• We hadden vandaag een examen gedrag en een vriendin was eerder klaar dan mij dus gaf ik haar een kushandje als ze vertrok en haha geniaal.
    Op facebook op mijn prikbord:
    Estefania: lieveling, die zwoele blik toen ik vanmorgen vertrok. het blijft nazinderen in mijn hele lichaam. ik wil meer van dat!
    tot gauw, eeuh...schat?
    Ik: oh estefania, freinet en piaget betekenen niks voor me, you are my only one
    Estefania: zet die menstruele waarden eens opzij en geniet van de psycholoog tot uw dienst, estefania. haal al je spierkracht bij elkaar. vezels en cellen zijn een opeenhoping van liefdesprikkels in fysieke vorm. mijn hartcyclus gaat wild tekeer als ik met jou in mijn gedachten train, om nog maar te zwijgen de concentratie van de reagerende stoffen, de temperatuur, de verdelingsgraad en de katalysator weliswaar. het zijn echte evenwichtsreacties. voor we dit bepraktiseren, gelieve je PH-waarde te controleren. afwisseling van rust en beweging, zal ons goed doen. langzamerhand kunnen we de snelheid opdrijven om tot en versnellende eenparige beweging te komen. laat ons genieten van de traagheid om daarna een vrije val te maken. bedwing de krachten, maar hevige krachtstoten zullen de derde wet van newton nogmaals tot uiting laten komen. wat is energie? eenheid van arbeid is niets, als we met 2 zijn!


    Heeft ze gewoon zo heel eventjes wat we allemaal moeten kennen voor natuurwetenschappen daarin gestoken, ik vind het werkelijk mooi en geniaal haha :'D

    Wooooow :'D Dat is echt heel goed verzonnen

    haha, dat is echt awesome :'D

    Haha Jelle deed dat ook eens. x')


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Haha, geweldig!


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Awesome! Wat een topmeid! :'D


    Where there is a sea there are pirates...

    Hahaha, die is echt Epic.


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Haha, geweldig. Alleen wel een rot onderwerp, ik moest het ook allemaal leren --'


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.