• Zacht drukte hij zijn lippen op de mijne. Ik kon de lichte nasmaak van zijn versgepoetste tanden nog steeds proeven. ‘Zing voor me.’ Smeekte hij nog een laatste keer. ‘Nee, ik kan het niet.’

    Toen [..] haar vader stierf heeft ze zichzelf beloofd om nooit meer te zingen in het openbaar. Haar vader was namelijk altijd haar grootste fan toen ze met haar akoestische gitaar in een klein cafeetje ging gaan zingen. Als [..] One direction-lid [..] leert kennen is ze opslag verliefd. De twee worden soulmates, beste vrienden en elkaars grote geliefden die je geen enkele moment van elkaar kan scheiden. Als [..]op een dag in haar kamer zachtjes meezingt met ‘slow dancing in a burning room’ van John Mayer staat [..] toevallig voor haar slaapkamer deur en word hij opslag nog verliefder als hij haar stem hoort. One direction wilt kost wat het kost met [..] een duet opnemen, maar zal [..] haar principes aan de kant zetten voor roem?


    Rollen nodig ;
    x Zus & broer hoofdpersoon
    x Vriendinnen one direction leden, helaas geef ik ze niet allemaal een vriendin slechts 2 leden krijgen een vriendinnetje, 2 blijven single maar kunnen wel even een 'flirt hebben' en 1 word een koppel met de hoofdpersoon.

    Invullen :
    Naam:
    Bijnaam:
    Achternaam:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Uiterlijk - duidelijke foto als het een bekend iemand is bij vermelden wie anders wil ik twee duidelijke foto's.- :
    Familie:
    Relatie:
    Extra:
    Titel?
    Naam meisje?
    Op wie word ze verliefd?


    all I want is the taste that your lips allow

    Ik ga hem maken voor je. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik ga er een invullen!


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Naam: Sophia
    Bijnaam: -
    Achternaam: Rider
    Volledige naam: Sophia Anne Rider.
    Leeftijd: Zeventien.
    Nationaliteit: Schots.
    Uiterlijk:


    -Ellen Page.
    Familie: Sophia heeft zover ze weet geen familie. Haar ouders zijn in een auto ongeluk overleden. Sophia was vier en zat op de achterbank en haar ouders zaten voorin. Hun auto werd geschept en haar ouders waren op slag dood. Wonder boven wonder heeft Sophia het overleefd. De doktoren stonden voor een raadsel. Hierna bleek dat Sophia verder geen bekende familie had, dus werd ze in een weeshuis geplaatst waar ze is opgevoed.
    Relatie: Niall Horan.
    Extra: Het merendeel in het weeshuis waren jongens, dus van vroeg af aan voetbalden Sophia al met de jongens. Later is ze bij een damesteam gekomen en speelt als keeper.
    Titel? When she will let it go.
    Naam meisje? Macy.
    Op wie word ze verliefd? Liam Payne, vind ik geschikt voor dit verhaal (:

    [ bericht aangepast op 9 juni 2011 - 17:48 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    + Ohja, gebruik geen foto van Ashley Greene want die gebruik ik voor het hoofdpersonage.


    all I want is the taste that your lips allow

    Naam: Samira Valentiné
    Bijnaam: Sam,Sammie
    Achternaam: Stryks
    Volledige naam: Samira Valentiné Stryks
    Leeftijd: 16
    Nationaliteit: Engels
    Uiterlijk - :


    Familie: Ze heeft een broertje van 6 jaar jonger (Francis) en een zus van 20(Ashley). Haar ouders zijn gescheiden
    Relatie: Single
    Extra: Samira is een Melig kind. Ze heeft een kitten, Lipsy. Van anderhalf jaar oud.
    Titel? I'm not gonna Sing for you, or.. [One Direction]
    Naam meisje? Ninke, Hope, Robin
    Op wie word ze verliefd? Niall Horan

    [ bericht aangepast op 11 dec 2011 - 10:17 ]


    Firm believer of all that is magic

    Naam: Michelle
    Bijnaam: Chelle, Misha
    Achternaam: Hoopkiny
    Volledige naam: Michelle Anna Hoopkiny
    Leeftijd: 16
    Nationaliteit: Engels
    Uiterlijk: Zooey Deschanel


    Familie: Michelles moeder, Anique, is van Franse afkomst, maar verhuisde op haar zestiende naar Londen. Daar ontmoette ze de charmante Peter. De twee zijn nooit getrouwd, maar hebben wel twee kinderen. Michelle is de eerste en twee jaar later kwam Aurora. Michelle heeft een ontzettend goede band met haar familie en zal thuis ook alles vertellen. Anique is een vergeten modeontwerpster en Peter is een bekende politicus. Peter & Anique, David Boreanaz & Emily Deschanel -- Aurora, Elle Fanning
    Relatie: Michelle zou het niet toegeven, maar ze vind Liam Payne van One Direction erg leuk. Ze heeft hem leren kennen backstage tijdens de live shows - de dochter van Peter Hoopkiny heeft zo haar voordelen - en de twee zijn sindsdien contact met elkaar blijven houden. Ze is eigenlijk tot over haar oren verliefd op hem, maar ze durft het hem niet te vertellen. Nu zitten ze op het beste vriend/vriendin niveau, tot grote frustratie van Michelle.
    Extra: Michelle is een erg verlegen en lief meisje. Ze is laat wel niet gemakkelijk in haar kaarten kijken, maar eens ze zich gemakkelijk genoeg bij je voelt, leer je haar vanbinnen en vanbuiten kennen. Ze doet alles voor haar vrienden en familie. Ze kan wel nogal pessimistisch opkomen en laat de moed nogal snel hangen, waardoor ze regelmatig last heeft van stress. Hierdoor kleurt ze haar nagels elke dag in een andere kleur, om ze de dag erna van hun leuke kleur te ontdoen door de zenuwen. Michelle is erg creatief en zal vaak met de tofste ideeën uit de hoek komen. Haar absolute passie is schrijven en dat mag bijna iedereen weten. Michelle is nogal vrij opgevoed, waardoor ze perfect zelfstandig kan leven en best wel haar plan kan trekken.
    Titel? The lost song, Not a love song, To sing is to love, deze komen spontaan in me op xd.
    Naam meisje? Chelsea, Nicole, Lucy, Katie, Mary, Lola, Mona, Julie, Elle, Ella, Mia, Leah, Elisabeth, Eli, Annabeth, Annabelle... Oké, meer zal er niet uitkomen xd.
    Op wie word ze verliefd? Ik vind dat elke jongen in het verhaal er wel bij zou passen, maar uiteindelijk zou ik toch voor Harry of Niall gaan. Die zien er zo van die doorzetters uit & ik denk ook wel dat dat nodig is in dit verhaal xd.


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Nothing compares to you, Were words fail , music speaks, Music is what feelings sound like, .. ? (:


    all I want is the taste that your lips allow

    Zal ik even Liam Payne motiveren (:
    In het stukje dat jij hebt geschreven komt de jongen over als een lieve, rustige jongen. Dan vallen Niall, Harry en Louis af, omdat zij te druk zijn.
    Dan blijven Zayn en Liam over. En als je dan kijtk naar een lieve jongen, dan ga je voor Liam, want Zayn is een bad-ass (:


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Veritas schreef:
    Zal ik even Liam Payne motiveren (:
    In het stukje dat jij hebt geschreven komt de jongen over als een lieve, rustige jongen. Dan vallen Niall, Harry en Louis af, omdat zij te druk zijn.
    Dan blijven Zayn en Liam over. En als je dan kijtk naar een lieve jongen, dan ga je voor Liam, want Zayn is een bad-ass (:

    Ik twijfel tussen Liam & Harry, maar ik denk toch dat ik Liam ga doen omdat mijn hoofdpersoon een dromerig, rustig iemand die nuchter over alles na denkt in het leven, maar toch geniet van kleine dingen en zo zie ik Liam ook ^^


    all I want is the taste that your lips allow

    Kayirangwa schreef:
    (...)
    Ik twijfel tussen Liam & Harry, maar ik denk toch dat ik Liam ga doen omdat mijn hoofdpersoon een dromerig, rustig iemand die nuchter over alles na denkt in het leven, maar toch geniet van kleine dingen en zo zie ik Liam ook ^^

    Dat klinkt inderdaad meer als Liam (:


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik twijfel tussen de naam ; Cher of Mila ? (:


    all I want is the taste that your lips allow

    Kayirangwa schreef:
    Ik twijfel tussen de naam ; Cher of Mila ? (:

    Ik vind Mila persoonlijker mooier (:


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Vooral als het een dromerig type is, Cher klinkt wat bitchier (:


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Veritas schreef:
    Vooral als het een dromerig type is, Cher klinkt wat bitchier (:

    Nu je het zegt ;d


    all I want is the taste that your lips allow

    • Nothing compares to you. PROLOOG


    all I want is the taste that your lips allow