• Met al dat gedoe rond Harry Potter momenteel, heb ik veel zin om er een goede, originele story in AN of correct Engels geschreven te lezen.
    Dus kom maar op! _O_


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Draco malfoy x Neville -> my dad will hear about this
    klik
    draco malfoy gebeten door Fenrir Greyback -> Aconite -> Marked and bitten
    klik
    Severus Snape x Jolyn Price -> Teachers of slytherin
    klik
    Drarry -> Slytherin Princes
    klik


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ik vind het altijd vreemd om mijn eigen verhalen te noemen als er om een goed en origineel verhaal gevraagd wordt, maar ik doe het lekker toch. :Y)

    Teachers, Slytherins & other Criminals - Tanya is lerares op Zweinstein in 2022. Ze wordt gevreesd door haar leerlingen, maar Teddy Lupos, de docent Gedaanteverwisselingen, zit haar dwars. (29 hoofdstukken)
    The Eyes of a Snake - Abby zit in Zwadderich, maar lijkt daar absoluut niet thuis te horen. Via een nogal ongewone manier leert ze Scorpius Malfidus, de grootste pestkop van de school, beter kennen dan ze ooit wilde. (69 hoofdstukken)

    Aan beide verhalen schrijf ik bijna dagelijks, en naar mijn weten ook in ABN. (:

    [ bericht aangepast op 14 juli 2011 - 22:38 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Okee, ik zal eens kijken. Bedankt voor de suggesties :Y)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik heb er ééntje, maar het zal een tijdje duren voor ik verderschrijf. (tijd- en inspiratietekort)


    If we had not a soul, music would have created it.



    Alle Dorpelingen zijn bang voor Villa Verena, ook we de vervloekte villa genoemt. Als de jonge Safier dood gevonden word, en de oorzaak niet bekend is, gaat de jonge reporter Sasja op onderzoek uit. Langzamerhand komt ze achter de waarheid van het huis en de familie van Safier. Maar hierdoor komt haar eigen leven ook in gevaar.

    Result of breaking all the rules - HP


    Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit. - Seneca