• Mijn vriendinnen en ik hadden laatst een discussie over wat nou wel ordinair/sletterig is en wat niet. (:
    De een zei dat dit alleen maar over gedrag draait, de ander zei dat het om kleding gaat, en ik zei dat het om allebei draait.
    Nu vroeg ik me dus af, wat vinden jullie nou echt ordinair en niet kunnen? Erg nieuwsgierig naar jullie mening! Foto's, filmpjes, zijn natuurlijk ook welkom.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    iemand met meer make up dan kleding en een attitude van hier tot aan de andere kant van het land :'D


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Infinitum schreef:
    Ja, het draait om beide. Je kan in ordinaire kleding lopen, maar dan hoeft je gedrag niet ordinair te zijn. Toch ben je dan wel ordinair: dat is namelijk de eerste indruk die mensen van je krijgen.
    Andersom kan ook: je kan nette kleding aan hebben, maar als jij je ordinair gaat gedragen, vinden mensen je ook ordinair.

    Het draait om beide, maar niet per se om combinaties, vind ik.


    perfecte voorbeeld zit bij mij in de klas; meisje dat altijd met shorts en hakjes rondloopt, maar ze is zo schattig dat het onmogelijk is dat zij ordinair is, en dan heb je een ander meisje, met vrij nette en preppy kleren, maar man, ze is zo oranje en ieuw en haar ergens de grootste slet dat ik ken Ö yup dies überordinair.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Dumbledore schreef:
    Ik vind vooral kleding, maar wanneer je je aangaat stellen, hard gaat schreeuwen en doet alsof jij de wereld bent, vind ik je ook aardig ordinair. (:


    Only those who listen can hear

    Dumbledore schreef:
    Ik vind vooral kleding, maar wanneer je je aangaat stellen, hard gaat schreeuwen en doet alsof jij de wereld bent, vind ik je ook aardig ordinair. (:

    Ik heb zulke mensen in mijn klas -.- waar van 1 iemand echt te sletterig is.
    Ze doet altijd TE donkere foundation op en ook heel dik. Dikke mascara . Witten shirts die heel laag zitten o.o Die ook nog doorschijnt waar door je haar tijger achtige poema print Bh ziet. En ze is 12.......O.o
    Dat vindt ik echt slettirig


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Postcards schreef:
    Ordinair zijn draait volgens mij rond attitude en de kleding.


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Bij ordinair denk ik toch sneller aan een kledingstijl dan aan gedrag, maar meestal hangt dat wel samen ja.

    Van ik echt erg ordinair vind zijn van die gouden kettingen met je naam erom :') Dat vind ik echt zo'n kamperdingen..



    En oude(re) vrouwen die nog kleding aantrekken die bedoelt zijn voor meisjes van 16, dat is ook erg ordinair.

    Dit wijf vind ik ook het toppunt van ordinair;

    [ bericht aangepast op 12 juni 2011 - 15:49 ]


    ars moriendi

    DIRK schreef:
    Bij ordinair denk ik toch sneller aan een kledingstijl dan aan gedrag, maar meestal hangt dat wel samen ja.

    Van ik echt erg ordinair vind zijn van die gouden kettingen met je naam erom :') Dat vind ik echt zo'n kamperdingen..



    [/img]

    Heel veel mensen in mijn klas lopen er mee rond o.o


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Postcards schreef:
    Ordinair zijn draait volgens mij rond attitude en de kleding.

    ik kan het niet beschrijven, je ziet het wel een beetje aan iemand uiterlijk/gedrag


    Don't dream your life, but live your dream!

    DIRK schreef:
    ...

    Van ik echt erg ordinair vind zijn van die gouden kettingen met je naam erom :') Dat vind ik echt zo'n kamperdingen..



    ..


    Die vind ik ook zo ordinair als wat hé.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Beide =)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik vind niet dat ordinair bestaat.
    Sletterig zie je wel om elke hoek verschijnen.


    Where there is a sea there are pirates...

    Snor schreef:
    Het hangt er vanaf of je het hebt over ordinair gedrag of over ordinaire kleding.
    Maar als je het totaal pakketje wilt dan heb je natuurlijk beide.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ik vind kampers ordinair, sorry.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ordinair is samen denk ik..
    anders heb je ordinaire gedrag OF ordinaire kleding


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you