• Ik heb dus Harry Styles getekend, wat vinden jullie ervan?:'d

Nobody ever gave a fuck before, all they did was doubt me.

Ik vind hem heel mooi gelukt *O*

"No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

Hij is goed.
    Alleen dat rechteroog vind ik een beetje raar.

There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

Ik vind het heel slank voor harry's gezicht maar voor de rest wow.

Firm believer of all that is magic

Dat rechter wenkbrauw is een beetje raar. Maar voor de rest is hij echt super mooi!

Malambri schreef:
    Ik vind hem heel mooi gelukt *O*

"Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

Hij lijkt echt. Goed gelukt. (:

| Reality is for people that lack imagination |

Als ik jouw was zal ik linksboven toch nog invullen met haar, nu lijkt ie niet af Ö Maar verder lijkt ie wel goed.

In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

Je kunt goed tekenen!
    Mijn complimenten. :)

Endure schreef:
    Als ik jouw was zal ik linksboven toch nog invullen met haar, nu lijkt ie niet af Ö Maar verder lijkt ie wel goed.

Nee, niet doen! Ik vind hem zo echt mooi, dat 'niet af' haar heeft wel iets.:3

everything, in time

bedankt iedereen(H)

I like itttt. (:

And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

Mijn eerste reactie was; wauw
    Je bent echt goed :)
    Volg je tekenschool?

Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

Mooooi! :3

Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

Endure schreef:

May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

Maitresse schreef:
    Mijn eerste reactie was; wauw
    Je bent echt goed :)
    Volg je tekenschool?

Dankje! En nee ik volg geen tekenschool, toen ik iets van 10 was ofzo zat ik een tijdje op tekenles en ik heb nog tekenen op school maar verder niks :')