• Members of the WAG-gang

    Xavi - Lynn - WAG van Xavi Hernández
    RealxMadrid - Reina - WAG van Jan Vertonghen & Sergio Ramos
    Wembley - Elena - WAG van David Villa & Samir Nasri
    Gourcuff - Marjolien - WAG van Cesc Fabregas & Nicklas Bendtner & Yoann Gourcuff
    AaronRamsey - Anne - WAG van Aaron Ramsey & Jack Wilshere.
    Cataracs - Malissa - WAG van Bojan Krkic
    Instrumental - Esther - WAG van David Villa & Ibrahim Afellay
    Pensieve - Amber - WAG van Lionel Messi
    CaptainKid - Nikki - WAG van Cesc Fabregas

    Gasten zijn welkom!

    [ bericht aangepast op 9 juni 2011 - 21:02 ]


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Ik heb er geen o.O Ik kon een I (heart2) Marmaris trui krijgen in Turkije, maar dat vond ik stom o.O


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    AaronRamsey schreef:
    Ik heb er geen o.O Ik kon een I (heart2) Marmaris trui krijgen in Turkije, maar dat vond ik stom o.O
    Wat is dat?


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Wembley schreef:
    (...)En ik heb een I (heart2) Paris trui, en een I (heart2) Roma, en een I (heart2) Barcelona, en een I (heart2) Amsterdam *O*

    Ik heb een I (heart2) Barcelona trui, een I (heart2) Rotterdam shirt en een I (heart2) New York shirt en ik ga deze zomer een I (heart2) New York trui kopen. :9~


    Hope goes lost but never dies.

    Dat is een stad in Turkije, waar ik ben geweest (:


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Pensieve schreef:
    (...)
    Ik heb een I (heart2) Barcelona trui, een I (heart2) Rotterdam shirt en een I (heart2) New York shirt en ik ga deze zomer een I (heart2) New York trui kopen. :9~
    Er is geen I (heart2) Hengelo of I (heart2) Enschede trui :c


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Met de vierdaagse ga ik een I (heart2) Nijmegen shirt kopen. Dat is wel nice als ik naar NEC ga ofzo. Ik moet overgins nog steeds een NEC shirt!


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    AaronRamsey schreef:
    Dat is een stad in Turkije, waar ik ben geweest (:
    Was het mooi daar? (:


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Wembley schreef:
    (...)Was het mooi daar? (:


    Joah, je kunt er kei goed shoppen. Maar in Griekenland (ik ging even een dagje Griekenland doen) nog beter.:W


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Elenaaaa dom kindje, jij zit toch met David in die tuin te batsen slimpie! :'D


    Hope goes lost but never dies.

    Pensieve schreef:
    Elenaaaa dom kindje, jij zit toch met David in die tuin te batsen slimpie! :'D
    Hallo, maar er zat alleen een plafond op die pergola toch? Dan kan iedereen het zien ;$$


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    AaronRamsey schreef:
    (...)

    Joah, je kunt er kei goed shoppen. Maar in Griekenland (ik ging even een dagje Griekenland doen) nog beter.:W
    Hahaha!


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Wembley schreef:
    (...)Hallo, maar er zat alleen een plafond op die pergola toch? Dan kan iedereen het zien ;$$

    Ja, maar je hoeft je ook niet helemaal uit te kleden hé. Je kan ook gewoon je rokje omhoog doen en hij zijn knoop&rits open en Voila! (krul)


    Hope goes lost but never dies.

    Pensieve schreef:
    (...)
    Ja, maar je hoeft je ook niet helemaal uit te kleden hé. Je kan ook gewoon je rokje omhoog doen en hij zijn knoop&rits open en Voila! (krul)
    Ik wil geen seks in het openbaar (no_chears)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Wembley schreef:
    (...)Ik wil geen seks in het openbaar (no_chears)

    Het was een feestje en jullie waren dronken dus je hebt niks te willen jij! (bloos)


    Hope goes lost but never dies.

    Pensieve schreef:
    (...)
    Het was een feestje en jullie waren dronken dus je hebt niks te willen jij! (bloos)
    Okee :]


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John