel prikken..


    16 - 09 - '17

    Querencia schreef:
    (...)

    Ah ja, dat kan wel prikken..


    Nou, die ontsmettingsalcohol prikt in elk geval nog een stuk meer dan gewoon ontsmettingsmiddel (':
    Maar die blarenpleisters zijn wel een oplossing.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Initiation schreef:
    (...)

    Nou, die ontsmettingsalcohol prikt in elk geval nog een stuk meer dan gewoon ontsmettingsmiddel (':
    Maar die blarenpleisters zijn wel een oplossing.


    Het woord alcohol zit er dan ook in, dus valt te begrijpen denk ik.


    16 - 09 - '17

    Querencia schreef:
    (...)

    Het woord alcohol zit er dan ook in, dus valt te begrijpen denk ik.


    Dat zit ook in gewoon ontsmettingsmiddel, hoor (':


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Initiation schreef:
    (...)

    Dat zit ook in gewoon ontsmettingsmiddel, hoor (':


    Ja, maar jij maakt duidelijk een verschil tussen het ontsmettingsalcohol en gewoon ontsmettingsmiddel, daarmee.


    16 - 09 - '17

    Querencia schreef:
    (...)

    Ja, maar jij maakt duidelijk een verschil tussen het ontsmettingsalcohol en gewoon ontsmettingsmiddel, daarmee.


    Ik kende het verschil niet eens, haha. Ik dacht gewoon "ja, dat ontsmet! Laat ons dat nemen"! Haha.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Initiation schreef:
    (...)

    Ik kende het verschil niet eens, haha. Ik dacht gewoon "ja, dat ontsmet! Laat ons dat nemen"! Haha.


    Haha, ik heb een handige spray die de wond mooi dekt en het doet geen pijn, heb alleen geen idee hoe het noemt.


    16 - 09 - '17

    Je voeten eraf hakken en protheses eronder zetten. Je zult nooit meer last hebben van blaren!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik prik nooit mijn blaren open. Vreselijk.
    Ik plak er tape op, laat dat een paar dagen zitten, eraf halen en weg blaar.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Ik moet er niet aan denken om blaren te prikken. Net zoals puistjes uitknijpen. Like... nee, dat zou ik nooit kunnen. :'D
    Zodra ik een blaar heb - wat bijna nooit gebeurt - plak ik er gewoon een pleister op en wacht ik af tot ie zelf weg is.