• We hadden examen van natuurwetenschappen en er was daar zo'n reeks stellingen waar je met 'juist' of met 'fout' op moest antwoorden en dan als het 'fout' was moest je het verbeteren.
    Deze vraag was er één van: 'Een potentiometer of regelaar wordt gebruik om sex te regelen.'
    En ik was er heel erg van overtuigd dat het fout was en dit was mijn verduidelijking: 'Die wordt niet gebruikt om sex te regelen maar om te meten!' Ik dacht toen bij mezelf: hoe kan je in hemelsnaam sex regelen? Dat bestaat toch niet?!

    En erna waren we die test zo aan het bespreken met een paar andere meisjes en we kwamen bij die vraag van potentiometer en ik zo héél slim: 'Echt een rare vraag! Hoe kan je sex nu regelen? Het moest sex meten zijn!
    En ze keken naar mij van 'wtf zegt die nu?' Het blijkt dus dat een potentiometer gebruikt wordt om de weerstand te bepalen. :')
    Ocharme mijn leerkracht als die dat leest!

    En om dit topic nuttig te houden: wat waren jullie grootste fails op school?


    Where there is a sea there are pirates...

    Ik heb ooit iets geschreven bij mijn examen Biologie dat niet klopte, waardoor mijn leerkracht zo hard begon te lachen tijdens het verbeteren dat ze bijna van haar stoel viel (krul) Ik weet nog steeds niet wat ik verkeerd heb gedaan.


    Olive

    Die van mij was bij een ET Duits. Er was een meerkeuze vraag, en ik wist zeker dat het het laatste antwoord was. Dus ik vulde 'D' op mijn blaadje. Dat was dus fout gerekend, en ik ging zo naar mijn lerares toe van; 'Ik weet honderd procent zeker dat dat goed is.' Bleek dat er maar drie antwoorden waren, A, B en C, en die laatste was dus goed...
    Dat vond ik best wel een fail van mezelf.

    Ik schreef op m'n KCV-toets eens iets waardoor m'n leraar twee maanden later nog steeds in de lach schoot wanneer hij me zag.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Incubus schreef:
    Die van mij was bij een ET Duits. Er was een meerkeuze vraag, en ik wist zeker dat het het laatste antwoord was. Dus ik vulde 'D' op mijn blaadje. Dat was dus fout gerekend, en ik ging zo naar mijn lerares toe van; 'Ik weet honderd procent zeker dat dat goed is.' Bleek dat er maar drie antwoorden waren, A, B en C, en die laatste was dus goed...
    Dat vond ik best wel een fail van mezelf.

    Hahaha, sukkel! :')

    & @Ophelia: heeft ze het dan niet verteld? Bij ons doen ze dat vaak door de hele klas zodat iedereen kan meelachen. :')


    Where there is a sea there are pirates...

    Captain schreef:
    (...)
    Hahaha, sukkel! :')

    & @Ophelia: heeft ze het dan niet verteld? Bij ons doen ze dat vaak door de hele klas zodat iedereen kan meelachen. :')


    Ja, op dat moment vond ik mezelf ook een enorme sukkel...