• "You can make anything by writing."
    — C. W. Lewis



    Lieve Q'ers,
    Bij de Go Short Out Of Your Comfortzone schrijfwedstrijd van Bathsheba, bestaat er naast de gewone prijzen ook een publieksprijs. Door iedereen, of je nu deelnemer of lezer bent, mag er gestemd worden! In dit topic mogen de kandidaten hun stories promoten en zal er uitgelegd worden hoe je moet stemmen op je favoriete short.



    “There is nothing to writing. All you do is sit down at a typewriter and bleed.”
    — Ernest Hemingway


    CONCEPT
    Het idee is simpel: in de zeven weken dat deze wedstrijd loopt, ga je een short schrijven bestaande uit maximaal vier hoofdstukken — exclusief proloog en epiloog. Deze hoofdstukken mogen zo lang zijn als je zelf wil — maar wel met een minimaal aantal woorden van 700 per hoofdstuk. Aan het einde van de wedstrijd heeft iedere deelnemer een afgerond verhaal en op dat eindproduct word je beoordeeld door de jury — én dus de rest van Q.

    DE STORY TITELS
    Amnesia – Yellowstone
    Black — Cliffhanger
    Cello — VeniVidiVici
    Creation — Iratus
    Droom Met Mij – Douceur
    Excrucio — Phorthos
    Hero — Necessity
    Reign — Azriel
    Triangle — Kirkman
    Waterdamp — Yukimura
    Zwijgen is goud — Square
    24 Hours — Marlow
    42 hours to die – Guns_N_Roses

    DEELNEMERS + link naar stories
    • Square — Inge [story]
    • Marlow — Demi [story]
    • Kirkman — Romi [story]
    • Phorthos — Savannah [story]
    • Bohemian — Julie
    • VeniVidiVici — Mare [story]
    • Timberwolves — Marie
    • Douceur — Anne-Fleur [story]
    • Yellowstone — Qing [story]
    • Kiliphilia — Elke
    • M0NA — Hera
    • Yukimura — Anna [story]
    • Lorem — Khezef
    • naestivate — Arne
    • Necessity — [story]
    • Azriel — Chris [story]
    • Iratus — Mirthe [story]
    • Guns_N_Roses — Annamarie [story]
    • Cliffhanger — Amber [story]
    STEMMEN
    Stemmen kan vanaf 13/08/17 0:00 tot en met 20/08/17 23:59. Je kunt stemmen door in de poll de naam van de kandidaat met de story die jij het beste vindt, te vermelden. Deze poll zal online komen zodra er gestemd mag worden.

    [ bericht aangepast op 11 juli 2017 - 13:45 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 29 maart 2019 - 19:35 ]


    I just caught the wave in your eyes

    MT ^^


    Mhm?

    MT.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    LEES ALLEMAAL MIJN STORY 'AMNESIA'

    ABONNEREN KAN VANAAAF... NU! (link in beginpost)

    Veel leesplezier (wbw)


    Also, ik ben benieuwd naar de andere stories ^^


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Mt ^^


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Mt. Nooit gedacht dat ik dat nog eens zou zeggen. IK BEN MAINSTREAM


    look at the stars, look how they shine for you;

    Jullie mogen hier dus ook reclame maken voor jullie stories (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    E X C R U C I O



    • PRESS START TO PLAY •



    Finders keepers.


    Keepers play.


    Welcome to the Game.




    Neem nooit een onbekend nummer op. Jasey vergeet deze regel, die haar op jonge leeftijd aangeleerd is, als zij een gevonden mobiele telefoon af wil leveren bij gevonden voorwerpen.


    •Nederlands geschreven
    •Thriller/drama
    •Go Out Of Your Comfort Zone


    We've lived in the shadows for far too long.

    W A T E R D A M P
    we zitten gevangen in deze stad, als waterdamp tegen glas









    H
    et is 2056 en de achttienjarige Joshua heeft het geluk om in leven te zijn.
    Alhoewel...
    Na de derde wereldoorlog hebben de overgebleven mensen het niet meer zo op homoseksuelen. Helaas voor Josh, is dat precies wat hij is. Gay, homo. Zijn broertje noemt hem lord of the gays.
    Niet alleen zijn broertje weet dat de jongen niet op meisjes valt. Iedereen kijkt hem vuil aan en ook wordt Joshua regelmatig aangevallen.

    Josh is niet meer veilig in Kirkenes. Dat is iets wat zeker is.
    Samen met de drie regels die gelden om het vredesverdrag in stand te houden, is dat één van de weinige dingen in Josh' leven die zeker zijn.
    De drie regels die van kracht zijn gegaan sinds er weer vrede is, zijn:
    ✖ Het is niet toegestaan om de stad te verlaten.
    ✖ Val de overgebleven steden niet aan.
    ✖ Zoek geen contact met de buitenwereld.

    Om een veilig leven te kunnen leiden, zal hij minstens één van deze regels moeten breken.
    De jongen zal zijn 'veilige' stadje in het noorden van Noorwegen moeten verlaten. Dat lijkt voor hem ten minste de enige optie te zijn wanneer er in de community-supermarkt een geweer tegen zijn hoofd wordt gezet.

    Zal Josh het hervatten van de oorlog riskeren om in veiligheid te kunnen leven?


    ✖ Short Story
    ✖ OP
    Go Out of Your Comfortzone




    [ bericht aangepast op 11 juli 2017 - 10:37 ]


    look at the stars, look how they shine for you;

    Ik volg, want ik wil graag nieuwe shorts lezen. Degenen die hun verhaal het beste weten te verkopen, krijgen mijn abo. :9~


    oi, suzy

    Jure schreef:
    Ik volg, want ik wil graag nieuwe shorts lezen. Degenen die hun verhaal het beste weten te verkopen, krijgen mijn abo. :9~

    Als je ze nou eens allemaal leest? Dan maken degenen die beroerd in verkooppraatjes zijn ook een kans (nerd)
    Oftewel, mijn verkooppraatje is dat ik zielig ben en dat jullie die van mij dus moeten lezen :')


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    HERO
    You were born to make a difference.



    Na een jarenlange oorlog is er eindelijk rust in Santadi. Valdor is voorgoed verslagen en het is tijd om het land weer op te bouwen onder leiding van koning Jurgen. Jurgen, degene die het land van verdoemenis gered heeft, degene die hard gevochten heeft om het land te bevrijden. Degene die de held van het land is.

    Helaas zijn helden ook maar mensen.




















    - OP
    - Onderdeel van Go Out of Your Comfortzone


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    (...)
    Als je ze nou eens allemaal leest? Dan maken degenen die beroerd in verkooppraatjes zijn ook een kans (nerd)
    Oftewel, mijn verkooppraatje is dat ik zielig ben en dat jullie die van mij dus moeten lezen :')

    Hahah, doe eens een poging en smijt hier je belabberde? layout neer? Wie weet vind ik het wat.


    oi, suzy

    Jure schreef:
    (...)
    Hahah, doe eens een poging en smijt hier je belabberde? layout neer? Wie weet vind ik het wat.

    Dat heb ik net in de post boven dit bericht van jou gedaan :')


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    (...)
    Dat heb ik net in de post boven dit bericht van jou gedaan :')

    We waren tegelijk :')


    oi, suzy




    ‘GEEN ZORGEN, JONGENS.’



    Een onvergetelijke avond zou het worden, althans dat dacht Mel. Weken had ze hiernaar uitgekeken: het zou het grootste feest van het jaar worden. De laatstejaarsstudenten studeerden namelijk af en dat kon niet zonder een overvloed aan alcohol en gehoorbeschadigende muziek voorbijgaan. Een groot deel van de studenten was uitgenodigd om het bij de rotverwende Lucas thuis te vieren; zijn ouders waren namelijk op vakantie en geld had hij genoeg om een gigantisch feest op poten te zetten. Een homeparty met rijkeluiskinderen, populaire diva's, invloedrijke studenten, en Mel.



    — Kortverhaal
    — Onbekende personen
    — Voor zestien jaar en ouder
    — Go Out of Your Comfortzone



    ‘ZE ZAL HET ZICH NIET MEER HERINNEREN.’



    (plaatje is aanklikbaar)


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys