• Members of the WAG-gang

    Xavi - Lynn - WAG van Xavi Hernández.
    RealxMadrid - Reina - WAG van Jan Vertonghen & Sergio Ramos.
    Wembley - Elena - WAG van David Villa & Samir Nasri.
    Gourcuff - Marjolien - WAG van Cesc Fabregas & Nicklas Bendtner & Yoann Gourcuff.
    AaronRamsey - Anne - WAG van Aaron Ramsey & Jack Wilshere.
    Cataracs - Malissa - WAG van Bojan Krkic.
    Instrumental - Esther - WAG van David Villa & Ibrahim Afellay.
    Pensieve - Amber - WAG van Lionel Messi.
    CaptainKid - Nikki - WAG van Cesc Fabregas.


    Bitches zijn welkom!


    [ bericht aangepast op 10 juni 2011 - 23:16 ]


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Wembley schreef:
    (...)Hoezo?


    Arrogant, sarcastisch, verwend, lui het ene moment hyperactief het andere moment.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Doeidoei marjolien xxx (wedding)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    AaronRamsey schreef:
    (...)

    Arrogant, sarcastisch, verwend, lui het ene moment hyperactief het andere moment.
    Jij bent niet arrogant :W


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Nee, ik ben niet arrogant. Whahahahaha x'D
    Lieve schat, ik ben ontzettend arrogant. Echt heel erg.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Doei Lien! <3


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    AaronRamsey schreef:
    Nee, ik ben niet arrogant. Whahahahaha x'D
    Lieve schat, ik ben ontzettend arrogant. Echt heel erg.
    Ksst, ik ben arrogant en verwend, hoe ik jou ken, ben jij niet arrogant :Y)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Ik ga mijn hond zijn tandjes poetsen vanavond (: Ik ben de enige die zijn oogjes mag schoonmaken, hem borstelen en zijn oren mag schoonmaken o.O


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik maak Django's ogen altijd schoon, hij heeft daar altijd kleine ontstekingtjes


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Wembley schreef:
    (...)Ksst, ik ben arrogant en verwend, hoe ik jou ken, ben jij niet arrogant :Y)


    Ik ben opzich niet echt arrogant als mensen me kennen, maar ik kom zo over. Ik hoor altijd van mensen 'Ik dacht echt dat jij zo'n arrogante verwende bitch was, maar het valt nu reuze mee'. Ik bescherm mezelf met die houding (:


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Wembley schreef:
    Ik maak Django's ogen altijd schoon, hij heeft daar altijd kleine ontstekingtjes


    Awh ): Mijn hond heeft altijd van die slaapkorstjes-,-


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    AaronRamsey schreef:
    (...)

    Ik ben opzich niet echt arrogant als mensen me kennen, maar ik kom zo over. Ik hoor altijd van mensen 'Ik dacht echt dat jij zo'n arrogante verwende bitch was, maar het valt nu reuze mee'. Ik bescherm mezelf met die houding (:
    Haha mensen denken ook dat ik een bitch ben, maar dat valt echt mee, en ze denken dat ik een verwend, kakkerig kindje ben die om alles naar haar papa rent
    ookal klopt dat laatste wel :Y)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Wembley schreef:
    (...)Haha mensen denken ook dat ik een bitch ben, maar dat valt echt mee, en ze denken dat ik een verwend, kakkerig kindje ben die om alles naar haar papa rent
    ookal klopt dat laatste wel :Y)


    Een bitch ben ik ook wel. Ik ren ook altijd naar mijn ouders hoor, dat deed ik vroeger ook al. Iemand had een ijsje en ik niet dan rende ik naar huis en kreeg ik een hele grote magnum. En nu doe ik dat nog steeds, haha.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    AaronRamsey schreef:
    (...)

    Een bitch ben ik ook wel. Ik ren ook altijd naar mijn ouders hoor, dat deed ik vroeger ook al. Iemand had een ijsje en ik niet dan rende ik naar huis en kreeg ik een hele grote magnum. En nu doe ik dat nog steeds, haha.
    Ik wil geen magnums, ik neem alleen waterijsjes omdat in magnum, cornetto etc te veel calorieën inzitten


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Toen ik klein was boeide me dat niet, haha. Nu eet ik alleen nog maar waterijsjes en heel soms schepijs bij de italiaan (:


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Trouwens, veel mensen noemen me de bitch van de school omdat ik de grootste bitch heb gemept met mijn tasje :Y)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John