• Titel zegt het eigenlijk al..

    Ik ben echt heel bang voor de tandarts, ook al ga ik er ook gewoon heen, maar dan zit ik op die stoel vol met zenuwen enzo, zo bang dat ik een gaatje heb of iets anders, terwijl ik iedere dag mijn tanden goed poets, ik poets wel 3 keer op een dag.. Maar toch heb ik best een slecht gebit, ik drink ook genoeg melk.


    Edit: Brb, ik heb nu twee kleine gaatjes, en ze deed me echt pijn ging ze met dat haakje echt in me tandvlees zitten, terwijl dat gewoon niet hoort, zegt ze doodleuk oh sorry en meer niet..

    Maar wie is er nog meer bang voor de tandarts??

    [ bericht aangepast op 24 juni 2011 - 22:05 ]


    What is youre favo scary movie?

    ik ben niet bang, maar ik vind het niet echt leuk xD
    maar als je bang bent maakt niet uit, dat is gewoonlijk niemand gaat graag naar de tandarts, of ken jij wel iemand die daar graag heen gaat?


    Where words fail, music speaks

    Je bent volgens mij niet bang voor de tandarts, maar voor wat de tandarts zegt. Maar zeg eens eerlijk. Heeft hij je ooit zo erg pijn gedaan?

    Ik heb een hele aardige tandarts en ik moet er niet aan denken om een nieuwe te krijgen.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Nee, eerder voor de huisarts. Ik denk dat jij eerder faalangst hebt op het gebied van je gebit, dat je bang bent over wat de tandarts gaat zeggen. Gewoon met een goed gevoel er naartoe gaan, en dan valt het altijd wel mee.


    Destroy what destroys you.

    Ik denk dat er niemand is die dol is op de tandarts. Misschien moet je je tandarts zeggen dat je het best eng vindt, dan kan hij/zij daar rekening mee houden en 't voorzichtig doen. Als je nou afspreekt dat je je hand opsteekt wanneer het pijn doet dan kan hij/zij het vast voorzichtiger proberen te doen of je even een korte ademhaalpauze geven.
    In elk geval veel succes de volgende keer bij de tandarts!


    “Love is a contradiction.”

    OHMYJOSH schreef:
    Nee, eerder voor de huisarts. Ik denk dat jij eerder faalangst hebt op het gebied van je gebit, dat je bang bent over wat de tandarts gaat zeggen. Gewoon met een goed gevoel er naartoe gaan, en dan valt het altijd wel mee.


    Ja dat heb ik ook wel dat ik faalangst heb, maar bang eigenlijk ook wel, ik hoef niet naar zon angsttandarts weet niet hoe je dat noemt. ..


    What is youre favo scary movie?

    Ik heb altijd wel een gaatje, zeer frusterend. Maarja, ik ging dan ook maar 1 keer in de 2 jaar. ;x Ik heb besloten om meer te gaan zodat ik misschien minder kans heb op gaatjes. Ik probeer nu ook minder zoete dingen te eten en drinken.

    [ bericht aangepast op 24 juni 2011 - 13:24 ]


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Nee, niet bang, maar ik vind het wel onprettig. Lig je daar zo met een fel licht dat heel irritant in je ogen schijnt met je mond wijdopen waar dan die vent met van die smerige handschoenen in loopt te grabbelen. En dan proberen ze met je te praten. Hallo, dat gáát niet 8D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    voor controle ben ik niet bang, maar hij moet niet opeens zeggen dat hij iets moet doen waardoor ik een verdoving moet krijgen en dus een naald in mijn mond. want dan ga ik flippen


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    I feel the same. Precies hetzelfde. Ik vind het bijna eng om naar de tandarts te gaan. Mijn gebit is ook niet zo goed. Ook al poets ik 3 keer per dag.


    Mix a little foolishness with your serious plans; it's lovely to be silly at the right moment.

    Soundeffect schreef:
    Nee, niet bang, maar ik vind het wel onprettig. Lig je daar zo met een fel licht dat heel irritant in je ogen schijnt met je mond wijdopen waar dan die vent met van die smerige handschoenen in loopt te grabbelen. En dan proberen ze met je te praten. Hallo, dat gáát niet 8D


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Omdat de tandarts eng is. :0


    A universe is trapped inside a tear, Replaces love and happiness with fear.

    ik ben niet bang voor hem kleine chinees dat hij is :Y)
    alleen hij wil nu al mn verstandskiezen trekken, terwijl ze nog niet eens volgroeid zijn
    bij mn zus wil hij ook altijd haar verstandskiezen trekken

    Ik! Sinds dat ik ooit een verdovingsspuit kreeg ben ik bang geworden.


    Follow your dreams. They know the way.

    Ik helemaal niet, ik ga graag naar de tandarts want dan worden mijn tanden nog is goed gepoetst xD
    Maar waar ik wel bang voor ben, ik moet binnekort mijn 4 wijsheidstanden laten trekken, en daar ben ik wel bang voor :X


    Stop wishing, Start doing..

    Ik haat mijn tandarts, hij lacht altijd heel duivels als hij iets pakt.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.